UFC 130: Rampage vs Hamill 28.5.2011 **Spoilers**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nelsonilla ok cardio, mutta en kyllä muista että Mir ois koskaan väsähtänyt edes samalla tavalla kuin Roy viimeksi JDS:ta vastaan.

Mir väsyi Crocop matsissa ihan täysin, Mirin matsit harvoin menevät pitkälle mutta ei Mirillä ole ikinä mahoton kunto ollut.

Nyt ne kyllä hyyty sit molemmat.. Höh
Sivuhuomiona, meidän koko perhe 4 henkeä mahtuis varmaan Nelsonin shortseihin asumaan :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko Mir unohtanu leikkaa kynnet ku helvetin iso naarmu Nelsonin vatsassa:D

Varmaan saanut sen lämmittelykopissa hampurilaispaperista viillon.

Ootkos Japi vieläkin sitä mieltä että Nelsonilla parempi cardio??:D

Oon, Mir sai dominoitua matsia ja Nelson joutui kuluttamaan enemmän. Uskon et jos ne laitetaan kuntotestiin ni Nelson vie. Mir otteli järkevämmin ja oli parempi ottelija. Mutta ei sen väliä nähtiin sitä matto painia näiltä, sitä mä toivoin, ei mulla oikeen suosikkiakaan ollut.

Oon, Mir sai dominoitua matsia ja Nelson joutui kuluttamaan enemmän. Uskon et jos ne laitetaan kuntotestiin ni Nelson vie. Mir otteli järkevämmin ja oli parempi ottelija. Mutta ei sen väliä nähtiin sitä matto painia näiltä, sitä mä toivoin, ei mulla oikeen suosikkiakaan ollut.

Voi olls että pelkässä juoksutestissä Roy voittaisi mutta kyllä mma ottelukunnon osoitti Mir selvästi paremmaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom