UFC 156: Jose Aldo vs Frankie Edgar **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sen tietää ettei bigfootilla ole mitään annettavaa tittelikahinoissa...

En menisi kyllä tuollaista vannomaan, kyllä Bigfootilla on mahdollisuudet aivan mihin vain ainakin, jos vastaan tulee sopivassa mielentilassa olevia vastustajia;)

Silva voitti tänään todellakin ansaitusti. Hieno tyrmäys!!! Overeemin fanina olen ollut huolissani jo pitkään kun olen havainnut pissan nousevan hattuun. Silvan aliarvioiminen oli paha virhe, ja muutenkin Alistairin otteleminen vaikutti todella jäykältä. En käsitä että jätkä ei kunnioittanut Silvan pystyä yhtään!!!?? Ja se kostautui. Kun Alistair putosi kanveesia kohti, isku iskulta, toivoin näkeväni painajaista mutta eipä se sitä ollut. Saa nähdä mikä on Overeemin suunta on jatkossa?? Henkisellä puolella ja asenteessa on kehitettävää, paljon. Leukakin, kuten tiedossa on, ei ole sieltä kestävimmästä päästä. Onnittelut sympaattiselle BF:lle!!

Siellä on jo uusi matsi käynnis, mutta en vain pääse yli tästä

jkhkjh-o.gif

Vähän vituttaa, Aldo pelastaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Erikoinen aloitus tässäkin matsissa, missä Rashadin paini ? Tulihan se sieltä. Rashad näytti jo nyt olevan paskana, mitä ihmettä tuolla tapahtuu...

Tää on yllätysten yö ja Nogi taitaa viedä. Jää Silva matsi näkemättä!

Reemi oli jännittynyt ja epävarma ja yritti kompensoida sitä ylimielisyydellä. Pyrki häkkiinkin ennen vaselointia/tuomarin tarkastusta. Näytti minusta enemmän mukarennolta, kuin itsevarmalta.

En menisi kyllä tuollaista vannomaan, kyllä Bigfootilla on mahdollisuudet aivan mihin vain ainakin, jos vastaan tulee sopivassa mielentilassa olevia vastustajia;)
Kyllä mua olis ainakin jännittänyt enemmän kuinkä käy matsissa cain vs overeem kuin cain vs bigfoot...

Reemi on kyllä ehkä tommonen kahen erän ihme. Sit loppuu kaasutankki. Isopääsilva ei taas hidastunu matsin edetessä yhtään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom