UFC 155 live SPOILERS!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Caini sai kulutettua JDS tankin pois painamalle päälle. Tähän ei Reemi tule pystymään koska omaa huonomman tankin kuin JDS. Mun silmään Reemi on myös hitaampi lyöjä kuin JDS, mutta omaa paremman ottelusilmän. JDS vs Reemi ois hyvä ottelu jonka lopputulosta en suoraan osaa arvioida.
Cainia vastaan en näe Alistairilla pienintäkään mahdollisuutta. Cain saa Overeemin tonttiin 100% varmuudella ja kuluttaa alistarin lihasta hapet. Joku tuolla vertasi Lessun ja cainin shootteja keskenään, joka oli.. noh hassua. Lessu joutu hakemaan shootit epätoivon vimmalla ja kun se ei onnistunu niin se oli siinä Cainilla on nyt vähän muutakin pakissa.

Ite näen että Overeem vs Cain voisi mennä samantyylisesti kuin tämä matsi, ellei Overeem saa ensimmäisen erän aikana, kun tankkia vielä riittää, vahingoitettua pahasti/tyrmättyä Cainia. Kyllä Overeemillä vähintäänkin vahva punchers change on.

Kattelin taas tuon ekan erän ja JDS tarjoili kyllä kovaa takakäden pommia muutamaan otteeseen, mutta tällä kertaa ei osunut niinkun ekassa matsissa osui.

Jos Overeemin vastustaja ei osaa yhtään blokata potkuja niin tulee tyrmätyksi potkuilla.
Tuleeko mieleen että ottelijat saattaa valmistautua eri matseihin vähän eri tavoilla ja matseissakin painotetaan sitten eri asioita vastustajasta riippuen?

Tuleeko mieleen että ottelijat saattaa valmistautua eri matseihin vähän eri tavoilla ja matseissakin painotetaan sitten eri asioita vastustajasta riippuen?

Ottaen huomioon, kenelle tämä kommentti oli osoitettu, koin tämän hulvattoman hauskaksi. :D :D

Laukesitko kaverisi kanssa kun ton kirjoitit? On nää nettininjat sitten niin hurjia. Ollaan ite niin olevinaan, osa jopa kehuskelee miten on harrastanut lajia ja sitten nää samat naamat väittää tietävänsä kaikein kaikista ottelijoista ja muiden kommentit ovat ääliömäisiä. Onnea sulle.

Ja Nova, Cain oli ylivoimanen tossa ottelussa ja JDS säkki, yksinkertaista jos matsin on katsonut. Ai jestas sitä itkua taas kun Overeem survoo JDS:n pakettiin. Mä tulen sitten katsomaan seuraavia selityksiä nälitä kaikkitietäviltä nettininjoilta. Mä en näe JDS:lla mitään mahdollisuuksia Overeemia vastaan. Cainia vastaan sillä oli 0,1% mahdollisuus snägäriin, ekassa matsissa se onnistui, tuurivoitto.

ps. ei tartte kaikkien JDS:a fanittavien nettininjojen nyt suuttua. Tais osalle olla kova paikka tuo perseraiskaus.

Siis.. Haluatko kertoa mulle mitä säkki tarkoittaa? Mun mielestä kun top 1 ja top 2 ottelijat kohtaavat niin siinä ei ole säkkejä nähtykään.
Ja itse uskon, että Overeemilla ei ole mitään sanottavaa JDS vastaan. Kharitonov oli myös nyrkkeilijä ja ihmiset muistavat varmaan Overeemin " chicken original brock dancet "
Samaa on odotettavissa JDS vastaan ja vielä paljon pahemmin.
Ja kerrotko mulle forumin ylläpitäjä että mikä on tuurivoitto?

Siis.. Haluatko kertoa mulle mitä säkki tarkoittaa? Mun mielestä kun top 1 ja top 2 ottelijat kohtaavat niin siinä ei ole säkkejä nähtykään.
Ja itse uskon, että Overeemilla ei ole mitään sanottavaa JDS vastaan. Kharitonov oli myös nyrkkeilijä ja ihmiset muistavat varmaan Overeemin " chicken original brock dancet "

To Kharitonov matsi on ihan paska esimerkki.
a) Siitä on sata vuotta ja sen jälkeen AO aika paljon kehittynyt. (voittanut mm. K1:sen)
b) Se matsi oli ihan tasainen vääntö eikä mikään yksipuolinen turpaanotto kuten moni yrittää vihjata.

Mitä tohon JDS-AO matsiin tulee niin Overeemin potkupeli on valovuoden JDS:sää edellä ja wanha yleistys on se että hyvä kicboxer voittaa hyvän nyrkkeilijän. Ainakin JDS:n on opeteltava suojaamaan etujalkaansa sillä siihen pamahtaa alapotku from hell välittömästi, mikäli seisoo normaalissa otteluasennossaan. Mä pitäsin tota matsia ihan 50/50 hommana, jopa AO:ta pienenä suosikkina, koska JDS:n itseluotamus ei takuulla ole enää entisellä tasollaan.

Mike varmaan tarkoitti että JDS oli kyseisessä matsissä täys säkki.Olihan toi siltä suhteellisen heikko suoritus.Tais käydä samanlailla kun Diaz-Cerrone.Cain puski niin kovaa päälle että JDS ei osannu muuttaa gameplania sopivaks ja jääty totaalisesti.Sit tulikin se pommi ja JDS oli kun varjo aikasemmasta itsestään.Cainilta todella hieno varsinkin eka erä ja meikäläinen ainakin yllätty todella positiivisesti kuinka kovaa se lähti puskemaan päälle vaikka odotin että alku saattais olla Cainin osalta pientä himmailua että ei käy samanlailla kun viime matsissa.

Itse odotin JDSn vievän tän matsin.Ekan erän pommin jälkeen toivoin vaa että jaksais kellon loppuun ja pääsis erätauolle palautumaan mut eipä se paljoa auttanu.Kokoajan toivon et jos se latais sen yhen pommin ja tiputtais Cainin mut oikea mies voitti eikä tost Cainista voi vaan olla pitämättä.Uskomaton urheilija,täys eläin kehässä mut kehän ulkopuolella todella sympaattisen olonen kaveri.

Säkki on semmoinen ottelija, joka on vain vastaanottavassa päässä, kuten JDS oli nyt. Cain olisi voinut yhtähyvin heitellä ja hakata raskasta säkkiä 5 erää. Säkki ei lyö takaisin. Siinä se JDS suurimman osan matsista seisoi ja juoksi pakoon. Surkea näytös kaverilta, jota on pidetty voittamattomana.

Kuten edellisessä kohtaamisessa Cain oli pelkkä säkki.Silloin tosin JDS lopetti Cainin tyylillä ja nopeasti. Nyt Cainin eväät eivät samaan riittäneet kun mies kaasutti jo ottelun alkupuolella.

Ja Nova, Cain oli ylivoimanen tossa ottelussa ja JDS säkki, yksinkertaista jos matsin on katsonut. Ai jestas sitä itkua taas kun Overeem survoo JDS:n pakettiin. Mä tulen sitten katsomaan seuraavia selityksiä nälitä kaikkitietäviltä nettininjoilta. Mä en näe JDS:lla mitään mahdollisuuksia Overeemia vastaan. Cainia vastaan sillä oli 0,1% mahdollisuus snägäriin, ekassa matsissa se onnistui, tuurivoitto.

Mun mielestä on jotenkin huvittavaa, että maailman parhaaksi ja toiseksi parhaaksi heavyweightiksi rankatut ottelijat kohtaa toisensa, ja sä sanot että toisella OLI 0,1% mahdollisuus... :D Ja kun JDS vielä vei edellisen matsin. Samalla puhut että muut on niin olevinaan ja väittää muiden kommentteja ääliömäisiksi. No tuo jos joku on ääliömäistä. Eihän tollasen väitteen jälkeen voi ottaa edes tosissaan, eli kaippa jotain huumorilla höystettyä provoa koitat nakata ja luoda sillä keskustelua?

Mutta totta, että Cain oli ylivoimanen tässä matsissa. Siitä ei pääse mihinkään. Mut niinku sanoin, aina ei voi voittaa. Ei edes JDS. Eikä ees Cain Velasquez. Oli kuinka kova tahansa. Sekin on nähty. Matsin kulkuun vaikuttaa niin moni asia. Ja toisaalta voi olla, et toi häviö teki JDS:lle ihan hyvää. Niin monta tapausta on nähty, et tullaan kovan pettymyksen jälkeen sata kertaa kovempana takas. Ja uskon sen tapahtuvan myös JDS:n kohdalla, siinä on kuitenkin äijä joka antaa tälle lajille täydet 100%. Ja mitä tulee äijien ensimmäiseen kohtaamiseen, sehän loppui ennen ku ehti alkaakaan. Tuurillako? Ehkä sitäkin oli mukana, mutta oli sitä mukana myös tässä toisessa kohtaamisessa, tällä kertaa vain Cainin puolella. JDS torjui alasviennit hyvin ennen sitä pommia, mut ku se osui, suunta muuttu ja Cain sai Ciganon helposti mattoon jne. Jos kuvitellaan, että Cain ei ois saanu sitä pommia siinä ekassa erässä perille, niin mitä vaan ois voinu tapahtua.

Ja mitä tulee tohon Overeem matsiin, on naurettavaa keneltäkään väittää ettei JDS:llä ole mitään mahdollisuuksia, samoin ku on naurettavaa väittää etteikö Overeemilla ois mahdollisuuksia. Molemmat on maailmanluokan ottelijoita, joilla on omat vahvuusalueet. Eiköhän siinä taas ottelun parit eka minuuttia määrää miten toi homma lähtee eteneen. Spekuloida voi kui paljon tahansa missä tapauksessa etu on Overeemilla ja missä tapauksessa JDS:llä, mut niinku on monet kerrat nähty, yllätyksiäkin tapahtuu. Ite toivon ja uskon JDS:n voittoon, ja jos Overeem nyt sattuski voittamaan, JDS ei ole vielä sittenkään "säkki."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Säkki on semmoinen ottelija, joka on vain vastaanottavassa päässä, kuten JDS oli nyt. Cain olisi voinut yhtähyvin heitellä ja hakata raskasta säkkiä 5 erää. Säkki ei lyö takaisin. Siinä se JDS suurimman osan matsista seisoi ja juoksi pakoon. Surkea näytös kaverilta, jota on pidetty voittamattomana.

Sellaista sattuu. Ensimmäisessä ottelussa Cain oli heikko säkki ja sitä pidettiin voittamattomana ja ei kestänyt iskuja minuuttia pidempään. JDS kesti iskuja 25 minuuttia ja ei ole olemassa asiaa " tuurilyönti " tai " tuurilukko " matseissa parempi voittaa jokaikinen kerta (jos ei nyt lasketa tuomarien sekoiluja).
Cain sattui olemaan tällä kertaa parempi, silti JDS:n esitys oli todella vakuuttava. En osaa sanoa ketään muuta raskaasta sarjasta joka kestäisi tuollaista menoa 5 erää.

Sellaista sattuu. Ensimmäisessä ottelussa Cain oli heikko säkki ja sitä pidettiin voittamattomana ja ei kestänyt iskuja minuuttia pidempään. JDS kesti iskuja 25 minuuttia ja ei ole olemassa asiaa " tuurilyönti " tai " tuurilukko " matseissa parempi voittaa jokaikinen kerta (jos ei nyt lasketa tuomarien sekoiluja).

Cain sattui olemaan tällä kertaa parempi, silti JDS:n esitys oli todella vakuuttava. En osaa sanoa ketään muuta raskaasta sarjasta joka kestäisi tuollaista menoa 5 erää.

Ainoastaan JDS:n leuka oli vakuuttava, muuten ei kyllä vakuuttanut yhtään.

ei ole olemassa asiaa " tuurilyönti " tai " tuurilukko " matseissa parempi voittaa jokaikinen kerta (jos ei nyt lasketa tuomarien sekoiluja).

Tämän on kyllä tulkintakysymys miten kukin tuon käsittää. Mun mielestä esim. huonompi ottelija voi voittaa "tuurilla". Kuulostaa ehkä vähän vammaselta, mutta niin se on :)

Ainoastaan JDS:n leuka oli vakuuttava, muuten ei kyllä vakuuttanut yhtään.

Joo, eihän se yhtään ole vakuuttavaa raskas sarjalaiselta otella 5 erää ja vielä tollasta osumaa mitä ottaa joka erässä niin huhhuh..
Saanko kysyä sulta, että onko sulla mitään kamppailulaji kokemusta? Etkö tiedä ollenkaan paljon tollanen ottaa kunnon päälle?
Ottelu oli melkein täyttä painia vielä, se jos joku vie energiat pois.

Tämän on kyllä tulkintakysymys miten kukin tuon käsittää. Mun mielestä esim. huonompi ottelija voi voittaa "tuurilla". Kuulostaa ehkä vähän vammaselta, mutta niin se on :)
Samaa mieltä, mutta en kutsuisi altavastaajan voittoa missään nimessä tuuriksi. Voitto on aina voitto, mutta sitten voidaan keskustella esimerkiksi siitä, että miten kävisi vaikkapa paras kymmenestä systeemillä. Esimerkiksi ekan (ja edelleen myös tämän toisen) JDS - Velasquez -ottelun jälkeen olin sitä mieltä, että JDS:n voitto oli ihan ansaittu, mutta Cain veisi valtaosan matseista jos miehet kokeilisivat kymmenen kertaa.

Näin miettien voi tulkita toisen olevan parempi ottelija, vaikka yhdessä keskinäisessä matsissa tappio tulisikin. Pitäisi vaan aina puhua samoilla käsitteillä, niin asioista olisi helpompi väitellä. Täällä jengi väittelee asioista, vaikkeivat käytännössä puhu edes samaa kieltä.

Samaa mieltä, mutta en kutsuisi altavastaajan voittoa missään nimessä tuuriksi.

Jep. En tarkoittunutkaan että altavastaajan voitto olisi automaattisesti "tuurivoitto", mutta esim. ottelu joka olisi täydellinen mismatch, jossa ottalija A dominoisi ottelua täydellisesti ja ottelija B heittäisi vain satunnaisia snägäriheijareita. 14 kertaa 15:stä ottelija A voittaisi, mutta kerran kymmenestä ottelija B:n "tuurilyönti" osuisi täydellisesti ottelija A:ta leukaan ja ottelu päättyisi ottelija B:n "tuurivoittoon". Tämä siis todella kärjistetty esimerkki.

Jep. En tarkoittunutkaan että altavastaajan voitto olisi automaattisesti "tuurivoitto", mutta esim. ottelu joka olisi täydellinen mismatch, jossa ottalija A dominoisi ottelua täydellisesti ja ottelija B heittäisi vain satunnaisia snägäriheijareita. 14 kertaa 15:stä ottelija A voittaisi, mutta kerran kymmenestä ottelija B:n "tuurilyönti" osuisi täydellisesti ottelija A:ta leukaan ja ottelu päättyisi ottelija B:n "tuurivoittoon". Tämä siis todella kärjistetty esimerkki.

Mielestäni paras esimerkki "tuurivoitosta" on Todd Duffee-Mike Russow jossa Duffee käytti kolmisen erää Russowia nyrkkeilysäkkinä kunnes kolahti kerran omaan leukaan ja taju pois :D

Mielestäni paras esimerkki "tuurivoitosta" on Todd Duffee-Mike Russow jossa Duffee käytti kolmisen erää Russowia nyrkkeilysäkkinä kunnes kolahti kerran omaan leukaan ja taju pois :D

Tämä on hyvä esimerkki "tuurivoitosta". Oli siinä vähän sellainen wtf-fiilis että mitä tapahtui kun tuota matsia katsoi.

Joo, eihän se yhtään ole vakuuttavaa raskas sarjalaiselta otella 5 erää ja vielä tollasta osumaa mitä ottaa joka erässä niin huhhuh..
Saanko kysyä sulta, että onko sulla mitään kamppailulaji kokemusta? Etkö tiedä ollenkaan paljon tollanen ottaa kunnon päälle?
Ottelu oli melkein täyttä painia vielä, se jos joku vie energiat pois.

Mitä vakuuttavaa JDS:n otteissa oli? No niin tietenkin onhan sekin yksi meriitti että pystyy ottaa 5. erää koppeja vastaan ja muutamat aivokudokset köyhempänä.

Mitä vakuuttavaa JDS:n otteissa oli? No niin tietenkin onhan sekin yksi meriitti että pystyy ottaa 5. erää koppeja vastaan ja muutamat aivokudokset köyhempänä.

Otti selkään 3 erää ja silti vielä neljännessä ja viidennessä sai kaivettua uuden vaihteen päälle.. vaikkei Cainille damaa saanutkaan aikaiseksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom