UFC 149 *Spoilers*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Todellinen alisuoritus Lombardilta. Boetsch ei kuitenkaan ole mikään Bellatorin perusukko, jota voi huitoa miten huvittaa. Lombard otteli tylsästi mutta vastus oli vaikeampi kuin pitkään aikaan. Niin ne vaan hypejunat ajetaan raiteiltaan kun aladivareista mennään pääsarjaan.

Jos ramppikuume ei ollut syy niin epäilen vahvasti pahempaa loukkaantumista. Eniten ihmetytti että liikettä ei löytynyt jaloista ja se taas
viittaisi jalkavaivaan tai selkään. Jotain kummaa tuossa ilmeisesti on taustalla.

[video=youtube_share;7bg4cneBmME]http://youtu.be/7bg4cneBmME[/video]

Jos ramppikuume ei ollut syy niin epäilen vahvasti pahempaa loukkaantumista. Eniten ihmetytti että liikettä ei löytynyt jaloista ja se taas
viittaisi jalkavaivaan tai selkään. Jotain kummaa tuossa ilmeisesti on taustalla.

niimp.

yleensä liikettä löytyy paljoki ja nyt oli joku ihme zombie asento päällä joka on aika ihme kerta miehen pysty on varmasti parempaa ku Boetschin

Aluksi mietin, että kaverilla oli harvinaisen paska iltama. Nyt olen katsonut lähemmäs 5x matsin ja pakko siinä on jotakin olla.
Ei kaveri yhtään ontunut, mutta jotakin siellä on ollut vikana. Ei ramppikuume voi noin suuri olla, etenkään kun Hector ei vaikuta ns. housuunpaskojalta.

Itse matsista sen verran, että ei Boetschin olisi pitänyt voittaa, eikä kyllä kuubalaisenkaan. Tasapeli paljon parempi matsissa, jossa toinen "hallitsee" koko matsia ja toinen saa kaikki ottelun vaaralliset iskut perille.

So?
Jos UFC:ssä ei pisteytetä sillä tavalla, niin ei se tarkoita, etteikö niin kuuluisi pisteyttää. Eipä tota matsia oikeasti kumpikaan voittanut, vaikka UFC:n pisteytyksellä voittaja saatiinkin.

Puhutko sä nyt siitä miten UFC:ssä pitäisi pisteyttää vai siitä, että miten ottelu olisi pitänyt pisteyttää jonkun eri organisaation säännöillä vai siitä että kumpikaan ei ansainnut voittaa sun silmissä?

Mitä merkitystä sillä on? Takerrut täysin turhiin asioihin.
Olen kahden mainitsemasi asian kannalla. Kumpikaan ei ansainnut voittoa, eikä UFC:llä ole hyvä pisteytys. Tässä tapauksessa ne kulkee käsi kädessä, ei erikseen.

Ei vaan mä näsäviisastelin. Kyl mä tajusin just tasan mitä sä tarkotit. Toi sun tapa ilmasta se oli vaan outo. Harhailit eri pointtien välillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liike on eräs arvosteluperuste ja sen Timppa vei helposti sen pisteosumien lisäksi ja voitto oli ansaittu.

Liike arvosteluperuste? Aggressio taitaa olla arvosteluperuste, mutta vasta viimeisenä, jos ei muuta eroa ole. Tällöin eteenpäin menijän pitäisi voittaa aggressiivisempana, ja/tai pakittajan, jolta puuttuu aggressiota siis pitäisi hävitä.

Diaz-Condit ottelussa Diaz oli aggressiivisempi, mutta juuri ne karkuunjuoksevan Conditin töpöttelypotkut tulkittiin ja laskettiin edustavan arvosteluperustetta "effective striking", joka on ensisijainen suhteessa aggressioon.

Suositut

Back
Ylös Bottom