Ufc 125 - spoileriketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kano187
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ihan kiva eventti mun mielestä, varsinkin kun diaz, vera ja leben sai nokkaansa:pano:
hieno kyllä tuo veran nenä:
6.gif

Toi vera oli kyllä hassu eka pelleili ton nenän kanssa ja sitten alko peittelemään :(

Tosiaan hassua että kaikki on sitä mieltä että Maynardin TÄYTYY saada uusi fight, Edgar selvisi ekan erän myllytyksestä todella täpärästi ja Maynard ei pystynyt kertaakaan kunnolla toistaa tilannetta seuraavan 20min ajan mikä ei omissa silmissä ainakaan näytä hirveän positiiviselta.

En minäkään ymmärrä miks Graylle pitää heti uusinta antaa jos Pettikselle jo sovitttu matsi.
Turhaan Gray pillittää kuin koiranpentu että muka ryöstettiin, sehän voitti ekan erän ja loput otti sit takkiin. Ei saanut edes Edgaria tonttiin ja Edgar teki damagee naamariinkin enemmän.
Luulen että Frankie kyllä kasvaa tän matsin takia vielä kovemmaks.

En tietenkään ihmettele yhtään vaikka Gray voittais seuraavan matsin, onhan se niin kova kumminkin.

Menee niin vittu hermo tähän kusetukseen Diego Nunes voitti niukasti pisteillä WTF? Mike Brown:lle voitto selkeästi saatana kuului.
Dong Hyun Kim voitto myöskin niin kusetusta HUH HUH. Nate Diaz oli selkeästi parempi.

Eipä oikein vakuttanut tuo Brandon Vera vs Thiago Silva matsikaan. Jotai nsaatanan lääkkeitä syöttäneet salaa Vera:lle veikkaan ma.
Niin syötettiin aikaisemmin myös esim. Carvinille Lesnar matsissa.

No oli hienojakin voittoja kuten Clay Guidan voitto.

Lebenin valmentaja kehui Facebookissa Stannia, mutta sanoi Chrisin olleen kuumeessa ja oksennelleen kahden päivän ajan.

"Brian Stann fought very well tonight. Congratulations to him. Many mentioned that Chris didn't look right. He had been sick for 2 days, fever, and vomiting before the fight. He was not himself, but fought hard anyway. Thanks for the support."

ihan kiva eventti mun mielestä, varsinkin kun diaz, vera ja leben sai nokkaansa:pano:
hieno kyllä tuo veran nenä:

En kyllä voi mitenkään sanoa Diazin ottaneen nokkaansa. Kim kyllä vei mattoon, oli päällä kaksi erää ja sai pari iskua perille, mutta ottelun viimeiset hetket olivat täysin Diazin, ja matsin jatkuessa tuskin olisi voittajasta ollut epäselvää. Ei siinä, säännöt on samat kaikille ja Kim voitti näillä säännöillä ihan reilusti.

Edgar-Maynard yllätti positiivisesti ja Edgar näytti mestarin elkeitä nousemalla tasuriin asti ekan erän jälkeen. Muutenkin oli aika hyviä matseja. Tykkäsin varsinkin tuosta Thiago Silvan ottelusta. Ja miettikääpä minkälaisen selkäsaunan oli saanut Josh Grispi jos olisi otellut Jose Aldoa vastaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OHO sanon minä.. Valitin eile Bodogille tuosta ku ne laitto et mun veto on hävitty ton tasurin takia ja kuinka ollaakkan... olin oikeassa :O Ne laitto sen kertoimeks 1.00 ja sain iha ok summan silti. Kysymys kuuluu, kuinkaha monta ihmistä ne on kerenny kusettaa tolleen että tasurista tulee häviö...

Ja pakko sanoa että olin todella positiivisesti yllättyny Edgar - Maynard matsiin. Se oli kaikkea mitä en kuvitellu :D Myös Thiago Silva oli rautaa ja Stann vakuutti myös. Lebenin valmentaja kertoo, että mies ois ollu sairaana kyllä. Tiedä sitte

Dear Kanobag

Thank you for contacting Bodog Customer Service.

We appreciate you bring this to our attention and we do apologise for any inconvenience caused. After reviewing your account, we can confirm that your bet was settled incorrectly. We have now resettled your bet and you may feel free to view your account to confirm your new balance.

If there is anything else we can help you with, please let us know.

Best regards,

Lesroy

Ensimmäiset matsit suht tylsiä, mutta alkoi meno parantua, mitä pidemmälle event meni. Main event oli kyllä viihdyttävä, ehkä ihan oikeutettu lopputulos.

Itse en ainakaan antaisi Maynardille rematchia, vaikka pisteissä pääsikin tasuriin. Matsin kyllä selvästi voitti Edgar, jos katsotaan kokonaisuutta eikä pisteitä, jos rematchissä Maynard ei saa samanlaista ekaa erää, ei tule lähellekään voittoa. Piti kyllä olla paperilla yksi tylsimmistä matseista ikinä, todistipa vääräksi herrat.

Jos tuon jompikumpi voitti niin ei mun mielestänä ainakaan edgar, 48-46 ois mun pisteet menny. sympatiaa toki liikenee frankieboylle kun jaksoi ekan erän selkäsaunan jälkeen pomppia väistellä seuraavat neljä. Tulos sinänsä ymmärrettävä , koska linja on selvästikin se, että vöy ei irtoa tasaisissa matseissa haastajalle, ( pois lukien tietenkään frankieboy vs B.J 1.) Ehdottomasti insta rematchin kannalla olen, sillä pettis ansaitsee vastaansa kiistattoman voittajan ja selkeän mestarin. Nythän Frank on käytännössä vain muodollisesti UFC paras lw. Kyseessä kumminkin mestaruusvöiden yhdistämisottelu, joten mitään kiisteltävää ei kuuluisi jäädä. I rest my case.

Ihme itkemistä, että jos Diazin atsi olis mennyt pidemmälle, niin olis voittanut, jos ei laskettais pisteitä, niin Edgar vs. Maynard ei ois ollut tasuri...

No tuleeko yllätyksenä, että Diazin matsi loppui pisteeseen jossa Dias on saanut Tun Gunilta kaks ja puol erää kuokkaan matossa (oli muuten molemmilta hienointa mattotyöskentelyä aikoihin) ja lopussa pääs niskan päälle mutta ei saanut lopetettua ottelua ja tämä tilanne jää voimaan ottelun jälkeenkin. Tuomarit kun eivät voi ruveta arvostelemaan ottelua sen mukaan mitä ois voinut tapahtua vaan arvostelevat sen mukaan mitä on jo tapahtunut.
Tuliko sekään yllätyksenä, että otteluissa laskettiin pisteet? Niiden mukaan on ihan ymmärrettävää, että ottelu saatiin tasuriksikin. Tosin itse laskin erä 10-8, 9-10, 10-9. 9-10, 10-9 Maynardille. Eli 48-46 Voitto Maynardille. Samoin näki yksi tuomari kolmesta. Ymmärrän kyllä myös miten joku on saattanut saada viimeisen erän Edgarille jolloin tulos on 47-47 tasuri. Edgarin voittoon en kyllä mitenkään tuota matsia saanut.

Mutta oli kyllä erittäin hyvä eventti.
Todella hyviä ottelupareja, viihdyttäviä otteluita ja railakasta meininkiä. Lisää tätä herkkua. :D

Ihme itkemistä, että jos Diazin atsi olis mennyt pidemmälle, niin olis voittanut, jos ei laskettais pisteitä, niin Edgar vs. Maynard ei ois ollut tasuri...

No tuleeko yllätyksenä, että Diazin matsi loppui pisteeseen jossa Dias on saanut Tun Gunilta kaks ja puol erää kuokkaan matossa (oli muuten molemmilta hienointa mattotyöskentelyä aikoihin) ja lopussa pääs niskan päälle mutta ei saanut lopetettua ottelua ja tämä tilanne jää voimaan ottelun jälkeenkin. Tuomarit kun eivät voi ruveta arvostelemaan ottelua sen mukaan mitä ois voinut tapahtua vaan arvostelevat sen mukaan mitä on jo tapahtunut.

Ihme itkemistä? Kommentoin vaan ettei Diaz nyt mun mielestä mitenkään turpaansa saanut. Sen lisäksi sanoin Kimin voittaneen UFC:n säännöillä rehdisti. Ilmeisesti lukeminen on kovin vaikeaa.

Kenelläkään tietoa millon ufc 125 tulee uusintana maxilta ? Telkku näytti että olisi tullut 23:55, mutta nyt ei näytä enään ollenkaan.

Aina hyvä kun retard-diazit häviää, kasvattaa luonnetta (joka on noin 5v. tasolla käyttäytymisestä päätellen)

Huh huh täytys sanoo että en tiedä olenko koskaan scorennut 10-7 erää missään matsissa mutta tuossa jos missä se varmaan olisi ollut paikallaan Maynardille. Vaikee kyllä enää keksiä mitä se olisi voinut tehdä enemmän siten että matsia ei olisi keskeytetty ekassa. Nyt sitten vaan odotellaan mitä siellä UFC tuomarien cardeissa oli.

Suositut

Back
Ylös Bottom