Taitaa olla liikaa rahaa käytössä?Itse pistin huvikseen Maia-Texeira-Nog-Silva combon, 200e panos ja mahdollinen voitto 642e.
Itellä Dave , Maldonado, Story ja Bonnar kympin toivotaan, toivotaan panoksella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla liikaa rahaa käytössä?Itse pistin huvikseen Maia-Texeira-Nog-Silva combon, 200e panos ja mahdollinen voitto 642e.
Itse laitoin E.Silva-Herman-Story rivin. Kovasti pohdiskelin josko Bonnarille jotain laittais, koska niin herkullinen kerroin.
Nimenomaan ja muutenkin ihmettelin miksi Storylla niinkin hyvä kerroin, kun ottaa huomioon, että miehellä kuitenkin tyrmäysvoimaa löytyy ja Maia on sortunut aiemmin siihen pystynekkailuun vaikka vahvuudet löytyy matosta.Tuollanen rivi kävi itselläkin mielessä, jotenkin tuntuu että Maialla ei riitä vääntö Storya vastaan. Hyvin mahdollista että nähdään guardiin vetoja.
Nimenomaan ja muutenkin ihmettelin miksi Storylla niinkin hyvä kerroin, kun ottaa huomioon, että miehellä kuitenkin tyrmäysvoimaa löytyy ja Maia on sortunut aiemmin siihen pystynekkailuun vaikka vahvuudet löytyy matosta.
On mahdollista, että Bonnar saa Silvasta henkisen yliotteen, kun osumista huolimatta painaa päälle. Jones matsissa Bonnar otti vastaan jatkuvasti kovia pommeja, mutta ei lannistunut. Veikkaisin kuitenkin, että Silva vie tuomariäänin. Spideria vastaan Bonnarin liikkuminen on kuin hidastetusta filmistä.
bonnar vs silva päättyis TUOMARIÄÄNIIN? ooks tosissas?