UFC 131 Carwin vs. Santos ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jestas oli hyvä ilta. Premikat oli todella hyviä. JDS oli kyllä yllättävän hyvä. Tuli kyllä mies ali-arvioitua pahemman kerran. Carwinen oli kyllä valovuoden joka osa-alueella jäljessä, mikä itseä yllätti. Todella hitaalta näytti JDS:ään verrattuna. Onhan tietysti miehillä 9 vuotta ikäeroa tosin, mutta silti. Kyllä tulee olemaan mielenkiintoinen vyöstä tappelu Cainin kanssa. Kenny oli hyvä. Oon dikkailu miehestä aina ja toivotaan, että mies pääsee nyt kokeilemaan vyötä piekkoin. Sam Stoutin Knockout of the Night oli kyllä todella upea. Ehdottomasti ansaitsi bonuksensa. Harmi Einemon hyytyminen/"kompurointi". Kliseisesti "niin lähellä, mutta niin kaukana". Mutta todellaki. Hyvä ilta. Tästä lähin menee kaikki premikat katteluun. Normisti jäänny kattomatta.

Mun täytyy sanoo että oli sinänsä hauska lopetus että matsin jälkeen hehkutettiin JDS hienoja uusia taitoja, painia. Kun kaveri syöksyy viimeisessä takedownissa suoraan kuristukseen.
Paitsi siinä ei ollut kuristus lähelläkään...
JDS puolusti giljotiinia oikeaoppisesti ja yli kääntö tapatui siinä vaiheessa kun kello soi joten en laskis sitä enään käännöks vaan JDS lopetti ottelemisen kelloon.
Hieno matsi ja Cain vs. JDs tulee oleen mielenkiintoinen. :D

JDS:n kädet on kyl ihan älyttömät ja vielä kun se uskals käyttääkin niitä vaikka Carwinin ko-voimasta on jauhettu nii paljo. Alasviennit oli kyl nättei, hyvällä silmällä ja jäätäväl vauhdilla.

Olin jopa yllättynyt kuinka aseeton Carwin oli. Sanoin jo aikasemmin JSD:n voittoon mutta en näin selvästi uskonut sen tapahtuvan. Hieno taistelija kuitenkin, moni olisi ensimmäisen erän myllytyksen jälkeen lopettanut.

Oli kyllä aivan mahtava eventti! Oli pieni pelko, että Carwin veisi mahdollisesti KO:n kanssa tai TKO:n maassa, mutta JDS dominoi nopeudella ja tekniikallaan ylivoimaisesti! Oikein yllätyin, mutta hyvä näin. Nyt vaan odottelemaan loppuvuotta. :/ Ja mitä tuohon kuristukseen lopussa tulee, niin olen JanneM:n kanssa samoilla linjoilla.

Hyvä eventti oli, vaikka rahat hävisinkin ja Dempan tappio jäi harmittaan. Prelit kyllä on kerta kerran jälkeen osottaneet olevansa kattomisen arvosia. Pakko sanoa, että itekki yllätyin, kuinka Karvinen kesti sitä JDS:n möykytystä. Paras kohta ottelussa oli kyllä se, kun JDS kattoo tuomaria sen rummutuksen välissä :D

Joo, jos vastustaja on sidemountissa niin "giljotiinia" voi yrittää puristaa vaikka tunnin eikä sillä ole mitään vaikutusta (muuta kuin että alla olija väsyy itse). Tuohan on yleensä viimeinen oljenkorsi niillä jotka eivät osaa matossa mitään, esim. Halme rutisti aikanaan Couturea samanlaisella otteella pää punaisena niin kauan kuin jaksoi...ja lopputulos tiedetään.

Ihan kovalta JDS:n mattotyöskentely vaikutti. Ne muutamat kerrat kun Carwin onnistui alasviennissä, JDS pomppasi heti ylös, ei se onnistu ihan vaan pyhällä hengellä vaan vaatii hiukkasen matto-osaamista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
JDS oli vakuuttava ja ansaitsee plussat myös monipuolisemmista otteistaan aikaisempiin matseihin verrattuna (yläpotkut ja maahanviennit).

Ihmettelen suuresti sitä kun jotkut täällä sanovat, ettei JDS pysy Cainin vauhdissa. Mulla tulee vaan heti pari faktaa mieleen. Cain ei ole koskaan lukottanut ketään, eikä ole koskaan otellut JDS:n kaltaista iskijää vastaan. Kongo tipautti Cainin muutamaan kertaan ja JDS on mun mielestä aivan saatanan paljon kovempi iskijä kuin Kongo. Onhan se Cain kova terrieri, mut on JDS myös sellainen monsteri. Huikea matsi tulossa ja mun mielestä siinä on kyllä JDS pienoinen ennakkosuosikki.

Loistava event oli, jokainen matsi oli hyvä ja preleissä oli vauhtia taas. Carwin oli kyllä pettymys, olisin toivonut, että hakkaa paskat pihalle junnusta.

99.gif

Kattokaas ny uudestaan missä kohtaa matsia tuo "kuristus" on ja missä kohtaa kello lyö. :) Ei JDS:llä ollut tuossa mitään hätää.

Hyvä ja viihdyttävä kortti oli. Varsinkin Stoutin KO oli todella vakuuttava. Kenny-Nunes matsi oli todella mukavaa katseltavaa ja oli mukava nähdä Kenny voittavan. Meinas vaan Diego napata voiton lopussa kunnon heijarilla, kertoo paljon kaverin asenteesta että yrittii loppuun asti voittaa.

JDS:n dominointi yllätti hieman, sillä olisin uskonut, että Karvinen ois pystynyt paremmin haastamaan pystyssä. Harmi että ei nähty tyrmäystä kummaltakaan, mutta todella hyvä matsi kokonaisuudessaan. Ei tule Cainilla olemaan helppo tittelipuolustus. Pakko myöntäillä Sheckelriä, että Cain voi saada kovaa kyytiä pystyssä kun oli Kongon kanssakin jo hieman vaikeuksissa. Veikkaan että hyvä ja jännittävä matsi tullaan näkemään.

Ei tule Cainilla olemaan helppo tittelipuolustus. Pakko myöntäillä Sheckelriä, että Cain voi saada kovaa kyytiä pystyssä kun oli Kongon kanssakin jo hieman vaikeuksissa.

Eikä ainoastaan hieman vaikeuksissa vaan Kongo vei pystyssä selvästi, tosin lyhyeksihän ne pystyhetket jäi joka erässä. Ja onhan Cainin pysty toki parantunut sen jälkeen.

Eikä ainoastaan hieman vaikeuksissa vaan Kongo vei pystyssä selvästi, tosin lyhyeksihän ne pystyhetket jäi joka erässä. Ja onhan Cainin pysty toki parantunut sen jälkeen.

Olihan se Kongo kyllä aika lähellä puottaakkin Cainin, mutta lyhyeksi kyllä jäi ne vaaratilanteet kun oli tontissa vähän väliä. Cain pysty on varmasti mennyt eteenpäin tuosta matsista, mutta tuntuu että JDS on reilusti edellä pystytaidoissa. Toivottavasti JDS treenaa TD defenseä vieläkin paremmaksi, niin eiköhän se voitto tule pystyssä kun Cain ei pääse antamaan GnP:tä.

Olihan se Kongo kyllä aika lähellä puottaakkin Cainin, mutta lyhyeksi kyllä jäi ne vaaratilanteet kun oli tontissa vähän väliä. Cain pysty on varmasti mennyt eteenpäin tuosta matsista, mutta tuntuu että JDS on reilusti edellä pystytaidoissa. Toivottavasti JDS treenaa TD defenseä vieläkin paremmaksi, niin eiköhän se voitto tule pystyssä kun Cain ei pääse antamaan GnP:tä.
JDS:n pysty on varmaan teknisesti Cainia pari pykälää edellä, mutta Cainin cardio (tubrodiesel tuhannen gallonan tankilla) on HW:ksi ihan joltain muulta planeetalta. JDS tunnusti tuossa post fight presserissä, että oli aika poikki ekan erän lopussa Carwinia vastaan ja Cainia vastaan tahti tulee olemaan aivan eri luokkaa. Cainin paini on hitosti Carwinia "tuoreempaa" eli high level paineista on paljon lyhyempi aika ja vaikka Karwinen kovan työn tekikin näytti snadisti siltä, että ikä ei ollut Shanen puolella tuossa leikkauksesta palautumisessa. Oikea mies joka tapauksessa meni vyöstä vääntämään ja onhan tuolla loka-marraskuussa taas kunnon sota tiedossa: veikkailla voi vaikka mitä etukäteen, mutta kukaan ei etukäteen tiedä mitä siinä matsissa tapahtuu. Itse sanoisin vain että kello käy Cainin eduksi, Juniorin pitää osua kunnolla mieluiten ennen 1:stä erätaukoa, vaikka Cain kuinka tulee saikulta. Vaikea lähteä edes kannattamaan kumpaakaan, kun ovat hyviä tyyppejä ja hemmetin hienoja kamppailu-urheilijoita kumpainenkin. Vyö ei voi tuosta matsista väärään osoitteeseen lähteä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom