Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa giffissä ei kyllä näy missään kohtaa että pitäis köydestä taikka shortseista kiinni ? Mikä pointti tuossa oli varsinkin, kun kyse oli Silvan fuskuista ?
Tota vähän itekkin mietin, että tossa japin giffissä näkyy kuinka Fedor koskee köyteen ei ota tukea siitä, eikä edes liity mitenkään siihen asiaan mistä tässä on puhuttu, eli mikä oli giffin pointti noin niinkuin lyhyesti sanottuna.
Jos kaksi tasaväkistä ottelijaa kohtaa kaksi kertaa, niin on tasan 50% mahdollisuus, että toinen voittaa molemmat matsit (jos tasurit unohdetaan).
F-kortti otettu JÄLLEEN esille japin toimesta. Ei yllätä....
Joo, Japi on ihan tyhmä ku se aina kiusaa! Kerrotaaks opelle??
Joo, Japi on ihan tyhmä ku se aina kiusaa! Kerrotaaks opelle??
oikeinko"Ei tuo oikeesti vaikuta, täysin eri tilanne, ei ollut vaikutusta matsin lopputulokseen"
Oon usein miettinyt miksi otat tuon Lindland-matsin esille, vaikka tuostakin gifista näkee, että Fedor ei edes ota köydestä kiinni.
Ai että oli kaunis reverse Fedorilta! Olin jo unohtanut.
Fedor ottaa köydestä kiinni kyllä tuossa, mutta ei sitä giffistä näe.
Mitä sitten jos puolet pakkiksesta veikkasi Sonnenin vievän? Se vain kertoo siitä, että matsia pidettiin tasaisena isolla otannalla eikä siinä ollut mitään yllättävää ensimmäisen matsin perusteella. Se, että Silva vei uusinnan ei muuta sitä mihinkään. Jos kaksi tasaväkistä ottelijaa kohtaa kaksi kertaa, niin on tasan 50% mahdollisuus, että toinen voittaa molemmat matsit (jos tasurit unohdetaan).
En oikein tajunnut oliko tuon tarkoitus olla vitsi vai trolli. Heikko tuotos tarkoituksesta riippumatta.
Arvelinkin minkälaisia vastauksia tulee, lisäsin ne ton postaamani giffin alapuolelle valkoisella tekstillä, ne näkee maalaamalla tai lainaamalla viestiä(osui aika hyvin kohilleen ne veikkaukset mitä vastaukset on), eihän se Fedorin matseissa vaikuta se huijaus mutta Silva ei muuten pärjää. Joo ei mun tarvii Fedorista tässä tapauksessa enempää puhua halusin vain osoittaa kaksinaismoraalin jälleen kerran Silva vihaajilta. ;)
Voitte elää siinä uskossa että Silva voitti vain ja ainoastaan kun piti hetken Sonnenin housuista kiinni, ja selitellä itsellenne miksi HW piti köysistä kiinni MWtä vastaan, minä ne vikat naurut sain