UFC 129 live - !SPOILERS!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
loppuunsa aika tylsästi Yrjö tappelee. Varman päälle..mutta kai se noil vyön haltijoilla aina on suunnitelma :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
GSP:lle vois sanoo: I'm not impressed by your performance! Nyt tuli viimestään selväksi että A. Silva vetelis kuokkaan tuota minä päivänä hyvänsä.

Kyllä se Dana totta puhu :D. Fani sai laittaa vyön!

G Nyt tuli viimestään selväksi että A. Silva vetelis kuokkaan tuota minä päivänä hyvänsä.

Pystyssä ehkä.. GSP ei varmaan pitäs sitä matsii pystyssä?

Helvetin hyvä kortti oli, GSPn matsi oli aika tylsä, mutta oon nähnyt huonompiakin matseja. Odotin Shieldsiltä paljon enemmän yritystä viedä ottelu mattoon, mutta ei nyt tullut tyrmätyksikään.

Hakihan se lopetusta isolla oikeella aika monesti ainakin siihen asti, kun tuli silmävamma.. Sit meni sen verta jännäks etten osannu ees pisteyttää kun jännitti.
Shieldsiä ei vaan välttis kannata kauheen paljoo viiä mattoon ja guardiin makaamaan. Melko tyhmä temppu ois ollu. Jos teiän mielestä hyvän ottelijan pitää otella tyhmästi niin ok.

Pystyssä ehkä.. GSP ei varmaan pitäs sitä matsii pystyssä?

Matossa Silva on parempi, ei mitään ongelmaa. GPS on sitten toki parempi viemään mattoon ja painimaan. Vittu sen matsin on pakko järjestyä, niin ei tarvitse NMT:n enää itkeä faneille ettei ole tyytyväinen suoritukseen ja vastustaja puhalsi silmään, niin että meinas kajalit lähteä ja omat kyyneleet sokeutti silmän. Vittu jos on olevinaan paras, niin tekis jotain muutakin kuin jabittelis pitkin kehää. Kova atleetti, mutta ihan hannari suorituksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom