UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Semmoistakin olen kuullut, että NickTheFace2:lla olisi Zuffan "hyväksyntä". Videoista ei ole tehty tekijänoikeusvalituksia ja hän teki ensimmäisen Strikeforce-trailerin (Fedor vs. Hendo) vasta Zuffan ostettua Strikeforcen.

Luultavasti pitääkin paikkaansa, mutta ensimmäinen SF traileri oli kylläkin HW GP:stä tehty. http://www.youtube.com/watch?v=6HBIavLiCxM

E: Turha posti.

Mutta eihän Zuffa käytä sen materiaalia. Ei se noita niille tee

Mahtava promo! Ei malta oottaa tätä matsia

Hyytävä promo. =) Tulee todellakin mielenkiintoinen matsi ku nää liharekat törmää häkissä!

Miksi Zuffan pitäisi käyttää niitä? Käyttämisellä tarkoitetaan kai tässä tilanteessa, niiden laittamista ufc.comin sivuille ihmisten nähtäväksi? Samat ihmiset näkevät ne myös youtubessa + foorumeilla.

Lopputulos on sama, joka siis ilmenee noissa kahdessa quotessa. Tai siis ei aivan sama Zuffa ei maksanut noista kahdesta reaktiosta mitään. Komppaan siis Sukulakua, Miksi sille mitään maksaa jos tekee ilmaiseksikin?

Eiköhän UFC:n sivuilla käy aika paljon väkeä, jotka ei osaa etsiä Nickin videoita youtuben puolelta. Lisäksi tv-mainoksiinkin mies osaisi varmaan tehdä aika komeita pätkiä, jolloin myös internetiä käyttämättömät ihmiset innostuis hyppäämään hypejunaan. Jopa ne, jotka ei välttämättä muuten innostuisi edes seuraamaan vapaaottelua. Mielestäni aika helppoa matematiikkaa.

Mun on ollu vaikee ymmärtää, että miksi tämän Nicktheface- jampan ympärillä on kauhee vouhotus ja hype päällä. se leikkaa videopätkiä yhteen. whats the big deal???

Mun on ollu vaikee ymmärtää, että miksi tämän Nicktheface- jampan ympärillä on kauhee vouhotus ja hype päällä. se leikkaa videopätkiä yhteen. whats the big deal???
Samalla kannalla. Ja kyllä alkaa pikkuhiljaa kyrsimään kanssa noi helvetin ainaiset mustavalkohidastukset + dramaattiset orkesterimusiikit. Keksikää välillä jotain muuta! Ei noista jaksa enää innostua kun kaikissa videoissa sama kaava.

Kannattaa ottaa huomioon myös se, että zuffan palkkalistoilla mies voisi saada ihan itse vaikuttaa siihen minkälaista materiaalia promoihin kuvattaisiin.

Ei kyse aina ole niinkään dissaamisesta, ne vain eivät ole kaikkien mieleen. Itse olen joskus muutaman katsellut, joskus ne ovat parempia kuin UFC:n, joskus samaa tasoa kuin kaikkien muidenkin. Ei niitä erikseen ihastella tarvitse, ja kyllä mä katson matsit ihan niiden itsensä enkä tunnareiden puolesta. Ehkä UFC 129:n Shields-Gsp:n se minuutin traileri sai innostumaan matsista vielä enemmän. Harmi, että itse matsi olikin sitten ihan paska :D

Ylipäänsä toivoisi aina vähän vaihtelua tuohon UFC:n omaankin tuotantoon, myös jokainen countdown on aina samanlainen, tapahtumien musiikit ovat yleensä aina samat ja pääselostajan pikaruokareplat ovat väsähtäneet jo ajat sitten jne.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tossa lainaamassani postissa pointtini oli,että miten porukka fanittaa jotain pojua joka väsäilee videoita, ei mulla niistä videoista mitään pahaa sanottavaa, eikä tosta jampasta.
Menny vaan hiukan ohi että, miks helvetissä pidetään meteliä jonkun videonpostaajan vuoksi.

Ei kyse aina ole niinkään dissaamisesta, ne vain eivät ole kaikkien mieleen. Itse olen joskus muutaman katsellut, joskus ne ovat parempia kuin UFC:n, joskus samaa tasoa kuin kaikkien muidenkin. Ei niitä erikseen ihastella tarvitse, ja kyllä mä katson matsit ihan niiden itsensä enkä tunnareiden puolesta. Ehkä UFC 129:n Shields-Gsp:n se minuutin traileri sai innostumaan matsista vielä enemmän. Harmi, että itse matsi olikin sitten ihan paska :D

Ylipäänsä toivoisi aina vähän vaihtelua tuohon UFC:n omaankin tuotantoon, myös jokainen countdown on aina samanlainen, tapahtumien musiikit ovat yleensä aina samat ja pääselostajan pikaruokareplat ovat väsähtäneet jo ajat sitten jne.
Samaa mieltä tuosta GSP-Shields videosta, piristävän erilainen ja mieleenpainuva. Pituudeltaan myös mukavan kompakti.

Nickthefacen videoiden ongelma on varmaan siinä, että kun on nähnyt yhden niin on nähnyt ne kaikki. Ensimmäiset iskivät lujaa, nykyään ei jaksa enää samalla lailla innostua kun videoiden kaava on aina sama: intro-->ottelija a-->ottelija b-->finaali. Seassa lainauksia ottelijalta, bruce bufferilta, roganilta ja goldielta. Pari eeppistä biisiä vielä taustalle, ja meillä on ottelun traileri.
Teknisesti laadukkaita, mutta samalla kaavalla menty jo aika pitkään. Poikkeuksena esim. Strikeforce Grand Prix'iin tehty video, joka oli ihan pirteän erilainen.

UFC 124:n trailer on mielestäni aika taideteos :P Ihan siis UFC:n puolelta tehty, ei NickTheFacen.

Tosiaan jos Nick palkattaisiin UFC:lle tekemään noita trailereita niin pääsisi käsiksi parempiin pätkiin ja sitä kautta saisi varmasti hienompiakin videoita aikaan.

sori, meni aika lailla offiksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
whew.gif

Toinen erä.

:hyvä: Eei, kun ekan erän ihan ensimmäiset sekunnit :puntti:

Jjoo siis promohan oli vaikuttava, mutta katotaan nyt, harvemmin ite ottelu antaa samanlaisia fiiliksiä kuin ottelua edeltävä hypetys ja kauhee meno ja kohu.

Daniel Cormier on Lesnar vs. Overeem: “We might see Brock jumping around the cage”
http://www.tatame.com/2011/11/28/Da...m--We-might-see-Brock-jumping-around-the-cage
“It’s gonna be whoever can implement their game in fight first. I mean, Brock could take him down and test him. He has a chance. But, if he’s forced to stand with Alistair, it’s not gonna be good at all (laughs). We might see Brock jumping around the cage”. - Daniel Cormier-

Mielenkiinnolla odotan minkalaisen koreografian Lesnar on tähän koitokseen suunnitellut. Ja nähdäänkö jo klassikoiksi muodostuneet kaksoistulppi jne...

Pakko se on kahtoo tämä matsi, sen verran kauan AO:taki seurannu iha K-1:stä.. Toivon kyllä et Brock voittas ja tekis comebackin

350Kn.png

Huhujen mukaan Overeem saattaa joutua ulos matsista ja Mir on lupautunut tilalle jos tilanne sitä vaatii. Dana on kiistänyt huhun. Kyse on ilmeisesti doping-tuloksista. Toivottavasti kyse on todellakin vain huhusta, eikä matsi peruunnu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom