Ufc 126 spoilers live

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En näe mitään hienoa jos ja kun Silva voittaa GSP:n...menee ja hakkaa alempi sarjalaisen...Miksei saman tien Edgarikin? Lisätäänkö vielä siihen listaan naisten mestarit?

No onhan Fedorikin hakannut MWtä? Siinä on painoluokka välis?

Much debate in this field so let's take a look at some of the myths and facts..

Joku on jaksanut kirjoittaa ihan vakuuttavan artikkelin, mutta.. A. Silvan pitäisi hakea haasteita ylemmistä painoluokista niin kuin esim. nyrkkeilyn puolella on Roy Jones Jr. tehnyt mm. täysin alikokoisena otellut raskaassasarjassa. Vapaaottelun puolelta sitten, vaikka Couture HW:ssä, W. Silva LHW:ssä, GSP mahdollisesti MW:ssä, BJ Penn WW:ssä jne. (Se on tietenkin ymmärrettävää, että ei ottelu LHW:ssä, jos A. Silva haluaa pitää tittelin avoimena Machidalle.)

A. Silvahan on käynyt hakemassa vastusta sieltä, mm. entinen mestari LHWstä otti komeasti turpaan Silvalta. Eikä Silva ole tota GSPtä valinnut vastustajaksi, vaan suuri osa faneista p4p 1 vs 2. GSP ei ole ikinä yrittänyt edes ylempänä käydä. Silva on alottanut ite WWnä, ja käynyt muistaakseni kerran LWssäkin, nyt siirtynyt ylöspäin jo MWhen ja käynyt kokeilemassa LHWta. Juuri kuten nyrkkeilyn puolella mainitsemasi Roy Jones Jr.

Itse toivon että Shields voitolla ottelisi Silvaa vastaan ja sen jälkeen Bones voitollaan siirtäisi Evansin ottelemaan Silvaa vastaan

Hmm...Jaaa Fedor liittyi mun viestiin jotenkin? Puhuin Silvasta ja hänen "osakkeiden noususta" matsatessa GSP:tä vastaan.

No p4p #1 ja #2 vastakkain, kyllä luulisi että osakkeet nousee jos voittaa tuollaisen ottelun?

Tarkentaakseni vielä.. tarkoittaisin nimenomaisesti otteluita, jotka moni fani haluaisi GSP:n lisäksi varmasti nähdä: Anderson Silva vs. (Jones, Evans, Rampage, Shogun jne.).

Itse toivon että Shields voitolla ottelisi Silvaa vastaan ja sen jälkeen Bones voitollaan siirtäisi Evansin ottelemaan Silvaa vastaan

Ensinnäkään en usko että Shields pärjää GSPlle, ja vaikka pärjäisi, Shieldsillä olisi pitkä puolustus urakka edessään tittelilleen ennen kuin superfighteja ajateltaisiin. GSP ja Silva ovat divisioonansa tyhjentäneet.

No p4p #1 ja #2 vastakkain, kyllä luulisi että osakkeet nousee jos voittaa tuollaisen ottelun?

eikös p4p -lista ole sitä että oletetaan että kaverit olisivat kaikki samankokoisia, että kuka veisi kenetkin? Nythän näin ei ole.

eikös p4p -lista ole sitä että oletetaan että kaverit olisivat kaikki samankokoisia, että kuka veisi kenetkin? Nythän näin ei ole.

Kyllä ne olisi suht samankokoisia, GSP ottaa aikaa nostaakseen painoa. Painoluokkana toimisi 185 paunaiset. Ei kukaan GSPtä pakota sinne 170 paunaisena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anderson is older than Fedor and has just as many fights (more legit ones as well).
Tuli muuten jostain syystä ihan puun takaa :O
Oli pakko käydä Wikipediassa tarkistamassa, että uskoin todella, että Silva on Fedoria vanhempi. Varmaan jostain Fedorin lopettamishuhuista olen saanut päähäni, että se olis jo seniori-iässä...

Kyllä ne olisi suht samankokoisia, GSP ottaa aikaa nostaakseen painoa. Painoluokkana toimisi 185 paunaiset. Ei kukaan GSPtä pakota sinne 170 paunaisena.

Saatasko me myös tuossa ajassa GSP:lle 7 senttiä lisää pituutta ja tätä kautta myös ulottuvuutta? Ja mieluusti se n. 7kg lisää lihasta.

Dana White:kin jossakin haastattelussa aikanaan mainitsi, että GSP vs. A. Silva on naurettava ottelupari, koska A. Silva on niin paljon isompi; Siis puhutaan siis luonnollisesta painosta ja "framistä". Nyt on näköjään sit mieli muuttunut. Mut mielenkiintoiseltahan toi matsi kuulostaa just sen takia, koska GSP:llä on pieni mahdollisuus tehdä Sonnenit. Saa nähdä, mikä vaikutus on noilla ylimääräisillä kiloilla ja sillä, että GSP on tottunut olemaan se kaveri, jolla on parempi ulottuvuus. Puhumattakaan A. Silvan pystyottelusta ja lyöntien painosta.

Dana White:kin jossakin haastattelussa aikanaan mainitsi, että GSP vs. A. Silva on naurettava ottelupari, koska A. Silva on niin paljon isompi; Siis puhutaan siis luonnollisesta painosta ja "framistä". Nyt on näköjään sit mieli muuttunut. Mut mielenkiintoiseltahan toi matsi kuulostaa just sen takia, koska GSP:llä on pieni mahdollisuus tehdä Sonnenit. Saa nähdä, mikä vaikutus on noilla ylimääräisillä kiloilla ja sillä, että GSP on tottunut olemaan se kaveri, jolla on parempi ulottuvuus. Puhumattakaan A. Silvan pystyottelusta ja lyöntien painosta.

Raha muuttaa ajatuksia. Kyllähän tolla otteluparilla saa hirmu katsojat yms yms..vaikka naurettava matsi onkin.

Saatasko me myös tuossa ajassa GSP:lle 7 senttiä lisää pituutta ja tätä kautta myös ulottuvuutta? Ja mieluusti se n. 7kg lisää lihasta.

Pakko kompata, ihan järkyttävää kuraa jos ne GSP vs A. Silvan meinaa nyt oikeasti laittaa pystyyn. Ei helvetti

Vaikka itseäkin kiinnostaa (GSP vs. A. Silva), niin mielestäni GSP:n olisi kannattanut mennä MW:hen ensiksi ottamaan vähän tuntumaa heikompia vastustajia vastaan, koska tarkoitus on jäädä MW:hen ottelemaan.

Mun mielestä se on kaikkien aikojen mielenkiintoisin tapahtuma UFC:n historiassa, jos Silva ja GSP kohtaa. Kummalekaan ei löydy varteenotettavia haastajia ainakaan omista painoluokistaan. Ja turha sitäkään tapahtumaa on pitkittää, laitetaan miehet häkkiin ja katsotaan mitä tapahtuu. Mua ainakin kiinnostaa kyseinen match-up suuresti.

Mun mielestä se on kaikkien aikojen mielenkiintoisin tapahtuma UFC:n historiassa, jos Silva ja GSP kohtaa. Kummalekaan ei löydy varteenotettavia haastajia ainakaan omista painoluokistaan. Ja turha sitäkään tapahtumaa on pitkittää, laitetaan miehet häkkiin ja katsotaan mitä tapahtuu. Mua ainakin kiinnostaa kyseinen match-up suuresti.

Näin on, Silva on kuitenkin 35, ihan turhaa ootella että mies on yli 40 ja GSP uskaltautunut nousemaan MWhen, hoidetaan homma kun molemmat ovat vielä prime iässään.

Kuva on vanha ja jokseenkin tarpeeton tässä yhteydessä. Muistan kun vuosi sitten väitin täällä että Silva on p4p ykkönen eikö Fedor, nythän se muutos on näkyvissä jo listoillakin mitä eri paikat tarjoilevat, Fedoria ei enää näy lähelläkään piikkipaikkaa, GOAT ymmärryksessä menee varmaan vielä vuosi myös ennen kuin ihmiset ymmärtävät. Kuhan Silva ensin pieksee GSPn ja sen jälkeen käy hakemassa LHW vyön, niin asiasta ei tarvitse väitellä itsepäisinpien trollienkaan kanssa :)
Vuosi sitten väitit myös, että Lesnar on ihan helvetin kova jätkä ja tulee pyörittelemään kaikki HW-divarin äijät. Vaikka joskus osuukin veikkauksissaan, niin ei silti kannata mikskään meedioks itteensä ylistää. Lisäks se, että jokanen eri mieltä oleva on trolli, on mun mielestä vähän noloo puhetta aikuiselta mieheltä. Ja tähän syyllistyy varmaan kolmannes pakkotoiston nettininjoista.

Mä pidän myös GSP-matsia vähän turhan suosiollisena Silvalle, joskin GSP:llä kyllä ihan saumansa siinä tulee olemaan. Joka tapauksessa se on mielenkiintoinen matsi silti. Joudun kuitenkin olemaan sitä mieltä, että ei se mitenkään ihan erityisen hurjasti nosta silvan osakkeita p4p-kamppailussa, koska ulottuvuusetu tulee olemaan niin valtava ja Spideri saa olla paljon luonnollisemmassa painossa siellä kehässä vääntämässä. Jos Silva tän lisäks vielä nappaa itelleen LHW/HW-vyön, niin sitten en minäkään ala enää vääntämään miehen sijoituksesta, kun rankataan kaikkien aikojen parhaita.

Silva-Fedor vertailussa tosiaan tuleva vuosi näyttää aika paljon. Nyt Silva on pyyhkimässä ohi, mutta Fedorilla on mainio vuosi todistaa olevansa ykkönen. Samaan sotkuun kun lisätään vielä GSP, niin on kova kolmikko, vaikka sen miten päin laittaisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom