UFC 134: Silva vs Okami *SPOILERS*

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sleep-O
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itselle mieleen olisi kyllä Sonnen- Silva uusinta. Jos stann voittaa niin on aika heikoilla, stann on pysty ukko mutta ei ole lähelläkään Silvaa toisin kuin sonnen nyt pikkasen vois painilla taas aiheuttaa hämmennystä.
Noitten jälkeen Superfight Jonesia vastaan olis poikaa, molemmat aika primessä, ite ainakin silvana haluaisin ryskätä kunnolla ja hakea jotain suurenpaa jos kerran omassa sarjassa ei ole vastusta ollut pitkään aikaan.
Mä luulen että Silvalla menee pala kumminkin kurkkuun jonesin suhteen mutta kenellä ei menisi.
Machida ja shogun tulee mieleen kanssa mutta tuskin totetuu.

Itselle mieleen olisi kyllä Sonnen- Silva uusinta. Jos stann voittaa niin on aika heikoilla, stann on pysty ukko mutta ei ole lähelläkään Silvaa toisin kuin sonnen nyt pikkasen vois painilla taas aiheuttaa hämmennystä.
Noitten jälkeen Superfight Jonesia vastaan olis poikaa, molemmat aika primessä, ite ainakin silvana haluaisin ryskätä kunnolla ja hakea jotain suurenpaa jos kerran omassa sarjassa ei ole vastusta ollut pitkään aikaan.
Mä luulen että Silvalla menee pala kumminkin kurkkuun jonesin suhteen mutta kenellä ei menisi.
Machida ja shogun tulee mieleen kanssa mutta tuskin totetuu.
Uskon että Silvaa kiinnostaisi joku pätevä LHW joka onnistuu vähän tyhjentelemään siellä rosteria, siellä vaan ei tunnu mestarit pysyvän, kaikki ottavat vuorollaan kuokkaan toisiltaan.. GSPn ja Silvan kaltaista painoluokan dominointia ei ole kukaan muu esittänyt pitkään aikaan, kauan sitten Hughes teki samaa.

Itse odottelin sillon Jones-Rua matsin aikoihin, että Rashad olisi tiputtanu alemmas ja kokeillut Sonnen-tyylistä taktiikkaa Silvaan. Jos Silva nostaisi divaria ylemmäs, niin ainakin Rashad, Machida, Jones ja Rua olis mun mielestä potentiaalisia vastustajia. Tosin jos siitä pitää heti karsia pois "kaverit", niin eipä sielläkään sitten montaa järkevää ottelua ole olemassa.

Edit: Itse en missään nimessä halua nähdä Silvan ottelevan puolta pienempää GSP:tä tai MW:ssä kaasuttelevaa Hendoa vastaan.

Jones ja shogun olisivat kummatkin vastaantulijoita Silvaa vastaan. Kummankaan taito ei riitä. Ei tarvitse olla alan harrastaja nähdäkseen eron liikkumisessa, ajoituksessa ja tarkkuudessa. Jones olisi arvaamattomuudessaan mielenkiintoinen, muttei sen ajoitus ja tarkkuus vielä riitä vastustajaa vastaan, joka on tuossa ihan omalla tasollaan. Machida olisi kieltämättä mielenkiintoinen, mutten usko, että kaverukset tahtovat otella keskenään.

Jones ja shogun olisivat kummatkin vastaantulijoita Silvaa vastaan. Kummankaan taito ei riitä. Ei tarvitse olla alan harrastaja nähdäkseen eron liikkumisessa, ajoituksessa ja tarkkuudessa. Jones olisi arvaamattomuudessaan mielenkiintoinen, muttei sen ajoitus ja tarkkuus vielä riitä vastustajaa vastaan, joka on tuossa ihan omalla tasollaan. Machida olisi kieltämättä mielenkiintoinen, mutten usko, että kaverukset tahtovat otella keskenään.
No ei kai kukaan uskokaan, että Jonesin pystyllä Silvaa uhiteltais. Idea onkin siinä, että lajina on vapaaottelu ja Jones voisi koittaa pyyhkiä tatamia Silvalla. Ja osuihan Sonnenkin aika kivasti pystyssä, kun alasvientien uhka oli todellinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Et nyt ota huomioon sitä, että Sonnen roinasi ja Silvalla oli kylkiluu täysin paskana

Täysin paskana? Aika kuluu niin vammoista tulee vaan pahempia, ensi vuonna varmaan puhutaan että Silvalla oli keuhko puhki tms. :D

Loistavia matseja jälleen! Okami menetti itseluottamuksensa jo ensimmäisessä erässä, eikä hänestä paljoa vastusta ollut. Andersonin voitto oli tärkeä jo vapaaottelun suosionkin kannalta. Laji kaipaa Silvan kaltaisia voittamattoman oloisia, karismaattisia, viihdyttäviä mestareita. Ei taida olla Andersonille keskisarjassa enää muita vastustajia jäljellä kuin Sonnen vs Stann voittaja, ellei sitten GSP uskalla nousta painoluokassa. Dana saisi tarjota kunnon rahat molemmille niin eiköhän tämä matsi tapahtuisi. Ei meikäläistä ainakaan kiinnosta nähdä GSP:n ottelevan yhtäkään välisarjalaista vastaan Nick Diazin jälkeen. Carlos Condithan (jos tulee voittamaan BJ:n) on lähes samanlainen ottelija kuin Nick Diaz (hieman erilaista pystytyyliä lukuunottamatta), joten tämä matsi ei juuri kiinnosta. 10 miljoonaa + mahdollisia boonuksia PPV ostoista GSP:lle ja Andersonille, niin eivätköhän kundit ottele! Toisaalta myös Hector Lombard voisi olla ihan mielenkiintoinen vastus Silvalle. Lombard on sentään erittäin nopea, omaa paljon tyrmäysvoimaa, hyvä paini/judo, eikä äijää ole tyrmätty/lukotettu kertaakaan. Kyllä, Lombard on voittanut lähinnä "kannuja", mutta nämä kannut on totaalisesti murskattu. Lisäksi nämä kannut ovat olleet parhaimmillaan UFC:n keskitason ottelijoiden tasoa. Siispä Lombard äkkiä UFC:lle!

Shogun hoiti homman siihen tyyliin kuin odotinkin, eli helposti. Shogun vs Hendo olisi erittäin jännä matsi, ja sopisi täydellisesti UFC:n tulevalle FOX-kortille. Hendo ansaitsisi voitolla varmasti pääsyn titteliotteluun.

Iso Nogin mahdollisuuksiin oli hankala uskoa, mutta oli mahtavaa nähdä legendan voittavan. Harvoin olen hyppinyt ja ollut niin iloinen vapaaottelumatsin jälkeen, kuin mitä Minotauron tyrmättyä Schaubin olin. Nogille vastustajan löytäminen onkin hankalampaa, oikeastaan kolme nimeä tulee mieleen: Kongo, Mir ja Werdum.

Illan toinen yllättäjä oli Ross Pearson, joka mielestäni voitti Barbozan. Treeni Alliance MMA:ssa oli selvästi kannattanut. Luulin, että Barboza hoitaisi Pearsonin helposti Cole Millerin viitoittamalla tavalla, mutta ei. Barboza ei ole selvästikään mikään super-prospect (niinkuin esimerkiksi Rory MacDonald). Barboza vs Donald Cerrone seuraavaksi kiitos!!

Palharesin matsia oli taas hauska katsella. Toivottavasti näemme kyseisen tankin tästä lähtien main cardilla. Miller osoitti taas, ettei hänestä ole kunnon vastusta sarjan kärkinimille.

Luiz Canen tappio oli pettymys. Äijä näytti olevan nimittäin sen verran kireässä ja lihaisassa kunnossa, että olin lähes varma miehen voitosta. Nedkov ei selvästikään ollut vain mikään LNP-ukko, vaan selvästi omasi kovan luoton mahdollisuuksiinsa pystyssä. Plussat hyvistä sisääntulobiiseistä molemmille ottelijoille!

Maaginen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lhw ei ole kuninkuusluokka kuten oletat vaan siitä mennään vielä pykälä ylöspäin hw:n.
Sieltä löytyykin sitten Tim Sylviat Fedorit Rogerssit Nelsonit ja Arlowskit, Silva varmaan vapisee nimilistaa tutkiessaan.. Osaan kuvitella Sylvian ja Nelsonin ottavan kuninkuusluokassa mittaa Fedorista.... Burger Kingissä... Silvan sponsorisopimuksen piikkiin.

Olipa kokonaisuudessaan ehkä huonoin eventti mitä olen nähnyt UFC:ssä ainakin helvetin pitkään aikaan.

Oli seassa sentään 2 ok tason matsia kuten Stanislav Nedkov:in voitto Luiz Cane:sta ja ihan ok oli tuo Anderson Silva:n voitto Yushin Okami:sta.
Yhtäkään hyvää matsia ei ollut.

Olipa kokonaisuudessaan ehkä huonoin eventti mitä olen nähnyt UFC:ssä ainakin helvetin pitkään aikaan.

Oli seassa sentään 2 ok tason matsia kuten Stanislav Nedkov:in voitto Luiz Cane:sta ja ihan ok oli tuo Anderson Silva:n voitto Yushin Okami:sta.

Barbosa Pearson oli ihan ok, jos et ole nähnyt.
Palhares Miller oli viihdyttävä omalla tavallaan.

Onkohan sillä mitään tekemistä sun kohdalla, että kaikissa matseissa otteli brassi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom