UFC 153: Silva vs. Bonnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Disgust
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mulla on e.silva-brandao-texeira

Itse laitoin E.Silva-Herman-Story rivin. Kovasti pohdiskelin josko Bonnarille jotain laittais, koska niin herkullinen kerroin.

Itse laitoin E.Silva-Herman-Story rivin. Kovasti pohdiskelin josko Bonnarille jotain laittais, koska niin herkullinen kerroin.

Tuollanen rivi kävi itselläkin mielessä, jotenkin tuntuu että Maialla ei riitä vääntö Storya vastaan. Hyvin mahdollista että nähdään guardiin vetoja.

Helvetti ku ei voi kattoo suorana.On tullu kaks viimesin eventtiä spoilaannuttua ja onha se muutenki iha eri fiilis kattoo suorana IMO.

Tuollanen rivi kävi itselläkin mielessä, jotenkin tuntuu että Maialla ei riitä vääntö Storya vastaan. Hyvin mahdollista että nähdään guardiin vetoja.
Nimenomaan ja muutenkin ihmettelin miksi Storylla niinkin hyvä kerroin, kun ottaa huomioon, että miehellä kuitenkin tyrmäysvoimaa löytyy ja Maia on sortunut aiemmin siihen pystynekkailuun vaikka vahvuudet löytyy matosta.

Nimenomaan ja muutenkin ihmettelin miksi Storylla niinkin hyvä kerroin, kun ottaa huomioon, että miehellä kuitenkin tyrmäysvoimaa löytyy ja Maia on sortunut aiemmin siihen pystynekkailuun vaikka vahvuudet löytyy matosta.

Suurella todennäköisyydellä ei tuu Maia saamaan Storya mattoon kuin takakäden kautta.

On mahdollista, että Bonnar saa Silvasta henkisen yliotteen, kun osumista huolimatta painaa päälle. Jones matsissa Bonnar otti vastaan jatkuvasti kovia pommeja, mutta ei lannistunut. Veikkaisin kuitenkin, että Silva vie tuomariäänin. Spideria vastaan Bonnarin liikkuminen on kuin hidastetusta filmistä.

bonnar vs silva päättyis TUOMARIÄÄNIIN? ooks tosissas?

Suositut

Back
Ylös Bottom