UFC 137: Penn vs. Diaz **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mua vituttaa jo nyt tuleva gsp vs diaz matsi. Gsp ottaa luultavasti tästäkin sellaisen masentavan varmisteluvoiton jabittamalla ja heittämällä matsin joka erän viimesen minuutin aikana tonttiin sanokaa mun sanoneen. Ainut mahdollisuus miten Diaz voi voittaa on juurikin tehdä matsista toisinto eilisestä, mutta miten se onnistuu gsp:tä vastaan ?
Tuo häkkiävasten nuljaaminen ei taatusti tule onnistumaan ja lähitilanteista gsp painii miten tahtoo mattoon taikka häkkiä vasten heikomman diazin.

4 minuuttelua jabittelua Diazin kanssa ei kuulosta koviinkaan hyvältä game planiltä GSP:lle

BJ ei oikeastaan pärjännyt paljoa paremmin kuin Daley, Cyborg, Noons tai Zaromskis, vaikka täydet 15 minuuttia kestikin. Noissa matseissa Diaz oli sentään välillä vaikeuksissa.

Eikös Silva vs Sonnen ole myös superbowl viikonloppuna, meinaan tulee tiukka kortti jos
Silva vs Sonnen
GSP vs Diaz
Condit vs Ellenberger/Fitch.

Sama kuin LiverShot. KJ Noons otteli tasaväkisesti pystyssä 5 erää, Santosin alapotkut tekivät enemmän tuhoa kuin BJ tässä matsissa, Zaromskis ja Daley onnistuivat molemmat lyömään Diazin edes maihin vaikkakaan ei lopettamaan. Ei ollut BJ:lla paljon jakoa tässä matsissa.

Eikös Silva vs Sonnen ole myös superbowl viikonloppuna, meinaan tulee tiukka kortti jos
Silva vs Sonnen
GSP vs Diaz
Condit vs Ellenberger/Fitch.
Sonnen on ainoa, joka on huudellut matsaavansa Silvaa vastaan tuona viikonloppuna. Dana on sanonut Chaelin olevan todennäköisin seuraava vastus Silvalle, muttei sen enempää.

Kävi odotetusti, vaikka odotin BJ:ltä enenmmän. Tää oli Diazin uran merkittävin voitto, mutta sieltä puuttuu edelleen se high level painijan kohtaaminen, minkä uskon olevan kuitenkin Diazille se vaikein haaste. No, seuraavaks tuleekin vastaan pahin mahdollinen ja vielä pahasti ärsyntyneenä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diaz on kyllä pirun kova jätkä, varmasti tappelisi kuolemaan saakka. GSP:llä tulee olemaan kova urakka voittaa Diaz. Se jabittelu ei todellaan tule toimimaan.

Olenko muuten ainut joka olisi halunnut nähdä enemmän Diazin ja BJ:n mattopainia?

GSP:n on pakko pelata todella varman päälle. Mä luulen että sie vie matsia vaan mattoon ja tekee just sen verran että voittaa erät, ei ota riskejä.

GSP on niin paljon räjähtävämpi ottelija pystyssä, GSP ehtii hyökätä lyönneillä ja sitten ampua jalkoihin.

Diazista on tullut yks mun suosikeista. Tosiasia on kumminki se että Nick ei mahda GSP:n painille mitään ja en oikeen jaksa uskoa että lukottais alta GSP:tä. Luulen näin että GSP vie ottelua kokoajan mattoon eikä ottele juurikaan pystyssä. Matossa GnP:tä niin että Diazin naama on murjottu pahasti ja tohtori päättää pistää pelin poikki neljännessä erässä.

Diaz sano pressitilaisuudessa että oli loukkaantunut ja leirikin menny vähän pieleen kun ei saanut tarpeeksi kunnon sparria. Kova äijä on Diaz kun kaikesta huolimatta dominoi tuohon tyyliin BJ:tä. En olis ikinä uskonut että matsi tulee menemään noin.

Cesar Gracie turisee matsista ja tulevasta GSP kohtaamisesta.
Hyviä pointteja kyl heittää ja omalla tavallaan nostattaa odotuksia tulevaa matsia kohtaan.

[video]http://video.aol.com/aolvideo/aol-sports/cesar-gracie-ufc-137-post-fight-scrum/1248888171001[/video]

Cesar on itkupilli Nickin mukana, apinat itkee jostain rahoista vaikka varmasti massia irtoo hyvin. Danallakin meinas kunnolla mennä pinna pressissä noitten kanssa.

GSP:n paini ja voima on niin paljon edellä Nickiä eikä Nick tule matossa saamaan GSP:lle mitään, ei ole saanut muutkaan Diazia paremmat ukot. Eikä GSP ole Nickin edessä suorinjaloin niinkuin Penn. Gsp murjoo TKO johonkin toiseen erään kun Diazin retardi on melkein valunut kuiviin haavojensa kanssa.

Mitähän ihmettä Diazin jengi huuteli kehässä ottelun jälkeen? Nick itse huuti jotain sille BJ:n valmentajalle ja joku Nickin taustajoukoista huusi että muista haastaa GSP tai jotain yhtä viisasta

Mitähän ihmettä Diazin jengi huuteli kehässä ottelun jälkeen? Nick itse huuti jotain sille BJ:n valmentajalle ja joku Nickin taustajoukoista huusi että muista haastaa GSP tai jotain yhtä viisasta
Cesar Gracie, eli Nickin manageri ja valmentaja, taisi huutaa Diazille siinä Roganin haastattelussa "GSP, call out that motherfucker".

Cesar on itkupilli Nickin mukana, apinat itkee jostain rahoista vaikka varmasti massia irtoo hyvin. Danallakin meinas kunnolla mennä pinna pressissä noitten kanssa.

GSP:n paini ja voima on niin paljon edellä Nickiä eikä Nick tule matossa saamaan GSP:lle mitään, ei ole saanut muutkaan Diazia paremmat ukot. Eikä GSP ole Nickin edessä suorinjaloin niinkuin Penn. Gsp murjoo TKO johonkin toiseen erään kun Diazin retardi on melkein valunut kuiviin haavojensa kanssa.
Musta Cesar ei kyllä itkenyt mitään, vaan lähinnä yritti selittää mikä se ongelma treenileirin kanssa oli. Eli se, että Ward oli loukkaantunut, eikä kukaan sieltä treeniporukasta ollut halukas treenaamaan Diazin kanssa ilman kovia korvauksia jos niilläkään. Itse Diaz kyllä märehti vähän liikaa taas noita rahajuttuja, sitä en kiellä.

Ja Nick kertoi ystävällisesti BJ:n valmentajalle kumpi voitti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom