Itse taas odottelen ihan mielenkiinnolla tuota naistenkin matsia. Mulla ei ole henkilökohtaisesti mitään naisten vaparia vastaan, vaan se on mun mielestä urheilua siinä missä miestenkin. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä, että kuuluuko esim. tämä matsi pääotteluksi. Sitä ei kukaan kuitenkaan voi varmaan kiistää etteikö tämä olisi bisnesmielessä hyvä veto UFC:ltä. Ronda on ollut todella kovassa nosteessa jo jonkun aikkaa, ja matsiin saatiin vastapuolelle vielä entinen USA:n armeijan veteraani sekä gay-yhteisön edustaja Carmouche, joten tilanne on ollut varmaankin ainakin markkinointikoneiston puolesta aika kutkuttava. Jatkossa voi olla toki haastetta saada kyseinen naisten painoluokka tarpeeksi laajaksi, jotta siellä voidaan käydä muitakin kuin mestaruusmatseja. Toivottavasti löytävät päteviä mimmejä lisää näiden lehdistötilaisuudessa mukana olleiden lisäksi, koska ne eivät riitä vielä alkuunkaan luomaan uskottavaa painoluokkaa.
Kuivasen matsia odotetaan kuitenkin kaikista kuumeisimmin näin suomalaisesta näkövinkkelistä tarkasteltuna. Kova haaste on edessä, mutta kaikki avaimet voittoon on olemassa. Lisäksi toki Hendon ja Machidan matsi aiheuttaa vaparifanissa suuria väristyksiä. Kummastakin miehestä diggailen, joten suosikkia on vaikeaa valita. Jollain tavalla kallistun kuitenkin Machidan puolelle monipuolisemman pystyn ja paremman liikkeen takia. Hendo on toki kuitenkin koko ajan vaarallinen, eikä tarvitse kuin sen yhden kovan pommin perille, niin matsi saattaapi olla siinä. Ainainakin näin etukäteen ajateltuna pitäisi olla ihan viihdyttävä kortti luvassa.