Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siltä nyt näyttää joo kun tuon uudestaan katsoi. Olen ehkä nähnyt tuon vain toisesta kuvakulmasta. Mutta yhtä lailla vaikka Halmeella olisi käsi kurkun ympäri ollutkin, ei se Couturea olisi tuosta positiosta saanut lopetettua.Ei Halmeella ollut kurkusta otetta, vaan eikös se ollut vain keskivartalossa se kuristus?
Kyl toi JDS:n ilme on tuossa lopussa paljon puhuva. Vaikkei tuo varsinainen lopetusliike olisi ehkä ollut, niin mielestäni junior joutui tuossa luopumaan positiosta, koska Carwinin käsi on pahasti leuan alla kurkkutorvella. Kun voimaa on paljon niin nuo päästä puristelutkin saattavat johtaa yllättäviin taputteluihin..
Juu, otettuaan selkään ekassa erässä 10-8, mutta tuo onkin sivuseikka. ;)
Carwinin olis pitänyt yrittää niitä ryntäyksiä JDS:n perään enempi ja siinä yrittää saada niitä osumia perille. Mikään muukaan ei tuntunut auttavan niin riskejä olis voinut ottaa.
Katoppas nyt tarkemmin tuota "Kuristusta"
Kääntö tapahtuu vain koska JDS lopettaa ottelemisen. Karwinin kädet on kiinni vain sormista, eli ei ole edes kunnon kaapeliotetta (cable grip).
Eli tuota kääntöä ei olisi tapahtunut mikäli aikaa olisi ollut kuristamiseen. Toisekseen jos vaikka Carwin olisikin saanut JDSn ympäri, niin ote oli sen verran heikko, että JDS olisi sieltä kyennyt pakenemaan helpohkostikkin.
Btw, Cain vie JDSää kuin Suomi Ruotsia.
Lätkässä vai fudiksessa? ;)
Niinkuin joku tossa jo mainitsikin niin mitä vittua joku tuomari on katsonut jos Maialle laittaa ykköserän hävityksi? Ei jumalauta.. Olin decisioneilla jo fiilistelemässä Maian voittoa mut jäikin monttu auki pahemman kerran.. Mielestäni Demianille kuului ykköserä täysin selvästi. Kolmoseräkin meni hieman Maialle. Mut minkäs teet, onneksi en veikkauksia pistänyt menemään.
En ymmärrä tätä JDS:n vähättelyä. Mun mielestä on ollu jo pitemmän aikaa selvää että JDS ja Cain on selkeästi UFC:n 2 parasta hw:tä ja tän ottelun tulos oli odotettu. Cain - JDS on mielenkiintoisin ottelu aikoihin, voi mennä ihan kummalle vaan. Onhan Lessu ja Carwin vielä tällä hetkellä kovia nimiä mma:ssa mutta jos lajin kehitys jatkuu vaikka 10 vuotta samanlaisena niin tuskin enää raskaassakaan näkyy noin yksipuolisia ottelijoita.
carwinin leuan kestävyys kun on mitä on niin kimppuun vaan.
Kyllä tässä melkein jokaisessa osaa voittajan arvata.
Brock Lesnar, Shane Carwin, Mark Muñoz, Kenny Florian, Sam Stout, Dustin Poirier, Chris Weidman, Anthony Perosh, Darren Elkins, James Head
Cain on kyllä eläin ja toivon hartaasti vetävän yhtä vakuuttavasti Santosia kuuppaan kuin Lesnariakin. Ihan hullu ukko, pyöritteli Kongoakin miten huvittaa ja se on vahva ukko se. Lesnaria vain hakkasi sen kummemmin heittelemättä pitkin kehää. Hieno mies!Mä toivon että Cain rankasee tota Santosin ottelutyyliä alapotkuilla reippaasti, aina jos joku on sinnepäin vähän potkassut ni aina menee perille. Ja cain on kova joka osaalueella koska on sellanen luiskaotsa ettei pelkää mitään ja vaihtaa iskuja kenenkä kanssa tahansa niin kauan kuin silmät liikkuu.