UFC 149 *Spoilers*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä noi Tapologyn veikkaukset ihan turhaa spämmiä jos valintoja ei perustella, vai onko noi sitä varten että voi jälkiviisastella jos meni kaikki oikein? Joutuu rullailee ketjua koko ajan noiden ohi ja lataa seuraavan sivunkin. Eikös tästä ollut ennen joku käytäntökin foorumilla, että ei postata pelkkiä tulosveikkauksia, jos ei niitä ole perusteltu mitenkään. Nyt ne on vaan kuvaformaatissa... Kiitos kun sain avautua.
Samaa mieltä! En edes ole ikinä katsonut miten joku on mitäkin veikannut.(paitsi Jontte89:D, no ei)

Sitten odottelemaan,että Anton voitta illaan ensimmäisen ottelun! Myös Barao saisi voittaa....

175657.png

Mun mielestä noi Tapologyn veikkaukset ihan turhaa spämmiä jos valintoja ei perustella, vai onko noi sitä varten että voi jälkiviisastella jos meni kaikki oikein? Joutuu rullailee ketjua koko ajan noiden ohi ja lataa seuraavan sivunkin. Eikös tästä ollut ennen joku käytäntökin foorumilla, että ei postata pelkkiä tulosveikkauksia, jos ei niitä ole perusteltu mitenkään. Nyt ne on vaan kuvaformaatissa... Kiitos kun sain avautua.
+1

Paljon mielummin luen hyvin perusteltuja mielipiteitä kuin turhia "ottelija X erässä Y tavalla Z" tapologyjä. Tämä on keskustelufoorumi ja todellinen veikkaaminen tapahtuu vedonlyöntisivuistoilla, ei tapologyssä.

Anton Kuivanen
Aamupala naamariin ja kevyelle herkistelyjumpalle. Tankkauksen suhteen kaikki on mennyt hyvin ja Antonin paino palautunut noin 77 kg:hen. Ottelun alkuun aikaa noin 6,5 h. Matsin näkee naamakirjasta ja ottelu alkaa klo 1.30 Suomen aikaa.

Ei ainakaan livenä. Ottelu saatetaan näyttää Main Cardin jälkeen/otteluiden välissä jos jää aikaa. Silloin näytetään yleensä joitakin prelien parhaita matseja eli paha sanoa etukäteen onko Antonin matsi siellä.

Niin tai tässä ketjussa. Idea ketjupohjaisessa on se, että ne viestit jää muidenkin kommentoitavaksi.

Toki myös tääläkin olen itsekin ollut aina huutamassa. Pakkiksen virallisessa ketjussa vaan ei viitsi jauhaa noita, kun osa kattoo vasta aamulla, niin Japilla tuli sillon idea, että pistää pakkotoiston porukalle oma sivukannu näitä varten. Tosin Japi oli kännissä, kun duunas kanavan niin siinä on typo. Sori jos lasketaan mainostukseks tämä, kaikki kuitenkin käy täälläkin jauhamassa myös. Tarkotus ei oo kuitenkaan koittaa ryöstää täältä kirjottelijoita.

Toki myös tääläkin olen itsekin ollut aina huutamassa. Pakkiksen virallisessa ketjussa vaan ei viitsi jauhaa noita, kun osa kattoo vasta aamulla, niin Japilla tuli sillon idea, että pistää pakkotoiston porukalle oma sivukannu näitä varten. Tosin Japi oli kännissä, kun duunas kanavan niin siinä on typo. Sori jos lasketaan mainostukseks tämä, kaikki kuitenkin käy täälläkin jauhamassa myös. Tarkotus ei oo kuitenkaan koittaa ryöstää täältä kirjottelijoita.
Lähinä silloin oli ideana että sinne menisi ne ööörgh huudot ja yleiset hehkuttelut mitä tänne ei viitti laittaa ja tänne tulisi edelleen sitten se jäsennelty teksti. Niin siinä on kyllä käynytkin.

Tästä pääsee kattomaan esiottelut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tullu nii paljo takkii vedonlyönnissä viimeaikoina et nyt vois ottaa maltillisesti ja iskee muutaman kohteen suht. varmana. Kuulostaisko Kongo, Clements ja Ebersole yhdistelmä miltään? Yhteiskertoimeksi 5.20 nordicbetillä ja tuolle riville vois laittaa panokseksi jonku kympin tai pari.

E: Kongolla ja Clementsillä imo aikamoiset ylikertoimet :D

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tuo tuben linkki preleihin alkaa 2:00 ja Kuivasen matsi on 1:30, eli ensimmäinen facebookin matseista. Joten ei näkyis tuolta tubesta?
Just in case kyselen ettei kukaan vaan vahingossa missaa.

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tuo tuben linkki preleihin alkaa 2:00 ja Kuivasen matsi on 1:30, eli ensimmäinen facebookin matseista. Joten ei näkyis tuolta tubesta?

matsi ei ala 1.30, vaan klo 2.

Kuivasen facebook-sivun mukaan alkaa 1:30... Valvon kuitenkin siihen asti alkoi koska alkoi :)
Sama täällä. Meen kuitenkin vasta joskus viiden-kuuden pintaan nukkumaan...

Jäljelle jääneet matsit tulee kuitenkin katottua jälkikäteen.

Viimeksi muokattu:

Hyvä pointti. Voi olla, että youtubessa näkyy vain fx:llä näkyvät prelit, mut ei facebookin prelejä. Ite en ainakaan riskeerais youtuben streamiin ja luotankin jo hyväks todettuun facebookkiin.

Hyvä pointti. Voi olla, että youtubessa näkyy vain fx:llä näkyvät prelit, mut ei facebookin prelejä. Ite en ainakaan riskeerais youtuben streamiin ja luotankin jo hyväks todettuun facebookkiin.

Näkyyne tubessa ennenkin näkyny ja siinä videon kuvauksessa lukee että kuivasen matsi näkyy

175711.png

Faber vie paremmalla kokemuksella isommista matseista ja viimeaikainen vire on ollut muutenkin kova. Baraolle on paineet liikaa ja ei saa itsestään parasta irti. Miehen viime ottelukaan ei ollut järin vakuuttava. Uriahia ei ole koskaan voitettu lukottamalla joten se melkeen nollaa Baraon pahimman aseen.
Lombardin luulen olevan hieman kipsissä kaiken mediahässäkän jälkeen ja se vie miehestä parhaan terän, riittää kuitenkin Boechin hoitamiseen pisteillä. Tim vie vikan erän Lombardin hyytyessä.
Kongo hoitelee tän matsin helvetisti paremmalla reachillä ja Hunt tappiosta ärsyyntyneenä.
Jimmo nakuttelee Persohin helposti pystyssä kuitenkaan tyrmäämättä. Anthonyn pysty on aivan järkyttävää paskaa.
Kuivasen matsi on mielestäni paperilla tasanen enkä pidä mitenkään helppona mutta uskotaan nyt miehen voittoon kuitenkin.

Itsellä on käsillä todella kusinen paikka. Aamulla herätys 5.30 ja töihin lähtö. Ois niinq pakko kattoo matsi aamupalan ohessa, koska koen mahdottomaksi vetää duunissa 24h vuoroa spoilaantumatta. Tuskin on missää aamulla kuudelta vielä saatavilla tuo matsi. Eikä oikee vaihtoehtona oo tuo valvominenkaan kun pitää tosiaan tuohon aikaan herätä töihin ja olla siellä tuo vuorokausi. Mitä täsä tekkee? :D

youtube prelimit = fb prelimit.

on se kyllä hyvä avata striimi jo 1.30 ihan varmuuden vuoksi. oon tosin 99.9% varma että Kuivasen matsi tulee klo 2..

- - - Updated - - -

Itsellä on käsillä todella kusinen paikka. Aamulla herätys 5.30 ja töihin lähtö. Ois niinq pakko kattoo matsi aamupalan ohessa, koska koen mahdottomaksi vetää duunissa 24h vuoroa spoilaantumatta. Tuskin on missää aamulla kuudelta vielä saatavilla tuo matsi. Eikä oikee vaihtoehtona oo tuo valvominenkaan kun pitää tosiaan tuohon aikaan herätä töihin ja olla siellä tuo vuorokausi. Mitä täsä tekkee? :D

moccamaster laulamaan ja valvot. only option.

Suositut

Back
Ylös Bottom