UFC 133 live - !!SPOILERS!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Totta, jokin härö iskenyt kirjoittaessa näemmä.
Costahan sen voitti tosiaan.

Hienoa toimintaa Danalta heittää massia, että hoitelee homospeedot pois häkistä. :)

Blaahh, mielummin speedot kuin ufc lökäpöksyt, joissa kaikki näyttää ihan tikku-ukoilta. Pridessä sentään sai ihastella ottelijoiden reisilihaksia ja pakaroita.

Mun silmään ne belfortin lyönnit kyl osuu lähemmäs korvaan ku niskaan, tai siis about siihen väliin. Se takarivoon lyöminen on vaarallisempaa siinä vaiheessa kun osuu niskaan tai "alatakaraivoon".

Tito ilmeisesti yritti pelata rukoillessaan et evans vetää polven päähän...ei ihan käynyt tito täysillä, ois nyt edes toisen jalan pitänyt valmiina liikkeelle lähtöön.

Toi Evans on todella hyvä tossa että se menee tekemään noita komboja ja sitte ennen ku vastustaja kerkee tekemään paljoa ni se on taas kaukana. Yksi mun suosikki lhw ottelijoista Machidan lisäksi.

vitorkoakiyama.gif

"Puhtaat" lyönnit takaraivoon että oikeen pahaa tekee. Sama lopputulos varmaan olisi mutta noi on vaan aika vaarallisia.

Joo, mielestäni tähän olisi syytä puuttua kovalla kädellä, tai sitten vaan olla kieltämättä iskuja takaraivoon, mutta kyllähän sääntörikkomuksiin pitäisi puuttua.

Joo, mielestäni tähän olisi syytä puuttua kovalla kädellä, tai sitten vaan olla kieltämättä iskuja takaraivoon, mutta kyllähän sääntörikkomuksiin pitäisi puuttua.

Luulisi, että noista tulisi edes sanomista. Mutta media ei edes kysynyt Vitorilta noista päähäntakaisista iskuista mitään, kuten ei kysynyt aiemminkaan.

Sama meno jatkuu ja muut alkaa tehdä ihan samaa jos ei edes kukaan kritisoi. En minä ainakaan halua, että tulevaisuudessa noista sattuu jotain todella pahaa, ei se nimittäin turhaan ole kiellettyä. En käsitä miten Brock voi saada epäselvemmästä tilanteesta pisteen pois, mutta tästä ei mitään. Onhan se tietenkin hankala keskeyttää tuossa kohtaa kun matsi on noiden iskujen jälkeen ohi, jos taas keskeyttää niin se on DQ ja fanit huutaa "se oli jo ohi!". Minusta ei ollut, Vitor oli selvästi saanut Akiyamaan pari hyvää koppia, mutta vielä oli taistelua jäljellä. Tapaus Rich oli itseasiassa vielä pahempi.

http://www.mixedmartialarts.com/news/343052/Belfort-criticized-for-back-of-the-head-blows/

Olen jo kertonut oman kantani ja pysyn siinä. Jos tämä kerran on vuosisadan vääryys niin miksi se on kokonaan sivuutettu vapaaottelumediassa? Siksi koska tällaisilta rikkomuksilta ei voida välttyä, kun kaksi kaveria häkissä yrittää lyödä toiselta pään irti.
Sen takia säännöt on,että niitä noudatetaan,jotain sanktiota pitäisi tulla vaikka jälkikäteen tollasesta.Tuomarillakin pitäisi olla munaa sen verta et puuttuu tollaseen,muutta eiköhän sitten puututa kun käy jollekkin pahasti.

Luulisi, että noista tulisi edes sanomista. Mutta media ei edes kysynyt Vitorilta noista päähäntakaisista iskuista mitään, kuten ei kysynyt aiemminkaan.
http://www.mixedmartialarts.com/news/343052/Belfort-criticized-for-back-of-the-head-blows/

Mä kyl komppaan, että noihin täytyisi puuttua. Sen verran pitää pystyä hillitsemään että katsoo mihin lyö. Noissakin molemmissa Franklin & Akiyama lopetuksissa ei ollut vain yksi lyönti vaan usempi täysin laittomalle alueelle. Saman teki Henderson viime viikonloppuna.

Se että kun vapaaottelua esittelee ihmisille, jotka ei sitä ole ennen katsoneet niin kovimman vastareaktion aiheuttaa nämä maassa makaavan lyömiset. Kun tajuntansa menettänyttä kaveria vielä lyödään ja vieläpä takaraivoon/niskaan niin voi olla varma että tämä ei kerää uusia faneja puolelleen. Tällainen ottelutapa ei tue sitä "fair play" imagoa mikä vapaaottelukehissä vallitsee.

Fanitan Vitoria ja Hendersonia molempia, mutta pieni maltti lopetustilanteissa olis paikallaan. Yhden lyönnin laittomalle alueelle ymmärtää vahinkona, mutta kun niitä tulee monta ja sama toistuu useammassa ottelussa, niin jonkinlainen sanktio olisi paikallaan. Kun tähän ei mitenkään puututa, niin se tarkoittaa sitä että se hyväksytään.

Musta tuntuu, ettei Vitor pysty ottamaan noita tilanteita maltilla. Kaveri on kun hai joka haistaa veren, viiteen sekunttiin tulee sellainen lyöntisarja ettei siitä kukaan selviä, mitäpä tuomari tuossakaan voi tehdä? Viimeinen lyönti on selkeästi laiton, sitä edeltävä enemmänkin korvalle.

Tietty jälkikäteen voisi antaa sanktioita, mutta en mä oikeasti usko että nuo niskaan lyönnit oli niinkään tahallisia. Ilkeältähän tuo näyttää, ei siinä mitään, yksikin lyönti niskaan saattaa aiheuttaa vakavia vahinkoja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua mietityttää toi koko matsi. Japsi putoaa ensin kanveesiin vaikka Vitor ei osu, sitten takas pystyyn jossa osuu yksi, putoo polvilleen ja tässä Vitor huitoi pari ohi jolloin Akiyama meni "tajuttomaksi" kaatuen mahalleen liikkumattomaksi. Yakuza ftw.

Tietty jälkikäteen voisi antaa sanktioita, mutta en mä oikeasti usko että nuo niskaan lyönnit oli niinkään tahallisia.

Ei vain voisi, vaan todellakin pitäisi. Ei sitä oikeassakaan elämässä paineta villaisella, jos nyt sattuu tekemään jotain laitonta "puolivahingossa."

edit. Ennenkuin joku alkaa vertaamaan vaparivahinkoja oikeisiin rikoksiin, niin säännöt on sääntöjä ja sääntöjen rikkomisesta pitää rankaista, tai muuten säännöt menettää merkityksensä.

Mua mietityttää toi koko matsi. Japsi putoaa ensin kanveesiin vaikka Vitor ei osu, sitten takas pystyyn jossa osuu yksi, putoo polvilleen ja tässä Vitor huitoi pari ohi jolloin Akiyama meni "tajuttomaksi" kaatuen mahalleen liikkumattomaksi. Yakuza ftw.

Eiköhän se "putoominen" perseelleen johtunut siitä, että väisti turhan reilusti ja kun oli polvet koukussa ja tommonen liharekka tulee päälle kun höyryjuna niin siitä kaatuis isompikin mies.

Nyt kun täällä spekuloidaan salaliittoa niin saatoin kyllä nähdä että olis heittäny jotain Sexyaman silmiin (niin kuin bloodsportissa tais käydä) :)
Ja se vika lyönti oli jumalankäsi mikä siihen takaraivoon osui...

War Vitor!!

Akiyama veti lötköks jo ennen sitä takaraivoiskua, en kyllä näe vieläkään, mistä lyönnistä meni makaroniksi.

Ei vain voisi, vaan todellakin pitäisi. Ei sitä oikeassakaan elämässä paineta villaisella, jos nyt sattuu tekemään jotain laitonta "puolivahingossa."

Eihän tahattomista sääntörikkomuksista rangaista, näinhän Herb Deankin kommentoi Fedorin tappiota. Tuleehan about joka toisessa matsissa potkua kasseille tai sormea silmään, näitä nyt vaan sattuu.

Jonkunlainen varoitus voisi olla paikoillaan, mutta tämä peli nyt on vaan aika brutaalia.

e. Oikeassa elämässä nyt en ainakaan itse häkkitappele ja yritä tyrmätä jengiä, vertaus ei nyt oikeen toimi.

Vilu:Akiyama veti lötköks jo ennen sitä takaraivoiskua, en kyllä näe vieläkään, mistä lyönnistä meni makaroniksi.

Mun mielestä se oikeen käden pommi kainalon alta leukaan, Akiyama vaan ei heti valunut mahalleen kun Vitorin käsi oli vielä alla (kainalossa) ja sen omakin käsi esti sen... En tiedä, mutta mun mielestä se näytti tältä.

Vertaus toimii, sinä et vain ymmärrä lukemaasi.

No ei todellakaan toimi. Vaparissa (tai kamppailu-urheilussa yleisesti) nyt ei voida rangaista ihan samalla periaatteella kun jossain oikeassa elämässä. Jos Vitorin lyönnit eivät olleet tuomarin ja muiden päättäjien mielestä tahallisesti niskaan tarkoitettuja, asiasta ei rangaista vaan annetaan KO of the night bonus.

Akiyama veti lötköks jo ennen sitä takaraivoiskua, en kyllä näe vieläkään, mistä lyönnistä meni makaroniksi.

Isku mikä nukuttaa Akiyaman on se oikean käden koukku vartalon alta. Akiaman kasvot ovat valmiiksi matossa kiinni ja valot sammuu kun isku osuu. Mielestäni tuosta on olemassa joku hidastus toisesta kuvakulmasta josta ton näkee selvemmin.

Aika paljon samaa tässä lopetuksessa kuin Hendo-Fedor. Vartalon alta koukku leukaan ja pari moukaria vielä tajuttoman miehen takaraivoon.

Puheet sovitusta matsista voi unohtaa. Vitorin lyönneissä on niin paljon ruutia että niistä kaatuu kuka tahansa. Ei noiden iskujen tarvitse kuin hipaista niin jo helisee. Eihän se Frankliniä vastaankaan oikeen osunut kunolla vaan saman tyyppinen hipaisu pudotti Franklinin persiilleen.

edit. Ennenkuin joku alkaa vertaamaan vaparivahinkoja oikeisiin rikoksiin, niin säännöt on sääntöjä ja sääntöjen rikkomisesta pitää rankaista, tai muuten säännöt menettää merkityksensä.
Ottelun aikana sääntörikkomuksesta vähintään varoitetaan ja tämä on osa rangaistusta. Jalkapallossa tulee keltainen kortti, varoitetaan että "seuraavasta lennät ulos" ja on osa rangaistusta ja molemmissa tapauksissa toimitaan sääntöjen mukaan.

Koska Vitor toimii sääntöjä rikkovasti, eikä häntä voida enää varoittaa, sillä ottelu päättyy, tulisi häntä rangaista jälkikäteen, tai muuten sääntöjä ei noudateta.

Ei luultavasti tahalleen lyönyt takaraivoon, toistuvasti matsista toiseen, mutta kuitenkin tekee sääntöjenvastaisia asioita.
Jos joku lähtee darra-aamuna ajamaan autolla ja puhaltaa juuri yli rajan, on tämäkin melko pitkälti vahinko, eikä kyseinen ihminen tahalleen lähtenyt ajamaan humaltuneena. Kuitenkin häntä rangaistaan. :) "oikeista säännöistä" löytyy monia parempia vertaksia, mutta tämä nyt tuli ensimäisenä mieleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom