Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Daley joka on tyrmännyt kaikki tiputtaa Diazin = leuka ei rautaa? Kyllä Diazin leuka on rautaa kaikilla mahdollisilla mittareilla.
Kyllä, mutta vain kerran lyöntien takia. Ihan samalla tavalla voisit sanoa, että Lebenillä ei ole rautaleuka, koska AS tyrmäsi Lebenin. Ei kellään ihmisellä voi olla murtumatonta leukaa, kaikki ottelijat on mahdollista tyrmätä.Kyllä Diaz on hävinnyt TKO:lla että ei se nyt mitä tahansa kestä kuitenkaan.
Nickiltä taas uutta traileria:
Condit sais kyllä piestä Pennin, ei sitä jaksa katsoa sitten yhtään. Rasittavuudessa voittaa Lesnarit, Sonnenit, ym. kaverit heittämällä.
Kukahan muuten keksitään Siverille vastustajaksi?
Se nyt vain on sellainen tyyppi minulle henkilökohtaisesti joka on ärsyttävä. En minä mitään taitoja vähättele, eihän niin oikein voi tehdä herran kohdalla.Outo maku sinulla miten kukakin on rasittava.
Voisko olla se satunnainen, rasittavuuteen saakka menevä ylimielisyys ja epäkunnoittava käytös vastustajaa kohtaan?Mua kanssa ärsyttää toi pallopää ja paljon. En tiedä miksi, mutta ärsyttää.
Juuri näin. Erona muihin ottelijoihin (joilla samanlaista vivahdetta) siinä että tuo tuntuu jatkuvan matsin jälkeen oli lopputulos mikä tahansa.Voisko olla se satunnainen, rasittavuuteen saakka menevä ylimielisyys ja epäkunnoittava käytös vastustajaa kohtaan?
TÄMÄKIN OTTELU ON TÄLLÄ KORTILLA !!!
Donald Cerrone VS Dennis Siver
Cerrone omaa 5 ottelun voittoputken ja on ollut voitoissaan vakuuttava. Vastustajat eivät kuitenkaan ole olleet erityisen kovia mutta viimeisin voitto Olivierasta oli jo hyvä alku, tuhosi Olivieran. Omaa hyvän pystyn ja on myös hyvä matossa.
Siver on taas pääasiassa pystymies, hyvä sellainen. +Omaa näyttävät SEKÄ tehokkaat kiertopotkut. Osoittanut hyvää ja paranevaa TDD. Pysäytti G-sotin hypejunan. Wiman ottelu oli tiukka mutta mielestäni voitto meni silti oikealle miehelle.
Kummatkin tulevat varmasti tappelemaan ja tässäkin ottelussa on mahdollisuus olla fight of the night.
+ Selventää sotkuista LW divisioonaa
Hyvä matsi tulossa! Jännä nähdä meneekö pystysodaksi vai clinch väännöksi. Toivottavasti ensimmäinen.
Onko noista Diazin "höpöheinäsekoiluista" mitään linkkiä tms?