Ufc 148 ****spoilers*****

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja goatse
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Rogan oli aika pihalla tuon matsin suhteen. Tibau otteli aivan liian passiivisesti Habibin puskiessa kokoajan eteenpäin (octagon control). Tuo seinää vasten halailu on myös aina laskettu painostavan kaverin eduksi vaikkei tämä alasvienneissä onnistuisikaan.

Vittu että lausuu Goldberg oudosti noi tietyt nimet, kukaan huomannut? Esim. Rafaelin lausui tyylin 'hafiel'. Vai pitääkö brassinimet sitten lausua tuolla tavalla?

Uskoisin että Goldberg on asiantuntija noissakin asioissa ja kyllä portugalin kielessä lausutaan paljon h kirjaimella alkavaa sanaa varsinkin tuo "hafiel" tuntuu tutulta.
Enhän tuosta kielestä tiedä mutta näin veikkaisin.

Melvin nyt olisi parempi olla ready. Vielä kerran voidaan laittaa hypejuna pystyyn, mutta sitten se on siinä.

Todella paskoja matseja kaikki tähän mennessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tietääkö noi tuomarit että eriä voi pistää tasankin? Ainakin eka erä olisi voinut mennä tasan. Väsyttää aina nää 30-27 matsit, joissa ei mun silmissä ollut voittajaa.

Vähän pelottavaa toi että Silva uhannu että tapahtuu jotain kehässä mikä muuttaa koko urheilun. Toivottavasti ei tee mitää laitonta tai moraalisesti arvelluttavaa.

- - - Updated - - -

millä vitulla saan noi mainokset vittuun

- - - Updated - - -

..vitun liikkuvat boksit..

Itse sainainakin niistä rukseista painamalla. Selaimena Crhome.

- - - Updated - - -

Toivottavasti Titolta irtoaa pää kehässä.

Jaa että toivot MMA lajin pelastajan ja lajiikonin ja tuoreen Hall of Fame ottelijalle pahaa.
Itse toivon hänet voittoon.

millä vitulla saan noi mainokset vittuun

- - - Updated - - -

..vitun liikkuvat boksit..

Hommaa kortti

vitun-k%C3%B6yh%C3%A4t-2bpk0v.jpg

Vittu mulla hajoaa pää tähän striimien kanssa pelleilyyn. Tänne asti piti valvoa ja pitihän se arvaa et tappeluksi menee. Oon niin varma että loppukortin katselusta ei tuu yhtään mitään tän pätkimisen takia.

Suositut

Back
Ylös Bottom