UFC 151: Jon Jones vs Dan Henderson official for Sept. 1 in Las Vegas

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
UFC 151: Middleweight Chris Weidman Offered to Fight LHW Champion Jon Jones

http://bleacherreport.com/articles/1309005-ufc-151-middleweight-chris-weidman-offered-to-fight-lhw-champion-jon-jones

Silloin aikoinaan Bonnar matsin jälkeen sanoin ääneen, että tossa (JBJ) on tulevan LHW chämppi. Nyt olen sitä mieltä, että Weidman on tuleva MW chämppi. Toki on liian aikaista sanoa 9-0 recordilla yhtään mitään ja hypejuna saattaa pysähtyä jo seuraavassa matsissa ketä sieltä nyt vastaan tuleekaan, mutta jotenkin semmonen kutina että tämä mies saa vielä paljon aikaiseksi. Kaikki ennusmerkit ja kaverin asenne viittaa siihen.

Todellakin olis pitänyt ottaa vyö Jonesilta ja antaa se Sonnenille. Nyt on UFC kussut sopimuksia laadittaessa nämä mestareiden ehdot... Aivan järjetön menettely.

Gusse painaa 230+, joten kisapainoon pääseminen 8 päivässä pitkien lentojen kanssa tuskin olisi onnistunut. Ja mun käsityksen mukaan nuorukainen on muutenkin palasi vasta elokuun alkupuolella kovempaan treenitykseen kesäloman jälkeen.

Ja lyhyestä muistista puheenollen Jones pääsi itse ottelemaan vyöstä Shogunia vastaan lyhyellä varoitusajalla Rashadin loukkaannuttua.

Eikös Gussella ollut jotain pientä loukkaantumistakin alla ?

Mielenkiintoisin paikkaus skenaario olis ollut laitta bones dippaamaan varpaita heavyweightissä,joku Peewee Herman tai vastaava ukkeli häkkiin Jonesia vastaan,ei olis ollut niin paljon mestarilla hävittävää ja faneja olis varmasti kiinnosanut. Belfort tuntuu jotenkin kovin hätäiseltä ratkaisulta...

Kuten jo tuolla aiemmassa postissa totesin, kyllä tämän eventin kusi UFC ja White ihan omakätisesti. Aina tarvitsis olla sellainen kortti, että se kestää minkä tahansa otteluparin peruutuksen, myös pääotteluparin. En tiedä minkälaiset sopimukset UFC:ssä on, mutta on melko raakaa jos ottelija ei saa yhtään palkkiota jos esim. vastustaja loukkaantuu tms. Jonkinlainen takuupalkka allekirjoitetusta sopimuksesta pitäisi kyllä saada, jos peruuntuminen ei aiheudu kaverin omasta loukkaantumisesta tai muusta pois jäännistä. Muutenkin etenkin alemman kortin ottelijat tekevät töitä melkoisella nälkäpalkalla verrattuna moneen muuhun ammattiurheiluun. Tietenkin isoimpana ja mahtavimpana organisaationa UFC:n on helppo saada uusia tulokkaita ottelemaan lähestulkoon ilmaiseksi, kun nälkäiset nuoret/uudet tulijat haluavat saada näyttöpaikkoja ja nimeään tunnetuksi.

oEHQf.gif

Jonesin twiitteihin viitaten...

Mä en kyllä usko hetkeäkään että Henderson on kikkaillut mitään loukkaantumisensa kanssa. Kantaisi nyt Jones vaan sitä ristiään niin kuin ilmoitti tekevänsä.

Jonesin twiitteihin viitaten...

Mä en kyllä usko hetkeäkään että Henderson on kikkaillut mitään loukkaantumisensa kanssa. Kantaisi nyt Jones vaan sitä ristiään niin kuin ilmoitti tekevänsä.

Toi korkea testotaso juttu kuullostaa,kyl aika uskottavalta.

Toi korkea testotaso juttu kuullostaa,kyl aika uskottavalta.

Perustuu siis mihin?? Fakta on se että Hendo on julkisesti ilmoittanut olevansa TRT:llä, joten ei se testo varmaan ainakaan kovin alhaalla ole. Hendo jo pidempään tota vedellyt niin kuulostais vitun oudolta että tähän matisiin ton homman mokais ja jos tuosta olis viitteitä ja Kizer & Co. tuota olis testailleet niin eiköhän se olis jo jokaisen saitin pääutinen että Hendoa epäillään...

Perustuu siis mihin?? Fakta on se että Hendo on julkisesti ilmoittanut olevansa TRT:llä, joten ei se testo varmaan ainakaan kovin alhaalla ole. Hendo jo pidempään tota vedellyt niin kuulostais vitun oudolta että tähän matisiin ton homman mokais ja jos tuosta olis viitteitä ja Kizer & Co. tuota olis testailleet niin eiköhän se olis jo jokaisen saitin pääutinen että Hendoa epäillään...

Ei varmasti perustu mihinkään..huhuihin..kuhan joka paikassa haluaa provoilla että Hendo peittelisi jotain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hmm... Mun mielestä belfort on oikein oiva valinta tässä valossa! shogun näytti aivan hirveeltä viime matsissaan(parhaat päivät menny/kaverin pitäs alkaa konkreettisesti reenaan) Machida taas näytti motivoituneelta ja lähtis varmasti uusin asein jonesia vastaan. Harmi että kaveri kieltäyty matsista.. gusse tarvii lisää päänahkoja, eikä mielestäni oo vielä valmis jonesia vastaan! sonneninkin tarvis raivaa se tie titleshottiin.. mutta belfort, viimesimmät matsit: 2 suht kovaa päänahkaa komeilla voitoilla MW:ssa.nopeet kädet,kova BJJ! JA LEGENDA!

Kyllä. Vitoria ei ole henkisesti murrettu sitten Randy papan. Hyvä tohina oli päällä Silvaakin vastaan, kunnes ruskea lonkero nousi ja osui jeesus miestä leukaan. En ole tänä vuonna ollu kenenkään puolella yhtä paljoa kun mä oon nyt Belfortin puolella Jonesia vastaan.

(pl. tietenkin Fedor, mutta sehän on sanomattakin selvää:))

Muistaakseni Jesse sanoi Twitterissä, että ei halua osallistua tähän matsiin. Sanoi katsovansa matsin bisse kourassa Bendon sohvalta.

I LOVE JESUS vs GOD IS GOOD!

http://www.mixedmartialarts.com/news/419394/Jon-Jones-asked-Dana-White-to-call-off-Chael-Sonnen/

In light of the recent mess that was the cancelation of UFC 151, we still have yet to see the end of the aftermath. Not too many people came out of this looking great, except maybe Chael Sonnen, the unlikely "hero" in this story. Some people have come out of this cast in very deprecatory ways, few more than UFC light heavyweight champion, Jon Jones. In a recent article from The Wrestling Observer, there's yet another piece of information that will add fuel to the Jon Jones fire:

Jones was very upset after Chael began calling him out and mocking him on Twitter, going as far as to contact White and ask him to tell Chael to stop.

Even if you're an avid Jones supporter, it's hard to cast this in a positive light. Sure, it may not always be fun to be the butt of ten thousand Chael Sonnen jokes, but that's not something you can just ask Dana White to stop. It just seems childish for a professional athlete to respond so oddly to a little bit of heat from a possible competitor.

:lol2:

Siis voi vittu aikune mies:lol2:

Tää menee koko ajan vaan enemmän naurettavaks. Aloin fanittamaan Jonesia sen jälkeen ku se voitti Bonnarin ja olin sitä mieltä että tästä jätkästä tulee mestari. Nyt viimisen 6kk ajan äijän törttöilyt vituttaa enemmän ja enemmän ja ehkä viiminen niitti on DW:lle valittaminen ku Sonnen kiusaa. Uskomaton äijä.

No se mikä menee nopeasti ylös, tulee myös nopeasti alas. Olkoot vaikka mestari seuraavat 10v, mutta mun fanimuroihin on kustu jo liian monta kertaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom