Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan noissa kertoimissa ihan jumalaton ero, jos sun mielestä 3.25 ja 5.5 on lähekkäin niin antaapi olla sit.
Ok sovittu. Katellaan tilinumerot sitten lähempänä.
Juu, tehdään näin. Todennäköisesti rikastuit juuri kympin, mutta aijai jos se H-bomberi nasahtaa kohilleen, niin syön viikon jäbän piikkiin
Sitä minä vaan, etten ole koskaan tajunnut miksi Jonesia pidetään jonain yli-ihmisenä. Hän on paras LHW:n ottelija tällä hetkellä, mutta ei minusta mitään NIIN erikoista.
Juu, tehdään näin. Todennäköisesti rikastuit juuri kympin, mutta aijai jos se H-bomberi nasahtaa kohilleen, niin syön viikon jäbän piikkiin
Ylipäätään hyvä posti, mutta clinchistä ja matosta olen jonkin verran eri mieltä. Hendo on IMO aika lailla wrestler turned striker ja esim. TDD Shields matsissa oli aika onnetonta; Hendo joutui mattoon noista Jaken leghumping-tyylin alasvienneistä. Hendon saumat on vanhan konnan loistavassa pelisilmässä /ajoituksessa ja siinä HBomb:in kopin osumisessa ekassa 3:ssa erässä. Bones on antanut paljon nuoremmille ja kovemmille painijoille sellaista kyytiä että alasvientejä lienee Hendolta lienee turha odottaa. Pystyssä kyttäilemällä tuo heikohko cardiokin voi riittää jonkinlaisena jopa 3-4 erään...Niinkuin monesti sanottu, vapari on aina arvaamatonta leikkiä. Bones on viimeisissä matseissa imuroinut jokusen kovan pommin leukaansa ja siihen ei välttämättä ole nyt varaa. Bonessilla on fressi leuka, iso reach etu minkä takaa tulee pehmittelemään Hendoa. Clincissä en usko että kumpikaan tulee dominoimaan, sillä Hendo on ehkä painitaidoiltaan kuitenkin parempi kuin Bones kun Bonesilla etuna taas koko, hyvä thaikku ja kuristukset. Matossa se on vahvoilla kumpi on päällä ja alle ei oikein kummallakaan ole varaa jäädä hengailemaan. Molemmat jakelee päältä sen verran tylyä pommitusta että sääliksi käy sitä kumpi niitä joutuu alta imuroimaan.
Ylipäätään hyvä posti, mutta clinchistä ja matosta olen jonkin verran eri mieltä. Hendo on IMO aika lailla wrestler turned striker ja esim. TDD Shields matsissa oli aika onnetonta; Hendo joutui mattoon noista Jaken leghumping-tyylin alasvienneistä. Hendon saumat on vanhan konnan loistavassa pelisilmässä /ajoituksessa ja siinä HBomb:in kopin osumisessa ekassa 3:ssa erässä. Bones on antanut paljon nuoremmille ja kovemmille painijoille sellaista kyytiä että alasvientejä lienee Hendolta lienee turha odottaa. Pystyssä kyttäilemällä tuo heikohko cardiokin voi riittää jonkinlaisena jopa 3-4 erään...
- puhdas recordi (lukuunottamatta Hamill ottelu)
- voittanut neljä aikaisempaa mestaria (ylivoimaisesti)
- nuorin UFC mestari kautta aikojen (23 vuotiaana)
-11 ottelua UFC:ssä ja yhteensä 27 erää, voittanut niistä 26 tai kaikki
-jos voittaa seuraavan matsin, niin voidaan puhua kaikkien aikojen lhw:stä (on nyt jo melkein sitä)
En mä sitä hehkuta tai väitä yli-ihmiseks, mut tos vähän faktaa.
Puheet että voisi tyrmätä Hendon "one punch knockoutilla" on kyllä aivan höpö höpöä. TKO tosin mahdollinen, noilla kyynärpäillä..
Vittu se on niin että vaikka tyynyhaskat Bisbing tai Forrest pystyy tyrmäämään Big Countryn yhdellä lyönnillä kun osuu sopivasti kohdilleen.
Ainahan se on mahdollista mutta joidenkin ottelijoiden kohdalla se on huomattavasti epätodennäköisempää. Vai lähtisitkö lyömään vetoa mun kanssa tuosta Big Country vs Forrest/Bisbing matsin tyrmäyksestä ja millaisella kertoimella?