UFC 137: Penn vs. Diaz **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sydal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Diaz veti taas tyylillään! Ja ei Bj Penn vielä saa lopettaa, taitaa olla puheita vaan. Oli aika nöyryytystä nuo kaksi viimeistä erää..

En kyllä tosiaankaan tajua noiden tuomareiden pisteytyksiä. Hohhoijaa.

Kukahan siellä taas lasit huurussa sai 30-27 kongo mitrionesta kun kongo juos karkuun 2 erää.

Tosin kokemuksellahan se sit sai ground and poundattua jonkun verran, mutta sehän sit riitti tuomareille, varmaankin sen takia kun Mitrionella oli aika kehno take down defense. Silti, wtf.

Kongo tosiaan pakitteli mutta Mitrione ei tehny kyllä mitään muuta ku noita hämäyksiä, varmaan kokomatsin aikana ehkä kaks lyöntiä perille ja sellasella ottelulla ei kyllä voiteta ketään.
Penn oli niin huono ku odotinki mutta ihan hyvä matsi silti oli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Diaz veti taas tyylillään! Ja ei Bj Penn vielä saa lopettaa, taitaa olla puheita vaan. Oli aika nöyryytystä nuo kaksi viimeistä erää..

BJ on vähän siinä kondiksessa että ei voi haastaa enään mestaruudesta eikä näytä motivaatioakaan olevan enään, mun mielestä ihan hyvä päätös, vaikkakin surullista.

2 Legendaa lähtenyt pois yhen yön aikana :(
BJ on siitä todella outo tapaus, että uskallan väittää miehen olevan yksi lahjakkaimmista vapaaottelijoista ikinä, mutta huipputasolla treenaaminen ei ole yksinkertaisesti miehen heiniä. Penn vaatisi treenileirit kunnon salille, vaikka AKA:lle, ja 24/7 treeni- ja ravintotsempparin. Myös miehen oikea painoluokka on 155, eikä welterweight. Ikää on jo jonkin verran ja nähtävästi Penn ei ole lähtemässä saareltaan, niin muutoksia ei ole odotettavissa. Saa nähdä pitääkö lopetuslupaus... Toivottavasti ei.

Edit STOCKON MOTHERFUCKER STOCKTON!

55177.png

Hyvät matsit. Diaz vs Penn, Ensimmäiset 1,5 erää Pennillä oli jotain sanaa, mutta taisi kunto loppua. Diaz nöyryytti ominaisella tyylillään Penniä loput 1,5 erää, Penin pää pistepallona ja kyljet säkkinä. Molemmat lähtivät ottelemaan ei vain passailemaan. Diaz seuraavaksi GSP:tä vastaan, sen verran kovat näytöt Diazilta. Cerrone oli taas omaa luokkaansa, Siverillä ei olut mitään saumaa. Hallintaa pystyssä miten tahtoi, lyhyt ja ytimekäs. Cerronelle kovempia vastuksi. Crocop kuten ottelua edeltävissä haastatteluissa kertoi on selkeesti jäämässä eläkkeelle ottelun lopputuloksesta huolimatta. Crocopin leuka ei vaan enään kestä, viimeisimmissä otteluissa kaikissa sama loppu. Muuten Crocop otteli hyvin häviöstä huolimatta. Kongo leikitteli Mitrionella kolme erää, Mitrion on on perus vahva ja nopea jässikkä vajaalla tekniikalla. Jos ikää ja terveyttä riittää, Mitrionesta voi tulla vielä jotain.

Joo, kyllä nyt täytyy sanoa, että olen hieman surullinen. Bj hävisi ja vielä ilmoitti lopettavansa, ei hyvä. Mutta kaikki kunnia Diazille.

Täytyy tunnustaa, että olin aiemmin sitä mieltä, että Diazia ei todellakaan ole testattu, enkä olisi luultavammin ränkännyt häntä edes top kymppiin, enkä varsinkaan top viiteen. Jotenkin ajattelin tuon Diazin nyrkkeilytyylin olevan yliarvostettua, kun eihän se näytä yhtään sellaiselta perinteiseltä toiminnalta. Nyt tajuan, että olin niin väärässä. Siis olin ihan älyttömässä shokissa, kun BJ otti turpaansa tuolla tavalla. Kaikki kunnia Diazille, mutta noi "Motherfucker" huudot voisi jättää pois. (tosin tämähän oli kulmamies, mutta jotain tyyliä heillekin.) GSP tulee wall'n'stallaamaan ja väkisinmakaamaan Diazin entistä raivokkaammin.

Mua vituttaa jo nyt tuleva gsp vs diaz matsi. Gsp ottaa luultavasti tästäkin sellaisen masentavan varmisteluvoiton jabittamalla ja heittämällä matsin joka erän viimesen minuutin aikana tonttiin sanokaa mun sanoneen. Ainut mahdollisuus miten Diaz voi voittaa on juurikin tehdä matsista toisinto eilisestä, mutta miten se onnistuu gsp:tä vastaan ?
Tuo häkkiävasten nuljaaminen ei taatusti tule onnistumaan ja lähitilanteista gsp painii miten tahtoo mattoon taikka häkkiä vasten heikomman diazin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom