UFC 130: Rampage vs Hamill 28.5.2011 **Spoilers**

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkaa olla toi WW top 5 täynnä painijoita, DSP, Story, Fitch, Shields, Kos... Sinne pitäis saada joku Andersson Silva kopio hämmentää pakkaa.. Vaikken tykkää Nick Diazista yhtään niin toivoisin että se DSP vs Diaz matsi saataisiin aikaiseks ja et Diaz voittais jollain mäihäl sen, menis pakka sekaisin tossakin painoluokas ees välil.

Siis todellakin. Oon Japi jonkunaikaa lukennu sun kirjotuksia ja nyt voin rehellisesti sanoa et oon sun kanssa samaa mieltä :D

No sit ei muuta ku toivotaan et seuraava matsi menis mattoon, oon oottanu tätä matsia pitkään. Kaks pätevää HWta hyvällä bjjllä. Pelkään vaan et jompikumpi töräyttää toisen katolleen heti.
Btw, hidastuksista näkee että vanha sanonta pitää paikkansa, mitä pidempi, sen korkeammalta se putoaa. KO of the night, scyscraper falls.

No sit ei muuta ku toivotaan et seuraava matsi menis mattoon, oon oottanu tätä matsia pitkään. Kaks pätevää HWta hyvällä bjjllä. Pelkään vaan et jompikumpi töräyttää toisen katolleen heti.
Btw, hidastuksista näkee että vanha sanonta pitää paikkansa, mitä pidempi, sen korkeammalta se putoaa. KO of the night, scyscraper falls.

Joo toi oli kyl kotn:D ihan hullua tippu alas kolmesta metristä:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sieltä se taas tulee I'm fat;in tahtiin. Nyt sormet ristiin ja toivomaan mattomatsia. :rock:

Toivottavasti Nelsonin cardio ei oo menny alkulämmittelyihin:D Edellisestä viestistä unohtui se että ainahan Roy voi viedä overhand rightilla.

Nelsonilla on varmaan parempi cardio noista kahdesta, maha pettää silmää ei kannata uskoa siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom