Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskon että Silvaa kiinnostaisi joku pätevä LHW joka onnistuu vähän tyhjentelemään siellä rosteria, siellä vaan ei tunnu mestarit pysyvän, kaikki ottavat vuorollaan kuokkaan toisiltaan.. GSPn ja Silvan kaltaista painoluokan dominointia ei ole kukaan muu esittänyt pitkään aikaan, kauan sitten Hughes teki samaa.Itselle mieleen olisi kyllä Sonnen- Silva uusinta. Jos stann voittaa niin on aika heikoilla, stann on pysty ukko mutta ei ole lähelläkään Silvaa toisin kuin sonnen nyt pikkasen vois painilla taas aiheuttaa hämmennystä.
Noitten jälkeen Superfight Jonesia vastaan olis poikaa, molemmat aika primessä, ite ainakin silvana haluaisin ryskätä kunnolla ja hakea jotain suurenpaa jos kerran omassa sarjassa ei ole vastusta ollut pitkään aikaan.
Mä luulen että Silvalla menee pala kumminkin kurkkuun jonesin suhteen mutta kenellä ei menisi.
Machida ja shogun tulee mieleen kanssa mutta tuskin totetuu.
Ei halua koska tietää että Silvalta tulee kuokkaan.
No ei kai kukaan uskokaan, että Jonesin pystyllä Silvaa uhiteltais. Idea onkin siinä, että lajina on vapaaottelu ja Jones voisi koittaa pyyhkiä tatamia Silvalla. Ja osuihan Sonnenkin aika kivasti pystyssä, kun alasvientien uhka oli todellinen.Jones ja shogun olisivat kummatkin vastaantulijoita Silvaa vastaan. Kummankaan taito ei riitä. Ei tarvitse olla alan harrastaja nähdäkseen eron liikkumisessa, ajoituksessa ja tarkkuudessa. Jones olisi arvaamattomuudessaan mielenkiintoinen, muttei sen ajoitus ja tarkkuus vielä riitä vastustajaa vastaan, joka on tuossa ihan omalla tasollaan. Machida olisi kieltämättä mielenkiintoinen, mutten usko, että kaverukset tahtovat otella keskenään.
Ja osuihan Sonnenkin aika kivasti pystyssä, kun alasvientien uhka oli todellinen.
Ai perhana, menin unohtamaan. No sittenhän tuo teoria on aivan anterosta, kuopataan se.Et nyt ota huomioon sitä, että Sonnen roinasi ja Silvalla oli kylkiluu täysin paskana
Et nyt ota huomioon sitä, että Sonnen roinasi ja Silvalla oli kylkiluu täysin paskana
Pelkää ilmeisesti legacyn puolesta eikä uskalla nousta kuninkuusluokkaan.
Sieltä löytyykin sitten Tim Sylviat Fedorit Rogerssit Nelsonit ja Arlowskit, Silva varmaan vapisee nimilistaa tutkiessaan.. Osaan kuvitella Sylvian ja Nelsonin ottavan kuninkuusluokassa mittaa Fedorista.... Burger Kingissä... Silvan sponsorisopimuksen piikkiin.Lhw ei ole kuninkuusluokka kuten oletat vaan siitä mennään vielä pykälä ylöspäin hw:n.
Olipa kokonaisuudessaan ehkä huonoin eventti mitä olen nähnyt UFC:ssä ainakin helvetin pitkään aikaan.
Oli seassa sentään 2 ok tason matsia kuten Stanislav Nedkov:in voitto Luiz Cane:sta ja ihan ok oli tuo Anderson Silva:n voitto Yushin Okami:sta.
Yhtäkään hyvää matsia ei ollut.
Olipa kokonaisuudessaan ehkä huonoin eventti mitä olen nähnyt UFC:ssä ainakin helvetin pitkään aikaan.
Oli seassa sentään 2 ok tason matsia kuten Stanislav Nedkov:in voitto Luiz Cane:sta ja ihan ok oli tuo Anderson Silva:n voitto Yushin Okami:sta.
Yhtäkään hyvää matsia ei ollut.