Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitorko kuuluu? Sonnenilla on viimeisiltä vuosilta reippaasti enemmän näyttöjä kuin Vitorilla. Jos ei halukkaita haastajia ole kärkikymmenikössä, otetaan kaveri sitten matsaamaan jostain muualta.Käsittääkseni mestaruudesta pääsee ottelemaan vain parhaimmat ja Sonnen ei kuulu siihen osaan ainakaan vielä.
Se on joo kumma juttu että Ottelijat jotka tienaa jo ihan helvetisti, haluaa vielä varmistella ja pitää huolta bisneksistään. Bonesilla on pomminvarmasti paalua itelleen, lapsilleen ja vielä lapsenlapsilleen, jos nyt vaikka ura päättyiski. Sitä Bones tuskin tajuaa että vaikka se nyt isot massit käärii, niin tulevaisuudessa se muistetaan MMA-yhteisössä ottelijana joka kusi kaikkien muroihin elokuussa 2012
Paskanvitut muistetaan MMA ottelijana joka kusi kaikkien muroihin elokuussa 2012... :DD
Herää nyt helvettisoikoon, eiköhän toi unohdu 90% tässä kuukauden sisällä.
Ja raha on rahaa miksi pitäisi tyytyä vähempään kun voi saada enemmän? Töitä se Joneskin tahtoo tehdä vielä monia vuosia.
Satutko muistamaan Silva vs Maia matsia kolmen vuoden takaa? Vai seurasitko koko MMA:ta vielä silloin? Siinä oli Danat ja fanit pikkasen vihasella tuulella ja toiki unohtunu aivan hetkessä.
Seurasin MMA:ta jo silloin ja kiehuin vitutuksesta kun sitä matsia katoin. Tosin Silva kuittas seuraavassa matsissa ja ei siitä sen enempää. Jones tässä on nyt kesän aikana törttöilly ja nyt nää matsista kieltäytymiset ainakin mun muistissa on hautaan saakka.
Rahasta nyt kateelliset huutaa aina (minä myös), mutta se miten Jones ton teki vituttaa. Tossa kärsii Fanit, muut ottelijat ja Jonesin maine
Satutko muistamaan Silva vs Maia matsia kolmen vuoden takaa? Vai seurasitko koko MMA:ta vielä silloin? Siinä oli Danat ja fanit pikkasen vihasella tuulella ja toiki unohtunu aivan hetkessä.
Minä en ainakaan tossa kärsinyt, päinvastoin tää paskamyrsky on ollut tosi mahtava. Oon nauttinu ja tuun nauttimaan tästä paljon enemmän kun siitä, että näen kuinka eläkeläinen saa noin 1 erän ajan kyynerpäätä naamavärkkiin.
Paskanvitut muistetaan MMA ottelijana joka kusi kaikkien muroihin elokuussa 2012... :DD
Ei niin, mutta tullaan AINA muistamaan mestarina, joka kieltäytyi ottelusta. Käännät sinä sen miten päin tahansa.
Herää nyt helvettisoikoon, eiköhän toi unohdu 90% tässä kuukauden sisällä.
Ei varmasti unohdu..
Ja raha on rahaa miksi pitäisi tyytyä vähempään kun voi saada enemmän?
Siksi koska tässä lajissa on kyseessä enemmästä kuin rahasta, jos haluaa rakentaa itselleen legacyn. Jos haluat, että sut muistetaan kaikkien aikojen parhaana (mitä Jones koko ajan jauhaa), niin kieltäytyminen ottelusta pienempää cämpitöntä tappiosta tulleesta haastajaa vastaan ei asiaa ainakaan auta. Varsinkaan kun olet juuri sanonut haastattelussa, että "i`ll fight him in a heartbeat". Ilmeisesti Jonesin sydän lyö 8-12 viikon välein.. :jahas:
Töitä se Joneskin tahtoo tehdä vielä monia vuosia.
Mä olisin mielelläni katsonut UFC eventin huomenna yöllä. En mä susta tiedä.
Ainahan UFC ottelut maistuu, vituttaa vaan tuo Dana kun pilasi mun illan kun keskeytti tuon tapahtuman. Särki monien fanien sydämen ja undercard ottelijoiden rahatilanteet.
Minä en ainakaan tossa kärsinyt, päinvastoin tää paskamyrsky on ollut tosi mahtava...
Dana? Kortti oli rakennettu Jonesin ympärille. Jones ei suostu ottelemaan, ei korttia. Ei tää nyt näin vaikeaa voi olla?
Dana Dana. Jonesilla vaihtui ottelupari 8 päivää ennen ottelua josta on sitten mahdollisuutta kieltäytyä. Näin Jones teki, ei sen muuta tarvitse ajatellakkaan. Dana menetti miljoonia, millaset ottelijat se tollahintaa tonnekkin ois hommannu jos sitä kiinnostais pätkääkään jääkö faneilta UFC 151 näkemättä tai miten undercard ottelijat kärsivät.
Helpompi oli vaan heittää kaikki paska Jonesin niskaan ja ruveta tinttailemaan kun pikkukersa.
Tosin Sonnen vie matsit aina mattoon, Hendo tykkää ottaa pystyä. Onhan ne aika erilaiset ottelijat.