UFC 139: Shogun vs. Henderson 19.11.2011 *Spoilerit*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mguve.jpg

Ladies and gentleman! We are live!!!

:rock:Ihan uskomaton eventti! HP Pavillion oli ratketa saumoistaan ku Faberin ja Bowlesin matsi alko, mut sit ku Sandstorm alko soimaan ni porukka sekos täysin. Wanderlei sai huomattavasti suuremmat kannustukset ku kylän oma poju. Paras UFC tänä vuonna, tai ehkä ikinä, ja tulihan tässä nähtyä Fight of the year samalla. Ylimääräiset liput mitkä mulla oli mukana, meni kyl pilkkahintaan, mut Wandin tyrmäys livenä oli priceless!
Ja kukaan tuskin kyseenalaistaa Shogunin sydäntä enää. Old skool Chute Boxe Allstars..:rock:

katoin matsin uudelleen ,kyllä tän ois voinu laittaa splittinä shogunille,tai tasan. en mä saanu kyllä hendoa voittaa .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vastaan itselleni:

[video]http://www.mma-core.com/videos/_Dan_Henderson_vs_Mauricio_Shogun_Rua_UFC_139_?vid=10024582&tid=100[/video]

[video]http://www.mma-core.com/videos/_Dan_Henderson_vs_Mauricio_Shogun_Rua_UFC_139_?vid=10024583&tid=100[/video]

Tällaiselta tää loppujen lopuksi näytti. Eikä ollut kaukana noi kaks viimeistä matsia kuten näkyy, laitoin Le'lle TKO round 2 voiton mutta samassa erässä veikin KO:lla Wandy, Shogunille decision mutta decisionilla veikin Hendo :F

62060.png

Ehkä hieman offiksi menee mutta luin että Bonnar haluaisi otella Rampagea vastaan ja toisinpäin, en kyllä ymmärrä että miten tämä matsi auttaa Rampagea ainakaan eteenpäin uralla...?

10-9 Henderson
10-9 Henderson
10-9 Henderson
10-9 Shogun
10-8 Shogun

47-47 draw. Minä katselin matsin aikana tälleen. Pitää soitelle tuonne komissioon, että pistää oikein tän tuloksen.

Joo oli kyllä ihan sairas matsi. Ihmeen hyvin Hendo roikkui mukana vaikka oli aivan mehut pois viimesessä. Hendo vs. Bones jos tulee niin eipä oikein voi valittaakaan.

Huh huh mikä matsi tuo Shogun vs. Hendo:wtf: :rock:
Ihan oikein meni Hendolle minun mielestä. Osaako joku sanoa miksi oli 5 eräinen kun ei ollut mestaruusmatsi? Jos olisi 3 eräinen niin Hendohan olisi vienyt ihan selvästi. Kaasutti kun ei saanutkaan lopetettua Shogunia. Hiton kova leuka Shogunilla on kun sai kovimmat pommit Hendolta mitä löytyy. Molemmat kyllä suosikkiottelijoita!!:)

Shogunille pisteellä tai tasurin olisin heittänyt itekkin. Kyllä se Shogun on vaan vitunmoinen soturi ja tommosen sankaritarinan jälkeen olisin kyllä suonut shogunille voiton, vaikka molempia kavereita fanitankin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom