UFC 156: Jose Aldo vs Frankie Edgar **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ennen matsia sekä Bigfootin taustajoukot, että Bigfoot itse oli sanonut gameplanin olevan ottaa ensimmäinen erä rauhallisesti ja odottaa, että Reem väsyy. Tarkoitus oli avata hanat kunnolla toisessa erässä, mutta se ei onnistunut. Kolmannessa erässä onnistui ja lopputulokseen Bigfoot camppeineen on varmasti ihan tyytyväinen.

- - - Updated - - -

Ei, kyllä se ihan Bigfootin nyrkkeihin kaatui. Ylimielisyydestä ei ollut muutenkaan enää tietoakaan kolmannen erän alussa ja AO:n suojauskin oli ylhäällä, kun Bigfoot aloitti myllytyksen. AO:n ongelma vain oli, ettei se oikein pystynyt enää tekemään siinä vaiheessa muuta kuin yrittää suojautua. Tyypillinen AO- jäätyminen Pride-ajoilta.

Really :face: Lue ensin ylempi postaukses ja sitten alempi. Katsoin asiaa hiukan laajemmasta näkökulmasta, you see : )

Ja jos kädet alhaalla otteleminen ei ole ylimielistä big footin tasoista vastaa, niin kai se sit oli vaan paska gameplan.

Really :face: Lue ensin ylempi postaukses ja sitten alempi. Katsoin asiaa hiukan laajemmasta näkökulmasta, you see : )

Ja jos kädet alhaalla otteleminen ei ole ylimielistä big footin tasoista vastaa, niin kai se sit oli vaan paska gameplan.

AO oli ylimielinen ja aliarvioi Silvaa, mutta ei yhtään enempää ylimielinen kuin lähes kaikki Reemin fanit ja yleisestikin mma:ta seuraavat ihmiset on olleet jo pitkään Silvaa kohtaan. Ja nyt kun Overeem hävisi, niin syy ei edelleenkään ole siinä, että Silva on niin kova ottelija vaan, että Overeem vain mokasi, oli huolimaton ym. eli toisin sanoen voittaisi Silvan edelleen leikitellen uusinnoissa, kun ei vain lahjottaisi voittoa Silvalle.

Vähän samanlainen reaktio siis, kun Werdum subitti Fedorin. Sen voi nähdä niin, että Fedor vain mokasi ja oli huolimaton, mutta sen voi nähdä myös niin, että Fedor joutui yhden vaparin parhaan mattomiehen hapettamaksi.

Huvittavaa on siis se miten Overeemia syyttelevät ylimielisyydestä nyt eniten ne, jotka itse sortuivat täsmälleen samaan.

AO oli ylimielinen ja aliarvioi Silvaa, mutta ei yhtään enempää ylimielinen kuin lähes kaikki Reemin fanit ja yleisestikin mma:ta seuraavat ihmiset on olleet jo pitkään Silvaa kohtaan. Ja nyt kun Overeem hävisi, niin syy ei edelleenkään ole siinä, että Silva on niin kova ottelija vaan, että Overeem vain mokasi, oli huolimaton ym. eli toisin sanoen voittaisi Silvan edelleen leikitellen uusinnoissa, kun ei vain lahjottaisi voittoa Silvalle.

Vähän samanlainen reaktio siis, kun Werdum subitti Fedorin. Sen voi nähdä niin, että Fedor vain mokasi ja oli huolimaton, mutta sen voi nähdä myös niin, että Fedor joutui yhden vaparin parhaan mattomiehen hapettamaksi.

Huvittavaa on siis se miten Overeemia syyttelevät ylimielisyydestä nyt eniten ne, jotka itse sortuivat täsmälleen samaan.

Kuka on vähätellyt tai aliarvioinut Silvaa, en ainakaan minä. Mun mielipide on, et Silva otteli fiksusti eikä lähtenyt rynnimään, kun tiesi Reemin tankin tyhjentyvän nopeasti. Tulkitsit koko asian liian dramaattisesti.

Katsoin overeemin matsin ja ei jumalauta, että vitutti saatanan kyrpä meni pilaamaan kaiken. Facebookkiinkin laitoin seinäkuvaksi overeemin naaman. Vituttaa katsoa lempiottelijan ottavan turpaan ja ottelevan kuin mikäkin vammainen saatana. Raskaan sarjan muut ottelijat ovat aivan ripulia paitsi overeem. Olisi nyt tullut mestariksi, niin sitten kaikissa painoluokissa olisi ollut lempparit mestareina. Toki ei kääpiösarjassa, mutta ne pygmit nyt ei mua kinostakkaan yhtään.

Kuka on vähätellyt tai aliarvioinut Silvaa, en ainakaan minä. Mun mielipide on, et Silva otteli fiksusti eikä lähtenyt rynnimään, kun tiesi Reemin tankin tyhjentyvän nopeasti. Tulkitsit koko asian liian dramaattisesti.

Puhuin Silvan aliarvostamisesta yleisellä tasolla, en pelkästään tällä vaan muillakin mma-forumeilla. Mutta se siitä, Silva oli parempi tällä kertaa ja Overeem voi ehdottomasti nousta vielä takaisin tittelikuvioihin. Varsinkin jos nähdään vielä joskus sitä möykky-Reemiä mikä nähtiin Lesnaria vastaan.

.

.

Oliko se Overeem, joka voitti Lesnarin, nyt sitten niin kova? Joo olihan se tiukemmassa kunnossa, mutta ei tuo matsi Silvaa vastaan voimanpuutteeseen kaatunut. Lesnar on/oli kova siinä omassa jutussaan eli painissa, mutta ei se pysty kovin hääppöstä ole. Eli en tuota voittoa pitäisi minään erityisenä osoituksena Overeemin mahdollisuuksista päästä tittelikuvioihin.

Puhuin Silvan aliarvostamisesta yleisellä tasolla, en pelkästään tällä vaan muillakin mma-forumeilla. Mutta se siitä, Silva oli parempi tällä kertaa ja Overeem voi ehdottomasti nousta vielä takaisin tittelikuvioihin. Varsinkin jos nähdään vielä joskus sitä möykky-Reemiä mikä nähtiin Lesnaria vastaan.

Eiköhän Overoid tee kaikkensa että hänet nähtäisiin vielä tittelimatsissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom