Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kirjotti twitteriinsä "Arg!".
Joo ei oo näkyny haastiksia. Pitää varmaan käsikirjoitus luoda ensin.
Joo, huomasin. Huvitti vain tuo "Arg!".Kaksi kirjotusta tullut twitteriin Reemiltä tuon jälkeen:
"Signing at the LAS VEGAS FIGHT SHOP in Miracle Mile Shopps at Planet Hollywood. 1:00pm-3:00pm"
&
"24h after.. My twitter has been going crazy! Thanks for all support, good & bad Love it &.. I'll be back!".
:D Herb on vielä iso äijä ja itsekin otellut, kelaa kun tuossa olisi joku Yamasaki? Big Foot olisi varmaan vaan syönyt Marion.
Mulle toi Aldo-Edgar oli ihan selvä 3-2
Miten kaikki näkee sen 4-1?
Vain Rashadille luvattiin tittleshot voitosta. Osaatko sanoa ketään, joka olisi voittanut matsin siinä tilanteessa? UFC jäätää toisen ottelijan pään noilla.Pari päivää nyt sulatellut, enkä vieläkään ymmärrä mikä helvetti Rashadia vaivasi. Siis ihan helvetin sysipaska suoritus. Sitten kun se ei ees yrittänyt missään vaiheessa oikeastaan mitään, läpsytteli nogin etukättä ja välillä hytkyi kuin Guida. Ei toi oo se Rashad joka on totuttu näkemään. Osaako joku kertoa, että mitä vittua nyt taas, miksi se oli noin huono?
Heti ulkomuistista sanon Jake Shields. Otteli Martin Kampmania vastaan. Dana sanoi, että Shields saa voittaessaan mestaruusmatsin, mutta Kampman ei.Vain Rashadille luvattiin tittleshot voitosta. Osaatko sanoa ketään, joka olisi voittanut matsin siinä tilanteessa? UFC jäätää toisen ottelijan pään noilla.
Ja Rashad itse Davisia vastaan. Rashadille oli shotti luvassa, Davisille ei. Sitten esimerkiksi Machida-T. Silva. Onhan noita.
Vain Rashadille luvattiin tittleshot voitosta. Osaatko sanoa ketään, joka olisi voittanut matsin siinä tilanteessa? UFC jäätää toisen ottelijan pään noilla.
Jäätäviä on lähinnä tällaiset johtopäätökset. Muutama ottelija on sattunut häviämään viime aikoina, joille on luvattu tittleshotti. Mitä sitten? Kohta voi tulla muutama ottelija, joille on luvattu tittleshotti ja ne ei häviäkään. Ooohh...
Eka ajatus tän eventin jälkeen: "en lyö vetoa enää koskaan...", seuraava olikin sitten, että olipas huikea ilta Brasseille!
Oletko minä? Tosiaan, eventin päätteeksi menin laittamaan Unibetin pelitilin 6kk pelikieltoon. Ei enää ikinä.