UFC 124 St-Pierre vs. Koscheck

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse näkisin asian näin että Kossilla on ainakin painavammat lyönnit kuin gsp:llä. Varsinkin se oikean käden heijari voi osuessaan tehdä kipeää.

Kyllä, mutta kun se takakäsi ei osu, niin eipä siitä paljoa hyödy. Ainakin ensimmäisessä kohtaamisessa Kossin pystyottelu näytti niin hitaalta ja kankealta verrattuna GSP:hen. Onko Kossin pysty oleellisesti parantunut? Mielestäni mies luottaa liikaa siihen takakäteen.

Ilmeisesti meinas miles davis sitä, että olihan nuillakin herroilla painavammat lyönnit kuin GSP:llä, mutta osumaan pitäis silti päästä... Se ei vaan kovin helpolta ole näyttänyt viime aikoina.

Kaveri varmaan tarkoitti sitä, että GSP:n edelliset vastustajat olivat "tuttuja" painavista lyönneistä, eli ihan eri sarjan iskijöitä kuin Kosakki (myöhästyin)

EDIT:

Pakko kyllä myöntää GSP:n kannattajana, että hiukan jänskättää tuo Kosakki. Jotenkin tuntuu siltä, että nyt on piirretty kaikki mahdolliset kuviot taivaalle Kosakin yllärin puolesta. GSP:n tappiota ei mun pää tule kestämään, etenkään kun vastustajana on henkisesti lapsi ja koulukiusaaja. Mitä olen vuosien varrella GSP:tä seurannut niin olen ihan varma, että kehässä nähdään todella motivoitunut ja huippukuntoinen soturi. Pelottaa vaan ajatus siitä, että mitä jos kuintekin Kosak on päässy GSP:n ihon alle ja mitä jos latautuminen menee yli, päättäen matsin johonkin käsittämättömään Snagarilyöntiin..

WAR GSP!

Nyt meni kyllä ohi? vertasin Koscheckia ja ja Gsp:tä, miten nuo liittyy siihen?

Huoh. Katsoppa Yrjön viimeistä kahta ottelua. Siellä on molemmilla kerroilla ollut vastassa kaverit joita pidetään kovempikätisinä kuin GSP. Kumpikaan ei saanut juuri minkäännäköistä vahinkoa aikaan.

Huoh. Katsoppa Yrjön viimeistä kahta ottelua. Siellä on molemmilla kerroilla ollut vastassa kaverit joita pidetään kovempikätisinä kuin GSP. Kumpikaan ei saanut juuri minkäännäköistä vahinkoa aikaan.

Niin? Olenko minä jossain vaiheessa sanonut että Koscheck tyrmää gsp:n? En ole, kunhan vain ajattelin kirjoittaa hieman omia mietteitä kaverien vahvuuksista ja heikkouksista toisiaan vastaan. Kai täällä vieläkin saa oman mielipiteensä sanoa ilman että tarvitsee kenellekkään sen kummemmin ruveta todistamaan mitään.

Nyt meni kyllä ohi? vertasin Koscheckia ja ja Gsp:tä, miten nuo liittyy siihen?
Alves ja Hardy kenties liittyy GSP:hen ja Kosiin siksi, että he ovat molemmat otelleet GSP:tä vastaan. Muistaakseni molempien, ainakin Hardyn, mahdollisuuksiksi nähtiin juuri nuo painavat lyönnit, mitä tässä Kossille sovittelit.

EDIT: Hupsista kun olinkin hidas.

GSP on pystyssäkin niin pirun kova. Vaikka Serra pistikin miehen nippuun ensimmäisessä kohtaamisessa, eihän muut ole edes saaneet lyöntejä perille! BJ ensimmäisessä kohtaamisessa, siinä se. Fitch, Alves, Koscheck, saivatko nämä kaverit yhtään kunnon osumaa GSP:hen? Brittiä en edes listaa kun mies ei saanut edes mahdollisuutta lyödä. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikka Serra pistikin miehen nippuun ensimmäisessä kohtaamisessa
Ainahan se sanotaan, in MMA anything can happen. :)
BJ ensimmäisessä kohtaamisessa, siinä se. Fitch, Alves, Koscheck, saivatko nämä kaverit yhtään kunnon osumaa GSP:hen? Brittiä en edes listaa kun mies ei saanut edes mahdollisuutta lyödä. :D
Tämän kommentin (ja GSPn) kunniaksi linkitän uudestaan maailmankaikkeudun hienoimman highlight reelin, kiitos sille joka linkitti johonkin threadiin aiemmin. Osat 1 ja 2, suosittelen katsomaan ihan kelaamatta pätkät vaikka alustetaan fiilistä aika pitkään näyttämällä vastustajia reenaamassa ym.

:rock: :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ainahan se sanotaan, in MMA anything can happen. :)

Tämän kommentin (ja GSPn) kunniaksi linkitän uudestaan maailmankaikkeudun hienoimman highlight reelin, kiitos sille joka linkitti johonkin threadiin aiemmin. Osat 1 ja 2, suosittelen katsomaan ihan kelaamatta pätkät vaikka alustetaan fiilistä aika pitkään näyttämällä vastustajia reenaamassa ym.
Mä komppaan ihan täysillä. Nää on ehdotonta parhautta!

Tämän viestin arvo keskustelulle on mikä? Kerro toki mikä kirjoituksessani on mielestäsi legendaa niin kirjoitan kyllä vastineen takaisin.

Edelleen sinulta on jäänyt vastaamatta tuohon P4P ketjuunkin perustelut miten esim. MMAWeeklyn seitsemänneksi raskaassasarjassa rankattu Overeem nousee listallesi. Joko yksinkertaisesti olet niin älykäs ettei muu mma-skene sitä ymmärrä tai sitten huutelet mitä sattuu pari vuotta lajia seuranneena. Mitenhän olisi?

Kyseenalaistaa sinun teoriat. Onhan kaikilla oikeus omaan mielipiteeseen, mutta joku roti sentään! Ei ne sun veikkaukset tosiaan ennenkään ole tainnut ihan nappiin mennä(?) :D

Niin ja itselläni on yli 15 vuoden tausta kamppailulajeista. Repertuaaristani löytyy mm. Judo, BJJ, KB, Maga ja Vapari.

minusta kossin viime vastustajat(johnson&daley)on saanu kossin painin näyttämään todellista kovemmalta.
+1. Kossin ja GSP:n keskinäisen ja molempien herrojen Alves-matsien pohjalta ei pitäisi olla mitään epäselvää kumpi on kovempi painija MMA-säännöillä. Eikä ole Kos edes ensimmäinen ex-huippupainija jonka GSP on paininut suohon. Äkkiseltään ei tulee mieleen mitään osa-aluetta jossa GSP ei olisi aiempien matsien pohjalta tuntuvasti parempi. Jengiltä unohtuu nopeasti kuinka hyvä pysty GSP:llä on kun on muutama viimeinen matsi dominoitu matossa vastustajia joilla ei ole ollut järkevää ground gamea. Itse löisin GSP:n puolesta vetoa pystyottelussakin sekä Hardyä että Alvesia vastaan, mutta typeräähän noiden kanssa kickboxata olisi kun voi matossa viedä varmasti 6-0.

Tokihan Kossin kiskaheijari voi osua Serra-tyyliin, mutta millään osa-alueella en usko Kossin pystyvän matsia hallitsemaan.

St. Pierre, jos lähdet vinkumaan jostain veikkauksista ja sitten vedät suunnilleen samaan lauseeseen omat ninjailutaustasi ns. perusteluina mukaan niin mennään kyllä todella ohi asiayhteydestä. Se, että olet saanut pataasi jollain perähikiän salilla vuosikaudet ei kerro mitään lajiin liittyvästä asiantuntemuksesta. Muutenkin otteluiden veikkaaminen on arpapeliä, tietynlaista todennäköisyyksillä pelaamista ja minähän olen jo kantani tuonut ilmi. Todennäköisempänä pidän, että GSP voittaa. Melkeinpä jo tuollaisen fanboyn takia toivon ettei voita.

Kyseenalaistaminen on ok, se on jopa suotavaa. Kuitenkin, jos kyseenalaistaa eikä perustele omaa kantaansa mitenkään niin se on lähinnä typerää. Perusteluksi ei myöskään kelpaa seuraavat lauseet: "GSP on vaan paras", "koska mä sanon nii", "mä oon oikeessa kun oon ninja".

Edelleen sinulta puuttuu asialliset tai edes asiattomat vastaukset aiheeseen liittyen.

Moni täällä varmasti olettaa, että GSP vie ottelun mattoon, jos näin tahtoo. Perusteluna pidetään sitä, että tämä onnistui ekassakin matsissa. Kuitenkin tuon matsin jälkeen oikeastaan todella nousi yleiseen tietoisuuteen, että GSP on todella kova painija. Kos muistaakseni itse oli ällikällä lyöty, että GSP paini niin hyvin. Nyt kun se on tiedossa niin Koscheck varmasti lähestyy ottelua hieman erilaisella gameplanilla.

Itse uskaltaisin veikata niin, että jos tämä olisi puhdas painimatsi nii hiuksenhienolla erolla Kos veisi sen. Nyt kuitenkin kokonaisuus toki on GSP:llä huomattavastikin edellä, mutta ei kuitenkaan ihan joka osa-alueella. Koscheck tuo omat ongelmansa GSP:lle ja niitä ovat mielestäni kovempi tyrmäysvoima sekä kyky haastaa GSP painissa.

En pitäisi minään huikeana yllätyksenä sitä, että Kos onnistuisi pistevoiton itselleen tästä makaamaan. Kaverilla on kuitenkin sen tasoinen pysty (huomattavasti kehittynyt edellisestä matsista), että kykenee mukana pystyssä roikkumaan ja mahdollisesti viemään GSP:n jopa mattoon. Selällään ollessa GSP toki huomattavasti vaarallisempi kuin Kos. Sanoisin, että oddsit Kos:n voittoon ovat siinä 30% tietämillä.

Itse todella toivon GSP:ltä voittoa, mutta sillä varauksella, että lähtisi ihan oikeasti lopettamaan matsia. Hakisi pystyssä niitä paikkoja aktiivisesti eikä lähtisi vain viemään miestä mattoon. Kos todennäköisesti treenaakin nyt tätä matsia silmällä pitäen paljon enemmän alasvientien puolustamista, toivotaan että se myös näkyy ottelussa.
Jotenkin tähän sun postiin on ihan mahdotonta vastata asiayhteydellisesti sopivalla tavalla, kun noi sun väittämät on poikkiteloin faktoja vastaan. Esimerkiksi: Itse uskaltaisin veikata niin, että jos tämä olisi puhdas painimatsi nii hiuksenhienolla erolla Kos veisi sen ja En pitäisi minään huikeana yllätyksenä sitä, että Kos onnistuisi pistevoiton itselleen tästä makaamaan.

Vaikka Kos onkin ihan hyvä painija niin et voi tosissasi väittää että veisi Gepsiä painimatsissa. GSP vs. Kos 1:ssä Yrjänä heitteli Kossia kuin märkää rättiä ja juuri silloin kuin itse halusi. Kos kehittynyt? -Hyvin mahdollisesti. GSP:n tasolle? -Epäilen.;)

Pistevoitto GSP:stä makaamalla? Et voi olla tosissasi??

Uskaltaisin myös väittää että omasta kamppailulajitaustastani on suuresti hyötyä MMA-tietämykselleni.

Jotenkin tähän sun postiin on ihan mahdotonta vastata asiayhteydellisesti sopivalla tavalla, kun noi sun väittämät on poikkiteloin faktoja vastaan. Esimerkiksi: Itse uskaltaisin veikata niin, että jos tämä olisi puhdas painimatsi nii hiuksenhienolla erolla Kos veisi sen ja En pitäisi minään huikeana yllätyksenä sitä, että Kos onnistuisi pistevoiton itselleen tästä makaamaan.

Vaikka Kos onkin ihan hyvä painija niin et voi tosissasi väittää että veisi Gepsiä painimatsissa. GSP vs. Kos 1:ssä Yrjänä heitteli Kossia kuin märkää rättiä ja juuri silloin kuin itse halusi. Kos kehittynyt? -Hyvin mahdollisesti. GSP:n tasolle? -Epäilen.;)

Pistevoitto GSP:stä makaamalla? Et voi olla tosissasi??

Uskaltaisin myös väittää että omasta kamppailulajitaustastani on suuresti hyötyä MMA-tietämykselleni.

Suoraa wikipediasta: In addition to being a four-time NCAA Division I All-American (placing 4th, 2nd, 1st and 3rd respectively), Koscheck is a three-time recipient of the PSAC Wrestler of the Year award and earned the Eastern Wrestling League Achievement Award twice.

Eli, jos jotain jenkkien painikuvioista ymmärrät niin kyseessä poikkeuksellisen kova kaveri tämä Koscheck. Puhtaassa painimatsissa uskoisin Kos:n olevan niskanpäällä, ihan oikeasti. Luulisi tuollaisen kamppailutaustan omaavan ymmärtävän, että miten paljon vaikuttaa painimiseen se, että pitää pystyssä pelätä lyöntejä. Kun Kos vs GSP ykkönen tapahtui niin Kos opetteli todenteolla vasta pystyottelua ja jätti painin taka-alalle.

Nuo minun "väittämäni" ovat spekulaatiota tulevasta tapahtumasta, josta kenenkään on mahdotonta esittää faktoja ilman kristallipalloa. Myöskään sitä, että kumpi on parempi painimaan niin ei valitettavasti pystytä ratkaisemaan ja minä en ainakaan pysty 100% varmuudella siihen vastausta antamaan. Niin kauan kunnes miehet kilpaa painivat niin vastaus jää valistuneiden arvailujen varaan.

Tuosta sinun kamppailulajitaustastasi ja ns. MMA-tietämyksestä kertoo paljon se, että rankkaat Shane Carwinin ja Overeemin MMA:n P4P top kymppiin :D

Itse kuvittelen että GSP tämän vien mutta salaisesti toivon että Kos voittaisi niin näkisi minkälainen paskamyrsky nousee, St-Pierre, on kuitenkin pakko kertoa sinulle sen verran että huuhdot viimisetkin uskottavuuden rippeet sillä kun rupeat luettelemaan omia ninja taustojasi täällä vakuutellaksesi muut kuinka oikeassa olet. Omat harrasteesi eivät kerro yhtään mitään siitä kuinka tuossa matsissa tulee käymään, se näyttää vain sen ettet osaa järkevästi perustella ratkaisujasi ja yrität vain päteä jollain muulla asiaan kuulumattomalla tasolla.

Hyvä esimerkki tästä on Sherdogin tekemä "pro's pick" isoja eventtejä ennen main eventistä, vaikka siellä on aina 20-40 sinuakin kokeneempaa ninjaa veikkaamassa kuka voittaa, näistäkin on lähes poikkeuksetta 50% väärässä, joten siinä menee sinun teoriasi, "osaan pyydystää kärpäsen ruokapuikoilla, kai mä nyt vittu tiiän kuka tän matsin voittaa" -teoria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom