UFC 153: Silva vs. Bonnar

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Disgust
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuossa giffissä ei kyllä näy missään kohtaa että pitäis köydestä taikka shortseista kiinni ? Mikä pointti tuossa oli varsinkin, kun kyse oli Silvan fuskuista ?

Tuossa giffissä ei kyllä näy missään kohtaa että pitäis köydestä taikka shortseista kiinni ? Mikä pointti tuossa oli varsinkin, kun kyse oli Silvan fuskuista ?

Tota vähän itekkin mietin, että tossa japin giffissä näkyy kuinka Fedor koskee köyteen ei ota tukea siitä, eikä edes liity mitenkään siihen asiaan mistä tässä on puhuttu, eli mikä oli giffin pointti noin niinkuin lyhyesti sanottuna.

Tota vähän itekkin mietin, että tossa japin giffissä näkyy kuinka Fedor koskee köyteen ei ota tukea siitä, eikä edes liity mitenkään siihen asiaan mistä tässä on puhuttu, eli mikä oli giffin pointti noin niinkuin lyhyesti sanottuna.

Tuon matsin kattomalla näkee kyllä että Fedor otti kiinni köydestä noin 1-2s ajan, käsi oli köyden päällä, mutta tuossa kohtaa se ei olisi paljoa muualla voinut edes olla.
Tuosta hetkestä ei menekkään pitkään kunnes lähtee olympia painija maata kiertävälle radalle:) Japi yrittää taas kääntää aihetta Fedoriin, mutta yritetään ymmärtää...

[video=youtube_share;7bpeZOGYMTQ]http://youtu.be/7bpeZOGYMTQ[/video]

F-kortti otettu JÄLLEEN esille japin toimesta. Ei yllätä....

Joo, Japi on ihan tyhmä ku se aina kiusaa! Kerrotaaks opelle??

Ei kerrota kun väännetään tätä fedor vs silva juttua joka ketjussa.....

fedor-emelianenko_matt-lindland.gif

oikeinko"Ei tuo oikeesti vaikuta, täysin eri tilanne, ei ollut vaikutusta matsin lopputulokseen"

Oon usein miettinyt miksi otat tuon Lindland-matsin esille, vaikka tuostakin gifista näkee, että Fedor ei edes ota köydestä kiinni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon usein miettinyt miksi otat tuon Lindland-matsin esille, vaikka tuostakin gifista näkee, että Fedor ei edes ota köydestä kiinni.

Fedor ottaa köydestä kiinni kyllä tuossa, mutta ei sitä giffistä näe.

- - - Updated - - -

Ai että oli kaunis reverse Fedorilta! Olin jo unohtanut.

No jaa, vastustaja oli vain grecon olympia mitalisti, mitäs noista...

Fedor ottaa köydestä kiinni kyllä tuossa, mutta ei sitä giffistä näe.

No siis tuossa alussa vaistomaisesti otti tukea jostain, kun tasapaino alkoi mennä, mitä tekee häkissäkin kaikki ottelijat vahingossa, mutta päästää siitä heti irti eikä se näytä vaikuttavan tuohon Lindlandin alasvientiyritykseen millään lailla.

Menipä taas :D

- - - Updated - - -

Mitä sitten jos puolet pakkiksesta veikkasi Sonnenin vievän? Se vain kertoo siitä, että matsia pidettiin tasaisena isolla otannalla eikä siinä ollut mitään yllättävää ensimmäisen matsin perusteella. Se, että Silva vei uusinnan ei muuta sitä mihinkään. Jos kaksi tasaväkistä ottelijaa kohtaa kaksi kertaa, niin on tasan 50% mahdollisuus, että toinen voittaa molemmat matsit (jos tasurit unohdetaan).

Onkohan näin :D

Ukko ja ukon tilastot...

Toivottavasti Maia vie Rickiltä käden taikka jalan mukanaan.

[video=youtube_share;JhGqM225vK0]http://youtu.be/JhGqM225vK0[/video]

Arvelinkin minkälaisia vastauksia tulee, lisäsin ne ton postaamani giffin alapuolelle valkoisella tekstillä, ne näkee maalaamalla tai lainaamalla viestiä(osui aika hyvin kohilleen ne veikkaukset mitä vastaukset on), eihän se Fedorin matseissa vaikuta se huijaus mutta Silva ei muuten pärjää. Joo ei mun tarvii Fedorista tässä tapauksessa enempää puhua halusin vain osoittaa kaksinaismoraalin jälleen kerran Silva vihaajilta. ;)

Voitte elää siinä uskossa että Silva voitti vain ja ainoastaan kun piti hetken Sonnenin housuista kiinni, ja selitellä itsellenne miksi HW piti köysistä kiinni MWtä vastaan, minä ne vikat naurut sain :)

Arvelinkin minkälaisia vastauksia tulee, lisäsin ne ton postaamani giffin alapuolelle valkoisella tekstillä, ne näkee maalaamalla tai lainaamalla viestiä(osui aika hyvin kohilleen ne veikkaukset mitä vastaukset on), eihän se Fedorin matseissa vaikuta se huijaus mutta Silva ei muuten pärjää. Joo ei mun tarvii Fedorista tässä tapauksessa enempää puhua halusin vain osoittaa kaksinaismoraalin jälleen kerran Silva vihaajilta. ;)

Voitte elää siinä uskossa että Silva voitti vain ja ainoastaan kun piti hetken Sonnenin housuista kiinni, ja selitellä itsellenne miksi HW piti köysistä kiinni MWtä vastaan, minä ne vikat naurut sain :)

se että fedor ehkä hetkellisesti vaistomaisesti piti narusta vähä kiinni ku meinas kaatua on eri, kun se että silva pitää 10 sekkaa toisen housuista kiinni ettei viedä maahan ja sitte repii housuista ettei toinen päästä nyrkeiltä piiloon.

ja oikeesti mun mielestä silva olis voittanu silti, mutta olihan toi nyt IHAN eri luokkaa ku joku fedorin hetkittäinen narun kiinniotto, varsinki ku se päästi samantien irti ja käsi vaa lepäs päällä

puhut kyl niin paljo paskaa tääl kamppailuosiolla :D

Suositut

Back
Ylös Bottom