Vuosi sitten väitit myös, että Lesnar on ihan helvetin kova jätkä ja tulee pyörittelemään kaikki HW-divarin äijät. Vaikka joskus osuukin veikkauksissaan, niin ei silti kannata mikskään meedioks itteensä ylistää. Lisäks se, että jokanen eri mieltä oleva on trolli, on mun mielestä vähän noloo puhetta aikuiselta mieheltä. Ja tähän syyllistyy varmaan kolmannes pakkotoiston nettininjoista.
Lesnar on edelleen rankattu kaikilla saiteilla top vitoseen, joissain kakkoseksi, en sanoisi että mies ei mikään kova ole, puutteita toki on, mutta miehellä on silti ollut UFC mestaruus ja pisin puolustusputki HWssa(tosin jaettu, mutta pisin yhtäkaikki) En nosta itseäni miksikään meedioksi, olen vain havainnut että tämä on täällä normaali käytäntö, kun ollaan jotain mieltä niin pidetään kaikkia muita trolleina, itsekkin siitä huomautat, mä käytin tuota sanaa vasta nyt ekaa kertaa ja olen ollut tällä palstalla kolme vuotta kohta. Yritin keskustella melko pitkään niin että jokaisella on vapaus mielipiteeseensä, silti tätä trolli sanaa viljellään aina kun joku on eri mieltä.
Bas Rutten sanoi hyvin juuri tänään pastetulla videolla, taisi jopa olla tässä ketjussa, että kun hän rankkasi viime vuonna Alistairin HWn ykköseksi ja siitä nousi suuri haloo, "et voi tehdä noin" oli sanottu monessa paikassa, Bas vastasi. "voinhan se on mun lista, voin tehdä sillä mitä haluan"
Vuosi sitten kun sanoin Silvan olevan p4p ykkönen, puolet foorumista liittoutui mua vastaan väittäen että olen trolli, vaikka se oli vain mun mielipide. Goat keskustelussa Silva on mun mielipide, jos siitä on eri mieltä, se on ihan ok. Sitten vain ollaan yhtä mieltä siitä että ollaan eri mieltä. Molempien ottelijoiden, tai pitäisikö sanoa kaikkien kolmen kohdalla GSP, Fedor, Silva voidaan ajaa keissiä kuka on GOAT. Siitä saa parhaat keskustelut kun vaihtelee mielipiteitä siitä. Se on vain niin että tälläkin palstalla on liian monta kaveria joilla menee vellit housuun heti kun joku on eri mieltä kuin itse. Asiasta ei voida keskustella yhtään vaan se menee samantien henkilökohtaisuuksiin.
Kyllähän se nyt selvä juttu on, että GSP:n voitto Silvasta olisi huomattavasti merkittävämpi kuin Silvan voitto GSP:stä. Nimittäin juurikin siinä mielessä, että Silva nyt sattuu olemaan isompi. Tällaisessa lajissa, jos sinun on optimaalista otella 170 paunaisena niin 185 paunan luokkaan nousu ei millään muotoa paranna kykyäsi otella. Ei se ole niin, että puntit on tasan kun GSP latoo 7-8kg listää lihasta, ei todellakaan. Itse näen ainakin sen niin, että GSP antaa tasoitusta jo valmiiksi vaarallisimmalle vastustajalleen. Silva sais tulla alaspäin vielä, kyllä se ainakin 180 pääsisi.
Olen ihan samaa mieltä, GSPllä on vähemmän menetettävää ja enemmän voitettavaa, GSP on kavereista pienempi, eikä esim Silva aja tätä matsia itse ollenkaan, vaan fanit ja nykyään myös Dana. Ajatus silti ultimaalisen painijan ja ultimaalisen lyöjän välisestä matsista on ihan älytön. Siitä asti kun mma alkoi, on kiehtonut striker vs grappler. Nämä molemmat kaverit ovat kylläkin kaikella tavalla mitattuna all around veijareita, mutta tyylit silti niin erilaiset, GSP luottaa painiinsa ja Silva uskomattomaan pystyynsä. Jos puhutaan Striker vs Grapplerista, se ei tästä parane. P4P #1 vs #2.
Jätkä on about yks itsepäisimmistä kirjottajista tällä boardilla ja kuitenki voit väittää muita itsepäisiks ku niitten mielestä AS ei oo GOAT.
Olen itsepäinen omien mielipiteideni suhteen, en silti kiellä muilta heidän mielipiteitään. Tahallani provosin tämän keskustelun aikana tuon koska halusin tuoda esille sen puolen mitä monet täällä käyttää minua vastaan. Ja kukapa täällä ei olisi itsepäinen? Osoita kaikki nöyristelijät jotka vaihtaa omaa mielipidettään koska minä olen jotain mieltä? Tai sinä? Poislukien st-pierre/mma-jantteri/mikat2