UFC 155 live SPOILERS!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No mutta ei tuota suoritusta mitenkään vakuuttavaksi voisi sanoa.

Riippuu mistä kattoo.. olin varma, kun ekan erän pommi tuli sisään, että Cain lopettaa JDS:n. Tokassa erässä JDS piipuutti niin pahasti etten uskonut miehen selviävän erää loppuun.. sama homma kolmannessa. Ja kun sitten neljännessä alkoi askel liikkumaan paremmin ja lyönnit lähtemään napakammin, niin nousin jo sohvalta, koska viidennessä erässä alkoi olemaan jo pientä toivon kipinää, että joku niistä löytäisi Cainin leuan. Eli ei se ottelu kokonaisuutena ollut imo vakuuttava.. mutta se sinnikkyys ja "nousu" mestaruuserissä oli vakuuttavaa. Sanotaan näin, että ei mulle ainakaan jääny ottelun jälkeen semmoinen fiilis, että olipa Junior paska. Mun mielestä molemmat otteli hyvin, Cain paremmin.

Cainille hatunnostot kovasta suorituksesta, mutta mulle tuli vähän semmoinen grindaava Jon Fitch mieleen. Ei hakenut tyrmäystä kunnolla, matossa lyönnit oli lähinnä naputtelua ja sen käsilukonkin jätti kesken säästääkseen voimia. Cainista tykätään, sen takia näitä pointteja ei dissata. Jos tilalla olisi ollut joku muu, niin oltaisi haukuttu varmistelevasta ottelutyylistä. Ja se alun jalassa roikkuminen laski Cainin osakkeita mun silmissä. Just ne hetket kun JDS kirjaimellisesti käveli pois ja Cain jäi mahalleen makaamaan häkin reunaan.. Brown Pride otti pienen kolauksen.

Säkki on semmoinen ottelija, joka on vain vastaanottavassa päässä, kuten JDS oli nyt. Cain olisi voinut yhtähyvin heitellä ja hakata raskasta säkkiä 5 erää. Säkki ei lyö takaisin. Siinä se JDS suurimman osan matsista seisoi ja juoksi pakoon. Surkea näytös kaverilta, jota on pidetty voittamattomana.
http://hosteddb.fightmetric.com/fights/index/4137

Velasquez 111 of 224 Significant striket vs dos Santos 57 of 137 Significant striket koko matsissa.
Erä 4: Velasques 10 vs 12.
Erä 5: 13 vs 13.

Total strikes oli kuitenkin suurempi Velasques koko ajan ja vaikka erät selvästi vei, niin kyllähän säkin hakkaaminen kesti vain 3 ensimmäistä erää. Jos toinen ei kestä paineottelijan edessä, niin tältähän se näyttää.

Se jos joku JDS on pitänyt voittamattomana on vaan nettininjojen aivottomuutta. En muuten ota kantaa. ;)

Cain on vähän parempi ku mitä JSD on mutta tässä matsissa JSD:n alku tuntui vähän kusevan sen ekan ison pommin jälkeen. Ilmakin sitä pommia olisi ollut Cainille etu mutta ei tämän tasoinen. Ongelma JSD:tä vastaan on että niin kauan ku sillä kunto riittää ja se ei ole ottanu isoa moukaria naamaan ni sitä ei myöskään kukaan hw atm saa pidettyä alhaalla ja kun JDS:n kanssa pystyssä hilluminen nyt vaan on vaarallista.

That being said Cain on silti parempi mestari ja varmasti tulee esittämään mielenkiintoisia matseja jatkossakin..

matseissa parempi voittaa jokaikinen kerta (jos ei nyt lasketa tuomarien sekoiluja).

Elämä on täynnä varianssia. Vapaaottelu ei ole mikään fysikaalisten lainalaisuuksien ulkopuolinen umpio mihin tuota ei kuuluisi ja missä jokaikinen fysikaalinen tapahtuma olisi ottelijoiden tietoisesti ja täydellisesti kontrolloimaa (100% taito). Jokaisen vapaaottelijan uralle ja yksittäisiin otteluihin mahtuu yksilöllinen määrä tuon varianssin joko nurjaa tai positiivista puolta eli tuuria. Ottelija, joka lähti urallaan keskimäärin 60% suosikkina otteluihinsa voi päätyä lopulta vaikka 15-5 rekordiin eli siihen, että voitti 75% matseista ja oli näin ollen keskimäärin matseissaan todellisia taitojaan onnekkaampi. Toinen ottelija joka lähti myös urallaan keskimäärin 60% suosikkina otteluihin päätyi lopulta 10-10 rekordiin eli sai maistaa urallaan varianssin nurjaa puolta.

"Parempi voittaa aina" ja "ottelija on juuri niin hyvä kuin viimeisin matsinsa" on täydellisintä paskaa mitä on koskaan etenkin kamppailu-urheilussa viljelty. Se on vain yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen tapa haluta nähdä asiat mahdollisimman yksinkertaisina ja mustavalkoisina.

Elämä on täynnä varianssia. Vapaaottelu ei ole mikään fysikaalisten lainalaisuuksien ulkopuolinen umpio mihin tuota ei kuuluisi ja missä jokaikinen fysikaalinen tapahtuma olisi ottelijoiden tietoisesti ja täydellisesti kontrolloimaa (100% taito). Jokaisen vapaaottelijan uralle ja yksittäisiin otteluihin mahtuu yksilöllinen määrä tuon varianssin joko nurjaa tai positiivista puolta eli tuuria. Ottelija, joka lähti urallaan keskimäärin 60% suosikkina otteluihinsa voi päätyä lopulta vaikka 15-5 rekordiin eli siihen, että voitti 75% matseista ja oli näin ollen keskimäärin matseissaan todellisia taitojaan onnekkaampi. Toinen ottelija joka lähti myös urallaan keskimäärin 60% suosikkina otteluihin päätyi lopulta 10-10 rekordiin eli sai maistaa urallaan varianssin nurjaa puolta.

"Parempi voittaa aina" ja "ottelija on juuri niin hyvä kuin viimeisin matsinsa" on täydellisintä paskaa mitä on koskaan etenkin kamppailu-urheilussa viljelty. Se on vain yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen tapa haluta nähdä asiat mahdollisimman yksinkertaisina ja mustavalkoisina.

Viisasta tekstiä.

Mun mielestä jds:n suunnitelma matsiin oli ihan täysin väärä. JDS luotti nopeuteensa ja siihen, että voi pakitella ja odotella että cainilta loppuu kovin liike. Kävikin toisin päin. Oma liike loppui ja pakittelu olikin niin hidasta että kolisi omassa päässä. JDS:n olisi pitänyt pystyä tekeen etäisyyttä cain:iin ja saamaan suurinta intoa puskea päälle pois naputtelemalla osumia. Matsia ennen tulleissa haastiksissa jds kehui jalkatyötään ja nopeuttaan, joka ei nyt sitten riittänytkään.

Seuraava matsi voi olla eeppinen, jos/kun molemmat tulee kondiksessa kehään ja aiemmista virheistä on opittu + tekniikkaa hiottu heikoilla osa-alueilla paremmaksi.

Viimeiset 2 erää oli vain varmistelua cain:lta. Ei mitään järkeä riskeerata huitomalla, kun voitto oli jo taskussa.

bldytr.gif

verta, hikeä ja kyyneleitä!

Muistakaa nyt, että vastakkain oli periaatteessa painija ja nyrkkeilijä. Monestihan sellaiset matsit menevät niin, että jos painija voittaa, se on dominointia, mutta jos nyrkkeilijä voittaa, se on "säkä osuma" kuten jotkut ovat sanoneet tuosta ekasta matsista. Kyllä tässäkin matsissa Santosilta lähti pari lyöntiä jotka olisivat voineet paremmalla onnella tuoda Santosille voiton, esim. heti 2. erän alussa. Sitten kun tulee miesten 3. matsi, niin se voi taas olla ihan erilainen kuin tämä matsi. Se on nyt ainakin nähty, että Cain ei saanut Junioria lopetettua vaikka siihen oli aika hyvät mahdollisuudet.

Laukesitko kaverisi kanssa kun ton kirjoitit? On nää nettininjat sitten niin hurjia. Ollaan ite niin olevinaan, osa jopa kehuskelee miten on harrastanut lajia ja sitten nää samat naamat väittää tietävänsä kaikein kaikista ottelijoista ja muiden kommentit ovat ääliömäisiä. Onnea sulle.

ps. ei tartte kaikkien JDS:a fanittavien nettininjojen nyt suuttua. Tais osalle olla kova paikka tuo perseraiskaus.

Heh, aivan mielettömän oivaltava ja nerokas vastine joka kyllä nyt palautti sun uskottavuuden ihan uusiin sfääreihin. No ei ollut. Siis että noin 40v mies kyselee täällä laukeamisista kun kohtaa hieman kritiikkiä? Siis laukesin kaverin kanssa? Siis mihin? Mitä? Cutting deep, man.

Ja kirjoiukseni tykkäyksistä päätellen se taisi osua täysin oikeaan, eipä juuri ketään tainnut sun postauksista diggailla, sen verran sontaa se oli. Minulla ei myöskään ollut henkilökohtaista suosikkia tässä ottelussa, joten voit unohtaa typerät perustelusi tyyliin "Tais olla kova paikka tuo perseraiskaus." Molemmat ovat erittäin sympaattisia ottelijoita, mutta uskon ja toivon että Overeem on vielä tästä kolmikosta se astetta kovempi luu. Tuo sinun ihmeellinen ja aivoton uhoilu oli sitä nettininjailua pahimmillaan, sinä se olet lähellä tuota "JUST BLEED" -stereotypiaa teksteilläsi. Näistäkin avautumisistasi huokui kilometrin päähän se, että lajia ei ole seurattu kuin sen vuoden tai pari ja sitä ennen ollaankin katseltu Smackdownia. Minä pystyn olemaan analyyttinen vaikka sydäntä onkin mukana pelissä ja paljon ja se on tärkeää jotta tämäkin palsta pysyisi fiksuna ja eloisana. Tottakai Mike, Japi, MikaT2 ja pullopaskaa herättävät (tai herättivät) täällä keskustelua käsittämättömillä kommenteillaan, mutta niin herättää yleistä keskustelua Johanna Tukiainenkin. Pärjäisikö Suomi ilman Johannaa? No ehkä juuri ja juuri. Uskon siis että keskustelua riittäisi ilman aivan ääliömäisiä provosointejakin.

Vaikka Cain hävisi ensimmäisen ottelun JDS:ää vastaan niin kirkkaasti kuin olla ja voi, ei olisi tullut mieleenkään haukkua sitä säkiksi. Olen myös aivan varma että se älytön takakäden suora, joka osui Ciganoa ekassa erässä, veti mehut ulos ja vintin sekaisin hyvin pitkäksi aikaa. Siinä sitten tuli samalla imuroitua lisää kammottavia koppeja ja näin syöksykierre oli valmis.

En millään olisi halunnut kirjoittaa tekstiä joka suurimmaksi osaksi käsittelee vain keskustelun tasoa, mutta kuten sanoin, on Pakkiksen Kamppailulaji foorumi edelleen yksi lempisivustoistani ja sen takia olen täällä ärhäkkäänä Cainina sen tasoa puolustamassa. Jännä vain että joudun puolustamaan sitä itse yliherra Mikeä kohtaan. That makes me a sad panda.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, aivan mielettömän oivaltava ja nerokas vastine joka kyllä nyt palautti sun uskottavuuden ihan uusiin sfääreihin. No ei ollut. Siis että noin 40v mies kyselee täällä laukeamisista kun kohtaa hieman kritiikkiä? Siis laukesin kaverin kanssa? Siis mihin? Mitä? Cutting deep, man.

Ja kirjoiukseni tykkäyksistä päätellen se taisi osua täysin oikeaan, eipä juuri ketään tainnut sun postauksista diggailla, sen verran sontaa se oli. Minulla ei myöskään ollut henkilökohtaista suosikkia tässä ottelussa, joten voit unohtaa typerät perustelusi tyyliin "Tais olla kova paikka tuo perseraiskaus." Molemmat ovat erittäin sympaattisia ottelijoita, mutta uskon ja toivon että Overeem on vielä tästä kolmikosta se astetta kovempi luu. Tuo sinun ihmeellinen ja aivoton uhoilu oli sitä nettininjailua pahimmillaan, sinä se olet lähellä tuota "JUST BLEED" -stereotypiaa teksteilläsi. Näistäkin avautumisistasi huokui kilometrin päähän se, että lajia ei ole seurattu kuin sen vuoden tai pari ja sitä ennen ollaankin katseltu Smackdownia. Minä pystyn olemaan analyyttinen vaikka sydäntä onkin mukana pelissä ja paljon ja se on tärkeää jotta tämäkin palsta pysyisi fiksuna ja eloisana. Tottakai Mike, Japi, MikaT2 ja pullopaskaa herättävät (tai herättivät) täällä keskustelua käsittämättömillä kommenteillaan, mutta niin herättää yleistä keskustelua Johanna Tukiainenkin. Pärjäisikö Suomi ilman Johannaa? No ehkä juuri ja juuri. Uskon siis että keskustelua riittäisi ilman aivan ääliömäisiä provosointejakin.

Vaikka Cain hävisi ensimmäisen ottelun JDS:ää vastaan niin kirkkaasti kuin olla ja voi, ei olisi tullut mieleenkään haukkua sitä säkiksi. Olen myös aivan varma että se älytön takakäden suora, joka osui Ciganoa ekassa erässä, veti mehut ulos ja vintin sekaisin hyvin pitkäksi aikaa. Siinä sitten tuli samalla imuroitua lisää kammottavia koppeja ja näin syöksykierre oli valmis.

En millään olisi halunnut kirjoittaa tekstiä joka suurimmaksi osaksi käsittelee vain keskustelun tasoa, mutta kuten sanoin, on Pakkiksen Kamppailulaji foorumi edelleen yksi lempisivustoistani ja sen takia olen täällä ärhäkkäänä Cainina sen tasoa puolustamassa. Jännä vain että joudun puolustamaan sitä itse yliherra Mikeä kohtaan. That makes me a sad panda.

Mä nyt just pyysin, ettei tartte suuttua. Sanoin vain omat mielipiteeni ottelusta, joten rauhottukaa nyt ihmeessä. Vaikka ottelun nyt miten päin vain katsoisi, niin JDS oli todella surkea, ei siitä oikeesti tartte suuttua. Täällä on jo osa hyppinyt pöydille ja alkaa hyökkäämään oikein kunnolla vastaan, ei tää nyt noin vakavaa voi olla. Ja mitä tulee postauksien tykkäyksiin, niin teeppä testi ja kirjoita "Mike on paska" ja kato montako tykkäystä tulee. Voin taata, että saat kymmeniä tykkäyksiä. Kyse ei ole silti siitä, että sun posti olis ollut mitenkään sen fiksumpi kuin muiden. Joten laitappa se viesti, näät miten tää homma toimii.

Huumoria vielä perään.

Screen Shot 2013-01-02 at 21.43.04.webp

Screen Shot 2013-01-02 at 21.43.22.webp

Ja toi siis on läppä, ettei tosikoimmat ota tosissaan.

Mä nyt just pyysin, ettei tartte suuttua. Sanoin vain omat mielipiteeni ottelusta, joten rauhottukaa nyt ihmeessä. Vaikka ottelun nyt miten päin vain katsoisi, niin JDS oli todella surkea, ei siitä oikeesti tartte suuttua. Täällä on jo osa hyppinyt pöydille ja alkaa hyökkäämään oikein kunnolla vastaan, ei tää nyt noin vakavaa voi olla. Ja mitä tulee postauksien tykkäyksiin, niin teeppä testi ja kirjoita "Mike on paska" ja kato montako tykkäystä tulee. Voin taata, että saat kymmeniä tykkäyksiä. Kyse ei ole silti siitä, että sun posti olis ollut mitenkään sen fiksumpi kuin muiden. Joten laitappa se viesti, näät miten tää homma toimii.

Huumoria vielä perään.

katso liitettä 92721

katso liitettä 92722

Ja toi siis on läppä, ettei tosikoimmat ota tosissaan.

En ole suuttunut, olen vain turhautunut. Keskustelun tasosta ja että sitä johtaa koko Pakkotoiston perustaja, jonka pitäisi olla edes jollain tasolla esimerkillinen. Ja kyllä, en ole aktiivinen kirjoittaja, mutta olen seurannut tätä osiota kahdeksan vuotta kera nimimerkin ja parisen vuotta ennen nimimerkin luomista. Vapaaottelua olen seurannut UFC 2:stä lähtien, joten siksi asia on minulle tärkeä, vaikka postaustahti on ollut hiljaisempi. Voidaan me tietty jotain keskiarvoa lähteä laskemaan, eli montako tykkäystä per postaus, mutta se nyt lienee tarpeetonta ja lapsellista. Vai? Ja juuri kun keskustelu oli jollain tasolla rauhoittunut Japin ja pullopaskaan ja kumppanien osalta, lähti homma taas totaalisen lapasesta.

Ja en ymmärrä mihin viittaat hommalla "Mike on paska" ja tykkäysten määrä. Keräätkö luonnostasi niin paljon antipatioita, onko porukalla taipumusta taistella "auktoriteetteja vastaan" vai onko ehkä sittenkin tuolle hommalle olemassa ihan oikea syy? Tunnen pari hyvin suuren keskustelufoorumin pitäjää ja eivät he ole törmänneet kertomaasi ilmiöön, jossa jengi olisi heitä jotenkin automaattisesti vastaan. Eli oletko nyt ihan varma että tuo tekstini, joka sai nopeasti 16 tykkääjää, olisi sittenkin ehkä hieman fiksumpi kuin sinun vastaavat? Ja siinä otettiin kantaa myös muiden aivopieruihin, ei pelkästään sinun. Ja kyllä minä jatkossakin kommentoin yhtä Cainmaisesti jos joku täällä latelee mielestäni käsittämättömyyksiä. Oli sitten kyse kaverista, joka on heittänyt juuri aloituspostauksensa foorumilla, tai se kaveri jolla on se vajaat 60 000 kirjoitusta.

Mutta jokatapauksessa, kiitoksia yhdestä netin mielenkiintoisimmista saiteista.

Olen ihan tarpeeksi esimerkillinen kun jo pidän tätä palstaa ja pyrin ylipäätänsä toiminaan jotenkin hyödyksi ihmisille. Ei se kuitenkaan meinaa sitä, että olisin koskaan "kiitos palautteestanne" ihminen. Olen alusta saakka ollut ja tuntenut olevani pitkälti vain keskustelija muiden joukossa ja osallistun täällä monenmoisiin keskusteluihin semmoisenaan. En esitä mitään ylintä auktoriteettia täällä, vaan tappelen milloin missäkin ketjussa samalla silti luoden sisältöä tänne taas toisella tavalla kamerani kautta. En mä ole mikään esimerkkikeskustelija täällä, koska miten yli 50 tuhannella viestillä edes voisi olla mikään esimerkki mihinkään suuntaan. Mulla on omat mielipiteet ja ne pitäis ottaa mielipiteinä. Ja kyllä, jos sanot jotain negatiivista mua vastaan, niin saat automaattisesti kasan tykkäyksiä vaikka kyse olisi kuukautiskupista, niin se vain menee. Ja jos heittelet sinne jotain pientä vittuilua, niin saat perääsi sitten x määrän komppaajia, joka sitten eskaloituu tämmöisksi paskaksi.

Poistettu tästä ketjusta.

Hyvä Mike! Täyttä asiaa puhut, olet kingi!
JDS oli säälittävä säkki joka ei kuulu UFC:n, myös Cain oli vitun paska koska ei pysty lopettamaan ketään!!!
Vitun paskoja kummatkin!! JDS näyttää yhtä vammaselta kuin Nogi, COOL!!
HAHA!!! Vittu JENGI KUOLEE ku OVereem tulee ja hakkaa kaikkii!!!

Toi generoi 6 täysin turhaa lisäviestiä(poistettu), josta jo yksi suuttuikin kun täällä on kuulemma sensuuria.

Samaan aikaan huudellaan että forumin keskustelutaso on paska kun mitään ei poistella. Teet niin tai näin, niin vituiksi menee.

ps. tämän ketjun perustamisesta tuli 4 tykkäystä.

Oikea mies voitti, ja ihan ansaitusti. Tässä nyt jotain, mikä itselle pisti silmään. Nää on vaan mun omat mielipiteet, en ole mikään asiantuntija tai kamppailulajien harrastaja. Muutamia vuosia vasta aktiivisemmin tullut vaparia seurattua. Tältä se kumminkin näytti omiin silmiin:

-Cain oli mielestäni parempi myös pystyssä jo ensimmäisessä erässä, mikä vähän yllätti. Odotin, että Junior olis pystynyt paremmin hallitsemaan pystyottelua. Varoiko liikaa mahdollista mattoon vientiä?

-Juniorin alasvientipuollustus: alussa toimi hyvin, kun Cain sai kunnon osumia perille, se heitteli ympäri kehää. Mielestäni mielenkiintosta jo ajatellen mahdollista kolmatta matsia, jos kumpikaan ei saa samanlaista osumaa kuin Junior ekassa matsissa ja Cain nyt? Mennäänkö mattoon, kun Junior pystyy täyspainoisesti sitä kokoajan puollustamaan?

-Cainin kyvyttömyys lopettaa. Ei saanut lopetettua, vaikka se ehkä mahdollista olisikin ollut. Toisaalta voidaan kysyä onko tarpeellista lähteä väkisin hakemaan lopetusta? Cain otti myös viimeiset erät varman päälle, mutta mitä voidaan odottaa kun väännetään maailmanmestaruudesta? Mitä itse tekisitte selvässä johtoasemassa, jos panoksena olisi maailmanmestaruus? pelaisitteko varman päälle vai hakisitteko lopetusta viimeiseen asti kaiken uhalla?

Aika monet on täälläkin sanonut, että Juniorin esitys oli hyvä, ja arvostus häntä kohtaan vain kasvoi. Tässä ottelussa Junior ei ollut mielestäni likimainkaan vakuuttava. Mä en ainakaan ymmärrä, miten jonkun suoritusta voidaan pitää hyvänä, kun on noin pahasti alakynnessä. Cainin ekan erän osuman vaikutuksesta voidaan tietysti vääntää, mutta ei pelkästään se, että Junior selvisi matsin loppuun tee hänen ottelustaan hyvää. Pää sillä on ainakin betonia, jos tästä nyt jotain hyvää halutaan hakea. Molemmat ottelijat ovat tottakai hyviä, ei ne sattumalta ottele maailman mestaruudesta. Cain oli vaan tässä matsissa parempi, Juniori mahdollisessa kolmannessa matsissa.

Rogan taisi sanoa matsin aikana että Cain uskaltaa painaa päälle kun Junior on niin kaasuissa ette se saa niin kovaa lyöntiä että Cain siitä putoaisi. Samaa mieltä, puhutaan paljon että "miksi Cain olisi riskeerannut kaiken lopussa". En usko että Juniorilla olisi ollut enää voimaa niin kovaan lyöntiin että Cain siitä olisi pudonnut. Cain oli kuitenkin jatkuvasti tilanteen herra, ei missään vaiheessa käynyt edes lähellä.

e: Niin ja selvyyden vuoksi vielä: En todellakaan siis sano että Cainin olisi pitänyt lähteä hakemaan lopetusta, miksi olisi. Pelasi fiksusti ja varmistellen vikat erät. Pointti vaan oli siis siinä että en usko että JDS:stä olisi missään nimessä ollut Cainia enää lopussa lopettamaan. Lyönnit oli matrix tasoa.

-Juniorin alasvientipuollustus: alussa toimi hyvin, kun Cain sai kunnon osumia perille, se heitteli ympäri kehää. Mielestäni mielenkiintosta jo ajatellen mahdollista kolmatta matsia, jos kumpikaan ei saa samanlaista osumaa kuin Junior ekassa matsissa ja Cain nyt? Mennäänkö mattoon, kun Junior pystyy täyspainoisesti sitä kokoajan puollustamaan?

Ite uskon että mattoon mennään jossain vaiheessa jos JDS ei saa vahinkoa tehtyä.

-Cainin kyvyttömyys lopettaa. Ei saanut lopetettua, vaikka se ehkä mahdollista olisikin ollut. Toisaalta voidaan kysyä onko tarpeellista lähteä väkisin hakemaan lopetusta? Cain otti myös viimeiset erät varman päälle, mutta mitä voidaan odottaa kun väännetään maailmanmestaruudesta?

Silläkin oli iso osuus että Cain oli myös ihan saatanan väsynyt loppua kohden niinkun itsekkin sanoi roganin haastattelussa. Myöskin JDS on ilmeisen vaikea lopetettava kun ei tipu hyvistä osumista leukaan ja pystyy puollustamaan itseään riittävästi maassa ettei matsia lopeteta.

4 erän alussa JDS osui muutamilla lyönneillä ja 4:15 kohdassa ihan helvetin kovan koukun vartaloon missä näkee Cainin ilmeestäkin että tuntui. JDS sai hetkellisesti jostain jopa lisää puhtia mestaruuserissä

Mielestäni paras esimerkki "tuurivoitosta" on Todd Duffee-Mike Russow jossa Duffee käytti kolmisen erää Russowia nyrkkeilysäkkinä kunnes kolahti kerran omaan leukaan ja taju pois :D

Voisi myös kysyä että miksi meni ottamaan tällin leukaan, yhtä lailla se on Duffeen huonoutta. Jos toinen yrittää läväyttää pommin päätä kohti ja osuu, niin se on kyllä mielestäni pelkästään onnistunut suoritus. Lopputulos voi tietysti näyttää yllättävältä jos niitä yrityksiä on vähän, mutta ei vapaaottelu sentään mitään nopanheittoa ole. Sitä voi sitten teoretisoida maailman tappiin kuka voittaa kenetkin paras kymmenestä-periaatteella.

Cain piti paketin kasassa loppuun asti eikä ottanut kuuppaan niitä JDS:n viimeisten erien harvoista heijareista. Palkintona mestaruusvyö. Cain vs JDS paras kolmesta tullaan luultavasti vielä näkemään, ehkä se sitten riittää näiden kahden osalta.

Duffeelta voitaneen odottaa paljon jatkossa hw:ssa, pelkästään treenaaminen päivittäin Cainin ja Cormierin kanssa herättää odotuksia miehen suhteen jatkossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaikea taival on seuraavalla JDS:n vastustajalla kuka ikinä se tulee olemaankaan. Vaikeasti maahan vietävä, kova leuka, kovat lyönnit.. Jos ei Cain (hw:n parhalla tankilla?) pystynyt lopettamaan Ciganoa, niin kuka pystyy? Ja kuka muu jaksaa loppuun asti 5 erää pitää JDSää maassa? Ei kukaan. Entä kuka pystyy 5 erää nekkailla JDS:n kanssa? Ei kukaan.

Ehkä, ehkä Overeemilla löytyy aseet. Cormier on vielä snadi kysymysmerkki, ja Barnetilla on lukotusmahdollisuudet, mutta saako alas JDSää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom