Ufc 148 ****spoilers*****

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Toivottavasti Titolta irtoaa pää kehässä.

Sitä sementtikuulaa ei saa irti kuin singolla, jos silläkään.

justheads.webp

Hommaa kortti

Tai Adblock, ei maksa mitään ja lähtee mainoksetkin. Tuntuu tosin olevan vähän liian vaativaa moisen asentaminen suurelle osalle käyttäjistä.

- - - Updated - - -

Jaa että toivot MMA lajin pelastajan ja lajiikonin ja tuoreen Hall of Fame ottelijalle pahaa.
Itse toivon hänet voittoon.

Olkoon vaikka Jeesuksen, Krishnan ja Spagettihirviön lihallinen inkarnaatio. Turpaan vaan niin, että leuka rutisee.

Vittu mulla hajoaa pää tähän striimien kanssa pelleilyyn. Tänne asti piti valvoa ja pitihän se arvaa et tappeluksi menee. Oon niin varma että loppukortin katselusta ei tuu yhtään mitään tän pätkimisen takia.

Johtunee yhteydestäsi koska omalla DNA WELHO laajakaistalla jossa nopeutta 350M/20M tuo antamani streami on kokoajan toiminut täysin hidastelematta.

Vittu mulla hajoaa pää tähän striimien kanssa pelleilyyn. Tänne asti piti valvoa ja pitihän se arvaa et tappeluksi menee. Oon niin varma että loppukortin katselusta ei tuu yhtään mitään tän pätkimisen takia.

mulla pätkii korkeintaan kerran 4 minsan välein 0,5 sekkaa, et ei varmaa striimistä oo kyse

Dana varmaan saa sydärin jos ei kohta ala tapahtua :D Ei siinä ettei tule lopetuksia, mutta vois ne matsit olla viihdyttävämpiäkin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nyt tapahtuu. Yksi isoimmista mismatcheista vähään aikaan (vaikka Codysta tykkäänkin), veikkaan että lopetuksistaan vähemmän tunnettu Mendes lopettaa Alaksan Karhun.

E: Told ya'

Barao-Faber mainos illan parasta antia tähän asti.

Tuli kunnon tärinät, kun katto tuota. En lisäksi aluksi tajunnut, että se oli Barao siinä promossa, vaikka ei UFC:ssa kenelläkään muulla taida olla 26 matsin voittoputkea. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom