UFC 139: Shogun vs. Henderson 19.11.2011 *Spoilerit*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sokka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tärisen vieläkin. Mikä matsi!

Ei mahda mitään, Shogunilla ei valitettavasti ollut voimaa viimeistellä. Olisin kuitenkin toivonut tasapeliä.

Uskomaton taistelu. Näillä jätkillä on PRIDEa.

Miettikääpä sitä Shogunia joka tuli takasin sillon joskus loukkaantumisen jälkeen, ei olisi uskonut että miehestä irtoaa vielä näin hyviä matseja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä ettei tullut tippa linssiin, sen verran harmitti Shougnin puolesta, paras matsi luultavasti ikinä minkä oon nähnyt. Itse olisin laittanut drawiksi mutta kaippa tuomarit tietää paremmin. Kummatkin ottelijat nousi kertaheitolla top-5 suosikkeihin, true warriors!

Itse pisteytin hienoisesti Shogunille, mutta eihän tuossa häviäjää ollut. Loistava matsi, onneksi olkoon Hendo! Kiitos! Toivottavasti Dana antaa molemmille vähintään miljoonan boonukset.

Voi luoja mikä matsi oli Shogun vs Hendo. Luultavasti paras mitä oon ikinä nähnyt. Tasuriksi itsekin olisin tuon äkkinäkemältä saanut, mutta ei tuo ehkä täysi vääryys ollut, kun Hendolle meni.

Mutta voi luoja mistä se Shogunin pää on tehty. Perhana että Hendo sitä löi, mutta ei mies pyörtyny. Tosin ei edes Jones Shogunia päästä tiputtanut.

EDIT: Ois muuten ollu hieno matsi, millä alottaa UFC ja FOXin yhteistyö. Tosin hyvä se on jälkikäteen viisastella.

Hendo oli lähempänä keskeyttää matsin, joten siinä mielessä oikea tuomio. Ei tasurikaan ois väärin ollu, mut niistä ei pidetä jenkeissä.

Kyl se ihan oikein meni tää tuomio. Kummallakin oli yks todella hyvä erä jonka olis voinu pisteyttää 10-8. 10-9 eriä hendolle 2 ja rualle 1.

Hyvin vaikee koittaa pisteyttään tällä hetkellä. Nämä miehet kun olivat vastakkain mainissa niin ei yhtään vähempää ollut odotettavissa.

jätkät ansaitsisi rahassa FOTN and century , megat mieheen.

Suositut

Back
Ylös Bottom