UFC 141: Lesnar VS Overeem @Las Vegas,Nevada December 30th

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi vie?

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Overeem

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Oli kyllä ihan törkeän kova promo!

Carwin veikkaa Lesnaria, mutta toteaa myös että jos matsi pysyy pystyssä niin Lesnar on vaikeuksissa.

"The Lesnar-Overeem fight could go either way. I think it will come down to who imposes their will and implements their gameplan first. They both stack up pretty well against JDS, but so do most of the top 10 heavyweights - anything can and will happen when any of these guys meet up. I will go with Lesnar because of his elite ground game, but if he doesn't get the fight to the ground he will be in trouble."

http://bleacherreport.com/articles/...with-shane-carwin-i-still-have-a-title-to-win

Itse veikkaan ottelussa käyvän samoin miten Carwin sen ajattelee.
Jos Lesnar saa ottelun mattoon hän on erittäin vahvoilla. Pystyssä Alistairin luulisi vievän, koska kaverin pysty ei lienee tarvi selittelyjä.

Jotenkin sydän sanoo, että olisi mukava nähdä Lesnar KOVASSA iskussa ja voittavan ottelun.
Upea raskaansarjan mittelö kuitenkin tulossa.

War both!!! :rock:

Ite olen kyllä tyytyväinen voitti kumpi vaan.

Lesnarin kohdalla olisi hienoa nähdä kehitystä, koska äijässä on "sitä jotain" kamppailijana ja sitten jos taidot sais eliitin tasolle niin olisi ns. "full package". Mulle tuolla on merkitystä, kyllä hahmon muut ominaisuudet kamppailutaitojen lisäksi on aina jees. Enkä mitenkään tässä vähennä taitojen merkitystä, eihän siinä olisi järjen hiventä, eli myös ultimaalinen ottelija taitojen puolesta mutta ilman ihmeempää persoonaa/"jotain sitä" on mahtavaa katseltavaa (esim. AS). AS:llä nyt nuo skillsit on se "damn! -factor" jonka takia herran matseja odottaa kuin kuuta nousevaa.

Sitten taas Alistairin kohdalla olisi hieno nähdä että hallitsee myös UFC:n puolella, eli tämän voiton jälkeen haastaisi JDS:n kunnolla. Eli mielellään näen että Alistairin matkaa jatkuu ilman että pysäytetään.

WIN-WIN. :)

Overeemin leuka ei ole terästä ja matossa mies on pysäytetty GnP:llä. En mä ihmettelisi vaikka Lesnar takoisi keskeytyksen. Mutta jos Lesnar voittaa niin luulen että se tapahtuu nopeasti ekassa erässä. Jos Reemi taas torjuu alasvientiyritykset tai nousee heti ylös, Lesnar väsähtää ja häviää TKO:lla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Väsähtää oli vähän väärä termi, ehkä "lannistuu" olisi parempi.

Lesnar on kaasuttanut kaikissa matseissaan missä ei ole päässyt heti mattoon päälimmäiseksi hallitsemaan ottelutahtia. Overeem ei ole pitkään aikaan kohdannut kovia painijoita, joten TDD on vähän kysymysmerkki. Toisaalta jos Lesnar shoottaa huolimattomasti, niin Overeem lataa varmasti polvea vastaan. Overeemillä on myös hyvä giljotiini jota varmaan sovitellaan Lesnarin olemattomalle kaulalle.

Toivottavasti ottelu päättyy ekaan tai tokaan erään sillä näillä lihoilla jätkät ei jaksa pitkään painaa..

whew.gif

Toinen erä.

Semmoistakin olen kuullut, että NickTheFace2:lla olisi Zuffan "hyväksyntä". Videoista ei ole tehty tekijänoikeusvalituksia ja hän teki ensimmäisen Strikeforce-trailerin (Fedor vs. Hendo) vasta Zuffan ostettua Strikeforcen.

Semmoistakin olen kuullut, että NickTheFace2:lla olisi Zuffan "hyväksyntä". Videoista ei ole tehty tekijänoikeusvalituksia ja hän teki ensimmäisen Strikeforce-trailerin (Fedor vs. Hendo) vasta Zuffan ostettua Strikeforcen.
Jos mä olisin Dana, niin mä antaisin Nickille vähän pätäkänpaskaa, että sais noi videot UFC:n etusivulle pyörimään.

Jos mä olisin Dana, niin mä antaisin Nickille vähän pätäkänpaskaa, että sais noi videot UFC:n etusivulle pyörimään.

Niin, palkkaisi saman tien tuonne UFC:n markkinointitiimiin, vaikka kyllähän nuo Nickin trailerit on turhan pitkiä johonkin TUF:n mainoskatkoille.

Turha sille on mitään maksaa jos tekee ilmaiseksikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom