UFC 153: Silva vs. Bonnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Disgust
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin unta jossa Bonnar vei matsin mattoon ensi sekunneilla ja piti sen siellä pari minuuttia, kunnes tuomari nosti ylös ja Silva löi yhellä lyönnillä Bonnarin tajuttomaksi. Mutta mikä oudointa, Goldie huusi viisi kertaa "SILVA IS OUT COLD!"

Tehkää tästä johtopäätöksenne. :arvi:

Nyt kun ihmiset ennustelevat Bonnarin nopeaa tuhoa, kannattaa muistaa, että Bonnar taisteli täydet erät myös Jon Jonesin kanssa. En ole lainkaan yllättynyt, vaikka tässä mentäisiin tuomarin puheille asti.

Tässä kannattaa kuitenkin muistaa että tämä oli Jonesille vasta toinen ottelu ufc:ssa ja ammattilaisena ollut vasta rapiat vuoden mma:ssa.
Silvalla taitaa olla decision voittoja seittemisen kappaletta tilillään esimerkiksi Maia ja Leites joten ei se ihme olisi vaikka menisi tuomareille,
mutta rohkenen epäillä sitä vahvasti.

Bonnar oli yks räsynukke Bones matsissa.Harvemmin nähny noin nöyryyttävää "ownausta".

Siis Silvahan on niin oikutteleva tyyppi et ei ikin tiiä mitä se hakee.Voi olla et se ei eees yritä tyrmätä niikun välillä on käyny.Toivottavasti ei nyt pelleilis mtn vaan oikeesti yrittäis tyrmätä

Bonnar oli yks räsynukke Bones matsissa.Harvemmin nähny noin nöyryyttävää "ownausta".
Mutta pointti oli, että mentiin silti tuomareiden äänille, vaikka Bonnar otti osumaa. Bonnaria on muutenkin lopetettu aika huonolla prosentilla ja jos nyt ilman Wikipediaa ulkomuistista haen, niin ei vissiin kertaakaan tyrmätty ja TKO:tkin ovat olleet haavojen takia keskeytettyjä otteluita.

Itseasiassa olen aika kiinnostunut näkemään aikooko Bonnar taktikoida alasvienneillä ja onko edes kykeneväinen viemään mattoon. Matossa peli tasoittuisi ihan helvetisti.

Silva sen vie, kuten edellisessä viestissä sanoin. Kysymys on lähinnä siitä, kuinka paljon Bonnar laittaa hanttiin.

Joo tuskin kukaan rehellisesti on sitä mielt et Bonnar tän voittaa.Itse nyt toki toivon sitä koska se olis kyl niin outo tilanne.Lähtiskö Bonnar siitä sit suoraan Jonesia vastaan vai mitä tapahtuis.Lopettaisko Silva uransa yms.

Bonnar ei oo ottanu Silvan tasosia pystymiehiä vastaan(onks Silvan tasosia pystymiehiä ees olemassa?).Onha siel Machidaa mut siit on jo vuosia aikaa.

Näin unta jossa Bonnar vei matsin mattoon ensi sekunneilla ja piti sen siellä pari minuuttia, kunnes tuomari nosti ylös ja Silva löi yhellä lyönnillä Bonnarin tajuttomaksi. Mutta mikä oudointa, Goldie huusi viisi kertaa "SILVA IS OUT COLD!"

Tehkää tästä johtopäätöksenne. :arvi:

Miksen mä nää tälläsia unia. Viimeksi karkasin mielisairaalasta ja karkumatkalla tipahdin avantoon.

Jees, Bonnaria tässä jostain syystä kannatan. Usein löydän itseni underdogin puolelta. Bonnar vaikuttaa olevan huippukunnossa(vaikka itse sanoikin että valmistautumisaika oli liian lyhyt) mutta on Silvaa paljon hitaampi joten rahoja en uskalla likoon laittaa.

Prelit 2:00 ja pääkortti 5:00.

Mä olen aina TUF:ista saakka pitänyt Bonnarista, hyvä tyyppi. Ei nyt varmaan kauhean realistista ole toivoa voittoa miehellä, mutta toivottavasti pistäisi Silvan koville.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On mahdollista, että Bonnar saa Silvasta henkisen yliotteen, kun osumista huolimatta painaa päälle. Jones matsissa Bonnar otti vastaan jatkuvasti kovia pommeja, mutta ei lannistunut. Veikkaisin kuitenkin, että Silva vie tuomariäänin. Spideria vastaan Bonnarin liikkuminen on kuin hidastetusta filmistä.

Vieläkin vaikea ymmärtää että ne on laittanu Silvan vastustajaksi Bonnarin.. Silvan, number #P4P fighterin vastujaksi Bonnarin.. Eikä tiedetä enää kuinka kauaa Silvan uraa enää jäljellä on.

Meinaako porukka laittaa vetoja tästä eventistä? Miltä kuulostais kombo E.Silva-Tibau-Madadi? Maiakin kävi mielessä mut jostain syystä vähän epäilyttää.. Millasia rivejä muilla on?

Meinaako porukka laittaa vetoja tästä eventistä? Miltä kuulostais kombo E.Silva-Tibau-Madadi? Maiakin kävi mielessä mut jostain syystä vähän epäilyttää.. Millasia rivejä muilla on?

Mulla on

E. Silva, Story, Herman. 5€ panos, mahdollinen voitto 59.70€.

Prado, Bonnar. 5€ panos, mahdollinen voitto 124.90€.

Tibau, Teixeira, Fitch, A. Silva, Bezerra, Davis. 5€ panos, mahdollinen voitto 36.20€.

Mulla löytyy E. Silvaan eniten luottoa. Fitch kuitenkin kärsinyt loukkaantumisista ja veikkaan, että Silva määrää tahdin heti ottelun alusta. Brennemankaan, jonka ottelutyyli nojaa lähes kokonaan painiin, ei saanut brassia alas niin en usko että Fitchkään siihen pystyy vaikka parempi painija onkin.

Itse pistin huvikseen Maia-Texeira-Nog-Silva combon, 200e panos ja mahdollinen voitto 642e.

Mitä mieltä main eventistä onkaan, niin pääkortti on kyllä kova. Big Nogille liputetaan luonnollisesti, sitten Silvan (Erick) ja Teixeiran testit jne. Preleissä ei kuitenkaan mitään kauhean kiinnostavaa joten vois vaikka säästää nettiä ja ottaa torkut tässä välissä.

Oli pakko heittää yks "vähän" epätodennäköisempi kuponki. Mutta sillontällöin tämmöset menee tosi lähelle ja sitten lähes poikkeuksetta varmin matsi kusee.

Suositut

Back
Ylös Bottom