UFC 135: Jones vs. Rampage 24.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
miten musta näytti siltä et jones peitteli epävarmuuttaan tolla ylienergisyydellä punnituksessa, oisko rampage sittenki päässy vähän bonesin pään sisään :) ?
Musta se oli ihan toisinpäin, Bones tuntui hyvinkin itsevarmalta ja Rampage nieleskeli staredownissa kun Jones käänsi katseen.

Toivottavasti Rampage vie silti huomenna homman kotiin.

Mun mielestä kanssa tuo Quinton on noista se joka ei ole oman ikäinen henkisesti.
Kaveri jauhaa ihme juttuja ja vain itse nauraa niille päälle höhöt, kuulostaa vammaiselta.

Bones sentään pysyy asiallisena eikä lähde leikkimään tuon pellen kanssa.

Ite oon aina tykänny Rampagen jutuista (ainakin enimmäkseen). Välillä kaveri menee vähän liian pitkälle, mutta pääosin jutut on ihan hauskoja. Ihmisillä on erilainen huumorintaju.

Ite oon aina tykänny Rampagen jutuista (ainakin enimmäkseen). Välillä kaveri menee vähän liian pitkälle, mutta pääosin jutut on ihan hauskoja. Ihmisillä on erilainen huumorintaju.
Kyllä mäkin sen jutuista pidän pohjimmiltaan vaikka sanoin että ei jaksa kuunnella. Ongelma siis tosiaan se, että se väkisin vääntää joka asiasta läppää ja oikeastaan hauskaa luonnollista läppää on enää 30%. :)

Sydämeni pohjasta toivon Rampagen olevan 110% iskussa otteluiltana. Muuten voi ottelusta tulla varsin yksipuolinen terurastus. Rampagea kannatetaan joka ei tosin poista sitä totuutta, että todennäköisyys turpasaunalle on suuri. Jotenkin nuo Jonesin ottelut ovat olleet varsin yksipuoleisia, huikea soturi.

War Quinton! :rock:

Mitäs mieltä porukka on voittajista ja vedonlyönnit? Ainaki Betsson tarjoilee melkoisia kertoimia Mark Huntille ja Rampagelle. Hughesilla on myös kovat kertoimet mutta Hughesin voittoon en tahdo kovinkaan paljoa uskoa. Rampage, Koscheck, Browne, Diaz, Hunt, Ferguson, Boetsch, Mizugaki Siinä vois olla potentiaalinen rivi itselle ja kerroin näyttäisi 94.59

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs mieltä porukka on voittajista ja vedonlyönnit? Ainaki Betsson tarjoilee melkoisia kertoimia Mark Huntille ja Rampagelle. Hughesilla on myös kovat kertoimet mutta Hughesin voittoon en tahdo kovinkaan paljoa uskoa. Rampage, Koscheck, Browne, Diaz, Hunt, Ferguson, Boetsch, Mizugaki Siinä vois olla potentiaalinen rivi itselle ja kerroin näyttäisi 94.59

Itse ajattelin tuota Rampage, Gomi, Hunt triplaa. Kerroin on kuitenkin 47,25...
Kössin jos lisää niin 59,06

Pistimpä tuosta videoblogista taas merkille, että DW sanoo kaikille ettei halua koskea koska tuntee olonsa huonoksi. Sama homma toistui muutama eventti sitten, onko se koko ajan kipeänä vai onko sillä joku pöpökammo?

Se on taas valvomista tiedossa ens yönä. Kyllä on taas kova kortti.

Pistimpä tuosta videoblogista taas merkille, että DW sanoo kaikille ettei halua koskea koska tuntee olonsa huonoksi. Sama homma toistui muutama eventti sitten, onko se koko ajan kipeänä vai onko sillä joku pöpökammo?
Voi olla, että stressi on, niin kova, että alkaa vastustuskyky kyykkimään. Toi mieshän on kokoaika liikkeellä ja vetää järkyttävän isoa organisaatiota.

Kyllähän se yleensä kättelee ja tervehtii ihmisiä. Ite ainakin muistelisin näin. Muutama flunssa vuodessa tuskin on kauhean epätavallista, varsinkin kun tapaa usein ihmisiä ja vielä eri maista/mantereilta altistuu itsekkin varmaan aika paljon kaikille mahdollisille flunssille, eikö.

Uskon, että Page tulee hirveellä ryminällä alusta asti ja yrittää pistää Bonesin pasmat sekasin ryntäilemällä päälle. Page saa pari hyvää pommia perille ja Bones on uudella rintamalla ja sitten katotaan miten champin päänuppi kestää moisen koetuksen. Enivei Page osuu tokassa jo aika hyvin ja se on TKO by rapechoke ;)

Rampage-Jackson-UFC-123.jpg

War

Uskoisin Rampagen olevan oikeasti motivoitunut, koska kyseessä on mestaruusottelu ja jos Page häviää uskon ettei miestä enää nähdä hetkeen octagonissa.

Ainakin näyttää että Rampage olisi kondiksessa, noin tikissä ollut varmaan ikinä.

Mä oon täysin varma et rampage yllättää ja shoottaa melkei heti ja koittaa viedä tonttiin, epäonnistuu ja ottaa pari polvee vattalihakseen ja palaa normi frankenstein boksaustyyliin :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom