UFC 142: Aldo vs Mendes ***SPOILERS***

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viihdyttävät oli iltamat kaikin puolin, varsin näyttäviä lopetuksia riitti. Palhares varsinkin on kone, huh huh. Taitaa olla jännäkakka housuissa jo valmiiksi vastustajilla kun tuon saa vastaansa häkkiin mennessä, koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu tai mikä katkeaa. Varmaa kuiten aina on että sattuu ja tapahtuu kun saa tuon hurjan vastaansa.

Mutta mikä idea oli tuossa Vitorin ja AJ:n matsissa nostaa ukot pystyyn pariin otteeseen varsin pikasesti mun makuun?

Mutta mikä idea oli tuossa Vitorin ja AJ:n matsissa nostaa ukot pystyyn pariin otteeseen varsin pikasesti mun makuun?
Olisko siksi, ettei ne apinat ala hyppimään häkkiin sieltä yleisöstä. Ollaan kuitenkin jossain ihan muualla kuin sivistyksen parissa tuolla Riossa, joten parempi nuolla paikallisten hanuria tai ei hyvä heilu. Jenkit vetää siis kotiinpäin Brasiliassa, melkoista.

Olisko siksi, ettei ne apinat ala hyppimään häkkiin sieltä yleisöstä. Ollaan kuitenkin jossain ihan muualla kuin sivistyksen parissa tuolla Riossa, joten parempi nuolla paikallisten hanuria tai ei hyvä heilu. Jenkit vetää siis kotiinpäin Brasiliassa, melkoista.

millä tavoin Rio ei ole sivistynyt? koska siellä on paljon köyhiä?

Tuossa Palhareksessa on kyllä se hauska puoli, että sen tietää ihan takuulla mitä sieltä on tulossa, mutta ei voi tehdä mitään estääkseen sitä tapahtumasta. Sama pätee Andersoniin, vaikkakin ihan eri osa-alueella. Siinä ois perkeleen kiinnostava matsi.

Tuo vitorin matsin ylösnostelu oli kyllä melkosta shaissea..Muutenki tuo tuomarin jatkuva "puuttuminen" kun meno meinaa mennä tylsäksi pitäs kieltää kokonaan. Jos pystyssä ei 20-30s tapahdu mitään radikaalia tyrmäystä niin pitäskö otteliat sitten käskeä mattoon?!?!?!

Laji kun on vapaaottelu jossa toinen voi olla pystyukko ja toinen mattomies niin en näe siinä mitään järkeä että ruvetaan "säännöillä" suosimaan pystyjätkiä nostamalla ottelu pikapikaan ylös matosta jos ei hetkeen käy mitään. Ihan yhtähyvin toisen taktiikka voi olla väkisinmakaus kuin toisen varovainen jabittelu ja kaukana pitäminen. Molemmat tyylit perseestä katsojien kannalta mutta jokainen vetäköön tyylillään.

Tuossa Palhareksessa on kyllä se hauska puoli, että sen tietää ihan takuulla mitä sieltä on tulossa, mutta ei voi tehdä mitään estääkseen sitä tapahtumasta. Sama pätee Andersoniin, vaikkakin ihan eri osa-alueella. Siinä ois perkeleen kiinnostava matsi.

Jep. Go break a leg Palhares ;)

Tosi sivistynyttä tekstiä sulta :hyvä:

Oli kieltämättä aika pikaisia nostoja ylös, mutta hyvä näin. Johnson vaikutti kankealta ja epätoivoiselta alusta asti.

Ettei vaan olis ollu järjestetyt matsit kun Brassit oli niin suvereeneja (Ricardo Funchia lukuunottamatta).... ;)

Jäätävän siisti tyrmäys Barbozalta, huvittunut olotila Palhareksen jälkeen, kun mattoon mentiin niin samantien tiesi että nyt sitä mennään! Lopuksi vielä sydäntä lämmitävät voitot Vitorilta ja Aldolta. Olisiko ilta paremmin voinut mennä? Noh Silvan tuomio olisi voinut olla ehkä toinen, mutta silti yleisön silmissä voittaja.

Mielenkiintoinen ois kuulla perustelut tolle olettamukselle.

Minun mielestäni AJ-Vitor ottelun pystyynnostot olivat selkeitä, joskin ehkä nopeampia kuin mihin on totuttu. Vitor kuoletti tilanteen pariin otteeseen suljetulla guardilla ja sitomalla kädet. Myöskin häkkiä vasten tilanne kuoli selvästi. Chael Sonnen ja John Fitch ovat loistavia esimerkkejä nimetäkseni muutaman painijan jotka osaavat pitää mattotyöskentelyn ainakin näennäisesti aktiivisena (tehokkuus voi olla kyseenalaista), jolloin tuomarille ei tule edes mieleen nostaa ottelijoita pystyyn.

Ja nähtiinhän ratkaisu juuri matossa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2.gif

Olisko Vitorin toiveita kuunneltu?

Voi olla, että mä muistan väärin, ku olin niin tokkurassa vielä. Vaikutti kuitenkin siltä, että Johnson puuskutti pahasti eikä sillä ollut edes mahiksia saada mitään kunnollista aikaseks. Olikohan tuomarina vielä Mirgliotta. Jos oli, niin epäilen vahvasti puolueellisuutta. Anyway oikea mies voitti.

Kyllä mä olen Miken kanssa samaa mieltä. Kyllä siellä katsomossa oli tunnelma kuin apukoulun pikkujoulujuhlissa. Ei paljoa käytöstapoja näytä olevan brasseilla.

Vaikkakin Hose on yksi maailman parhaista ottelijoista, niin kyllä tuomio kuuluisi ennen kuunnella tuomareilta kun juoksee sinne paviaanilauman keskelle. Epäurheilijamaista käytöstä. Kyllä kamppailulajeissa on perinteisesti osattu asiallinen käytös, mutta tällainen käytös ainakin itseäni etoo.

Vaikkakin Hose on yksi maailman parhaista ottelijoista, niin kyllä tuomio kuuluisi ennen kuunnella tuomareilta kun juoksee sinne paviaanilauman keskelle. Epäurheilijamaista käytöstä. Kyllä kamppailulajeissa on perinteisesti osattu asiallinen käytös, mutta tällainen käytös ainakin itseäni etoo.

tumblr_lrads0jmJk1qfartg.gif

Olihan tuo Joselta riskaabeli tempaus, mutta osoittaa vain sen miten paljon voitto merkitsi ja miten erilainen kulttuuri tuolla brasseissa on. Se voitto oli koko porukan yhteinen. Vertaa vastaavaa kun joku jenkki voittaa mestaruuden.

IMO Yamasaki olisi voinut myöntää virheensä, kun selvästi näki nauhalta, että kielletylle alueella osui varsinaisesti vain yksi osuma.
Mä näen tuossa giffissä 4 osumaa takaraivoon:

Erick%20Silva%20back%20of%20the%20head%20DQ%201.gif

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom