UFC 135: Jones vs. Rampage 24.9.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luin ton Ryan O:n viestin ja muistin taas miksi olen pitänyt häntä ignore-listalla. Trolli mikä trolli.

Edit. Ja kyllä, olen Rampage-fani ;)

Jones vie 100-0, ja olen siis itsekkin Rampage fani mutta kyllä se on jo niin nähty että fysiikalla nämä kaverit vie.

Jones vie 100-0, ja olen siis itsekkin Rampage fani mutta kyllä se on jo niin nähty että fysiikalla nämä kaverit vie.

Tältä se pahasti ennakkoon näyttää. Toivotaan että Rampage pystyy edes parempaan kuin Shogun, joka näytti siltä ettei kuulu samaan kehään Jonesin kanssa.

Moneltas weighinit ja voikos niitä kattoo livenä jostain? Voi olla hyvät staredownit

UFC sivuilla on yleensä live streami, alkaa varmaan aika pian.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän offtopic mutta, liittyy Koscheckiin joka ottelee kortilla.

Koscheck was looking for a rematch with Chris Leben
http://www.fightlinker.com/koscheck..._campaign=Feed:+fightlinker+(Fightlinker.com)

Oliko kenenkään muun mielestä, jollain tapaa häiritsevää miten jutun tekijä kirjoitti Lebenista??

Kieltämättä aika tylyjä sanoja, mutta ne olikin aika sanasta sanaan se, mitä TUF 1-kaudella Kos ja Southworth nimenomaan Lebenille sanoi ja sai sen skitsahtamaan ja menemään ovista karmit kaulassa..

hyvä että Jones palautta rampagen takaisin maan pinnalle, vaikka nupissa on kyllä niin paljon kusta että en tiedä auttaako. nyörtyy poika ainakin hetkeksi :)

jon-jones-t1.jpg

Ei voi ymmärtää miten porukka vihaa Jonesia, vaikka Rampage puhuu paskaa vastustajista vuodesta toiseen. Lisäksi ihmetyttää miten suuri osa noista ottelijoista on kuin pikkulapsia, loukkaantuu ja hermostuu pikkujutuista: "Don´t disrespect me, homie!" wtf, naurettavan herkkähipiäistä sakkia.

miten musta näytti siltä et jones peitteli epävarmuuttaan tolla ylienergisyydellä punnituksessa, oisko rampage sittenki päässy vähän bonesin pään sisään :) ?

Toivotaan Rampagelle voittoa mutta kyllähän siihen pieni ihme tarvitaan.

Ja kyllä se on rikos häipyä paikalta, mutta sillä ei ole oikeastaan enää mitään tekemästä tulevan matsin kanssa mikä on varmasti viihdyttävä.

Matsista tulee varmaan hyva, mutta ehka sa missasit sen etta mina en puhunut matsista. Rampage on hyva matsaaja mutta henkilona aalio.

Mun mielestä kanssa tuo Quinton on noista se joka ei ole oman ikäinen henkisesti.
Kaveri jauhaa ihme juttuja ja vain itse nauraa niille päälle höhöt, kuulostaa vammaiselta.

Bones sentään pysyy asiallisena eikä lähde leikkimään tuon pellen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom