UFC 133: Evans vs Ortiz @Philadelphia, Pennsylvania August 6, 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sexyama tuskin saa potkuja, vaikka ottaisi kuokkaan Belfortia vastaan. Tällä matsilla on kaikki mahdollisuudet olla FotN ja se olisi Sexylle 4. putkeen.

Ihan unohdin eventin olevan jo tänä viikonloppuna. Mä melkeen kallistuisin Hamillin puoleen siinä matsissa. Belfort hoitanee helposti Akiyaman ja toivottavasti Ortiz onnistuisi vielä kertaalleen. Voisi melkeen vetää tuon trion kiinni.
Kyllä mä uskon että Evans hoitaa tämän todella helpolla. Jotenkin en näe titolle tässä matsissa minkään sortin mahiksia. Uskonkin että tämä matsi on alle minuutissa ohi. Jos joku tietää vedonlyöntipaikan missä tuosta voisi lyödä vetoa että <1min evanssille, niin laittakaa linkki.

Kyllä mä uskon että Evans hoitaa tämän todella helpolla. Jotenkin en näe titolle tässä matsissa minkään sortin mahiksia. Uskonkin että tämä matsi on alle minuutissa ohi. Jos joku tietää vedonlyöntipaikan missä tuosta voisi lyödä vetoa että <1min evanssille, niin laittakaa linkki.

Komp komp. Sama homma. Tito ei voi viedä tätä matsia.

Jos haluaa varmat rahat, niin kandee lyödä Chad Mendesille.

Mitä järkeä lyödä ottelijalle jonka kerroin on 1,15 kieppeillä?

Ei mitään. MMA vedonlyönnissä tai vedonlyönnissä ylipäänsä ei ole sellaista kuin varma raha. Kyllä Mendes tuon varmaankin voittaa, mutta 1.15 kerroin ei ole pelattava kerroin.

Ai katos vaan, tarjooko ne noin pientä Mendesille. En huomannutkaan. No pistä miljoona, niin saat 150 000 € rahaa. ;)

5dimes antaa 1.167 niin saat 167 000, nyt puuttuu enää se miljoona ja siltikään en uskaltais laittaa tohon matsiin tolla kertoimella.
Matt Hamil: 2.6
Nam Phan 2.9
Akiyama 3.55
Philippou 2.15

Kaikilla melko hyvät kertoimet, nyt noista tarttee vaan valita ne jotka oikeesti voittaa.

En tiiä tuliko tää mulle mutta uskoisin että jos on veto jossa voi veikata Rashadin voittoa alle minuutissa, kerroin on suurempi kuin 1,15

Se järki, että kyseessä voi olla ylikerroin aivan yhtä helposti kuin missä tahansa kohteessa. Jos ammattimainen vedonlyöjä arvioi, että tuon kertoimen kuuluisi olla 1.10 niin se latasee tuohon kohteeseen rahaa kiinni hetkeäkään epäröimättä. Ymmärrän toki, että huvikseen ja satunnaisesti vetoa lyövälle ei tuollaiset yksittäiset pienet kertoimet houkuttele, mutta periaatteessa sitä vedonlyöntipäätöstä ei koskaan pitäisi tehdä tuolla perusteella että joku kerroin vain näyttää niin pieneltä ettei sitä jaksa pelata..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se järki, että kyseessä voi olla ylikerroin aivan yhtä helposti kuin missä tahansa kohteessa. Jos ammattimainen vedonlyöjä arvioi, että tuon kertoimen kuuluisi olla 1.10 niin se latasee tuohon kohteeseen rahaa kiinni hetkeäkään epäröimättä. Ymmärrän toki, että huvikseen ja satunnaisesti vetoa lyövälle ei tuollaiset yksittäiset pienet kertoimet houkuttele, mutta periaatteessa sitä vedonlyöntipäätöstä ei koskaan pitäisi tehdä tuolla perusteella että joku kerroin vain näyttää niin pieneltä ettei sitä jaksa pelata..

Tottakai nämä ammattimaiset vedonlyöjät on erikseen mutta kun en usko että täällä kukaan pystyy iskemään sellaisia panoksia joilla oikeasti pystyy tienaamaan rahaa, eikä se matsi mun mielestä ole noin selvä.
Pistin mielelläni Vladimirille 1.5 kertoimella hyvinkin paljon rahaa, koska matsissa oli selkeä ylikerroin vladille.
Fedorille tein samat mutta tämä perustui hyvinkin paljon tunteisiin, sama asia kuin leben wandy matsissa. Tunteita ei pitäisi sekoittaa vedonlyöntiin, mutta koska en tee tätä ammatikseni niin pistän panoksia matsiin lisätäkseni jännitystä. Mendes kun ei herätä niin paljoa tunteitakaan niin, meh.

Evans näytti olevan kohtuu kovassa kunnossa ja veikkaan vaikeuksia Titolle.Titon eduksi pitää mainita se,että kaverilla matsi alla kun taas Rashad on ollut suht pitkään telakalla ja palaaminen häkkiin voi olla vaikeampaa mitä itse olettaa. Veikkaan silti Evanssin voittoa.
Vitor paukuttaa voiton sexyamasta.

Tottakai nämä ammattimaiset vedonlyöjät on erikseen mutta kun en usko että täällä kukaan pystyy iskemään sellaisia panoksia joilla oikeasti pystyy tienaamaan rahaa, eikä se matsi mun mielestä ole noin selvä.

Voi jösses sentään, se minkä verran haluat/voit vedonlyöntiin riskeerata ei saisi myöskään vaikuttaa mitenkään kohteen valintaan, vedonlyönnin ainoa tavoite on metsästää ylikertoimia. Vaikkei sitä touhua niin tosissaan ottaisikaan, niin onhan se nyt viihdemielessäkin hauskempaa huvia jos on edes joten kuten vedonlyönnin perusteet hallussa ja edes yrittää tehdä +ev ratkaisuja.

Voi jösses sentään, se minkä verran haluat/voit vedonlyöntiin riskeerata ei saisi myöskään vaikuttaa mitenkään kohteen valintaan, vedonlyönnin ainoa tavoite on metsästää ylikertoimia. Vaikkei sitä touhua niin tosissaan ottaisikaan, niin onhan se nyt viihdemielessäkin hauskempaa huvia jos on edes joten kuten vedonlyönnin perusteet hallussa ja edes yrittää tehdä +ev ratkaisuja.

Voi jösses sentään kun en osaa enää artikuloida itseäni enää selvästi ja kaikki joko ottavat minun sanomiseni väärin tai sitten liian vakavasti.
Vedonlyönnin tavoite on metsästää ylikertoimia = samaa mieltä
Itse en jaksa kuitenkaan metsästää useita "helppoja" ylikertoimia monesta eri tapahtumasta vaan haluan lyödä vetoa yhdestä tapahtumasta ja jännittää sen tapahtuman ajan, jolloin mielestäni 1.15 kerroin ei NIIN selvästä matsista ei tunnu kovin fiksulta ellei se ole mukana monen matsin parlayssa.
Koska en ota touhua liian vakavissani niin en halua myöskään lyödä vetoa mayweatherin puolesta 1.083 kertoimilla. Enkä haluaisi lyödä myöskään Cruz VS Minä vetoa myöskään 1.001 kertoimilla, koska panos hyöty suhde on vaan liian alhainen ottaen huomioon ne panokset millä itse pelaan.
Minulla on vedonlyönnin perusteet hallussa sen takia mietin noita aikaisemmin mainittuja otteluja mitä voisin pelata voittoisaksi, mutta otan myös vapaaottelun joskus liian henkilökohtaisesti enkä pysty pelaamaan järkevästi kaikkia otteluita.

Toivottavasti Gustafsson on iskussa. Olisi mukava saada kaverille kunnon onnistumisia, mutta pelkään Hamillin ottavan pisteet joka erän maahanviennillä ja grindauksella. Mutta jos ei osaa estää painijyrien osaamista, ei kuulu huipulle.

Sexyllä on taas turpiin ottamisiltamat. Ei noilla otteilla nuo mallin piirteet enään kauaan pysy naamassa... Judokan pitäisi päästä iholle ja siitä sitomisleikkeihin, mutta voipi olla liian nopeat kädet tälläkin kertaa vastassa. Vitor via brutal stoppage.

Ikeja

Tosiaan vedonlyönnissähän tarkoitus on etsiä ja käyttää hyväksi kerrointen antajan virhearvioita eikä vain veikata sitä, jonka uskoo voittavan suuremmalla todennäköisyydellä. Sellaiset tyypit, jotka lyövät vetoa sydämellään lempiottelijoidensa puolesta ovat pahimpia vedonlyöntifisuja. Vedonlyöntiä harrastavien kannattaa siis seurata vapaaottelua kylmän kliinisestä näkökulmasta ja lopettaa ottelijoiden fanitus/idolisointi.

Pienistä kertoimista sen verran, että +EV on tosiaan aina +EV eli kannattava veto, mutta jos sinulla on vain rajallinen määrä vedonlyöntirahaa käytettävissäsi, niin et halua vain +EV:tä vaan haluat maksimoida +EV:si. Tämän kortin tapauksessa se voisi tarkoittaa sitä, että lyömällä Mendesin puolesta 100e vetoa, voitat 90% todennäköisyydellä 115e eli keskimäärin 3.5e, mutta lyömällä 100e Titon puolesta voitat 25% todennäköisyydellä 440e eli keskimäärin 10e. Todennäköisyydet on vedetty hatusta ja kertoimet on pyöristetty pointin tekemiseksi, älkää tarttuko antamiini lukuihin.

UFC 133:n lehdistötilaisuus alkaa YouTubessa klo 20:00 eli muutaman minuutin päästä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tikku-ukolla käsitteet vähän sekaisin. Normaalin vedonlyöjän kannattaa lyödä +eu eikä +ev -vetoja. Tsekkaa esimerkiksi Friedman-Savage -hyötyfunktio, niin ymmärrät eron. Ja tämä ei ole edes pilkunnussimista.

Unibetillä olis neljän kerroin Titolle. Vois melkein harkita sijoittavansa tohon noin 50-100 euroa. Omasta mielestä Titolla on kuitenkin ihan kohtuulliset tsäänssit voittaa. Kylkeen vois koittaa laittaa vielä jonkun "varman" kaverin, niin saisi hilattua kerrointa vielä hieman ylöspäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom