Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä mä uskon että Evans hoitaa tämän todella helpolla. Jotenkin en näe titolle tässä matsissa minkään sortin mahiksia. Uskonkin että tämä matsi on alle minuutissa ohi. Jos joku tietää vedonlyöntipaikan missä tuosta voisi lyödä vetoa että <1min evanssille, niin laittakaa linkki.Ihan unohdin eventin olevan jo tänä viikonloppuna. Mä melkeen kallistuisin Hamillin puoleen siinä matsissa. Belfort hoitanee helposti Akiyaman ja toivottavasti Ortiz onnistuisi vielä kertaalleen. Voisi melkeen vetää tuon trion kiinni.
Kyllä mä uskon että Evans hoitaa tämän todella helpolla. Jotenkin en näe titolle tässä matsissa minkään sortin mahiksia. Uskonkin että tämä matsi on alle minuutissa ohi. Jos joku tietää vedonlyöntipaikan missä tuosta voisi lyödä vetoa että <1min evanssille, niin laittakaa linkki.
Mitä järkeä lyödä ottelijalle jonka kerroin on 1,15 kieppeillä?
Ai katos vaan, tarjooko ne noin pientä Mendesille. En huomannutkaan. No pistä miljoona, niin saat 150 000 € rahaa. ;)
En tiiä tuliko tää mulle mutta uskoisin että jos on veto jossa voi veikata Rashadin voittoa alle minuutissa, kerroin on suurempi kuin 1,15Mitä järkeä lyödä ottelijalle jonka kerroin on 1,15 kieppeillä?
Se järki, että kyseessä voi olla ylikerroin aivan yhtä helposti kuin missä tahansa kohteessa. Jos ammattimainen vedonlyöjä arvioi, että tuon kertoimen kuuluisi olla 1.10 niin se latasee tuohon kohteeseen rahaa kiinni hetkeäkään epäröimättä. Ymmärrän toki, että huvikseen ja satunnaisesti vetoa lyövälle ei tuollaiset yksittäiset pienet kertoimet houkuttele, mutta periaatteessa sitä vedonlyöntipäätöstä ei koskaan pitäisi tehdä tuolla perusteella että joku kerroin vain näyttää niin pieneltä ettei sitä jaksa pelata..
Tottakai nämä ammattimaiset vedonlyöjät on erikseen mutta kun en usko että täällä kukaan pystyy iskemään sellaisia panoksia joilla oikeasti pystyy tienaamaan rahaa, eikä se matsi mun mielestä ole noin selvä.
Voi jösses sentään, se minkä verran haluat/voit vedonlyöntiin riskeerata ei saisi myöskään vaikuttaa mitenkään kohteen valintaan, vedonlyönnin ainoa tavoite on metsästää ylikertoimia. Vaikkei sitä touhua niin tosissaan ottaisikaan, niin onhan se nyt viihdemielessäkin hauskempaa huvia jos on edes joten kuten vedonlyönnin perusteet hallussa ja edes yrittää tehdä +ev ratkaisuja.