Mikä Silva viha ? Mieshän on yksi parhaista ja olisi hienoa nähdä mihin taidot riittää, kun aletaan laittamaan hieman kovempaa vastusta eteen.
Tällä tyylillä että haetaan vauhtia alemmista luokista ja otetaan vastaan ylemmän luokan säkkejä tuskin tullaan mitään ihmeempiä elämyksiä koskaan saamaan.
Mutta miks se sit on nössö ja paska jos se on yksi parhaista?
En ole siis sun viestejä seuraillut joten en väitä että sä olisit puhunut ristiin, mutta jotkut jotka haukkuvat sitä edellämainituilla termeillä.
Miks ylipäänsä lähetään sotkemaan muita painoluokkia tähän?
Silva on käynyt kokeilemassa jo ainakin Griffiniä vastaan ylemmässä painoluokassa, samoin kohtaa Bonnarin ens viikonloppuna.
Miks sen pitäis haastaa ylemmän painoluokan
mestari, todistaakseen että on UFC terävin kärki Middleweightissä?
Jos se näkee että noilla aamuilla ei kannata lähteä koittamaan tuuriaan ylemmän sarjan vyön perässä, niin ei kai se sinne väkisin lähde.
En mä ainakaan Silvan iällä lähtis pilaamaan voittoputkea ottamalla mahdollisesti Jonesilta koteloon (ken tietää miten tässä oikeesti kävis, mutta ei lähdetä siihen nyt.)
Nuorempana ihan varmasti kokeilisin, kun on monen monta vuotta aikaa ottaa vielä joltain nousevalta staralta turpaan ja katkasta oma voittoputki.
Kyllähän tossa vuorollaan oman painoluokan haastajat pääsee meriittiensä mukaan Silvan kimppuun.
Mun mielestä Weidmanille se on vaan liian aikaista, vaikka kovalta jannulta lyhyellä tuntemuksella vaikuttaakin.
Mun mielestä Silva on fiksu. Haluisin itsekin nähdä esim. Silva vs. Jones matsin, mutta onko se Silvalle enää millään lailla järkevää?
Olipa mun mielestä sekava viesti ja toivottavasti pointti ymmärretiin...