UFC 121 spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aamusella kun kävin Facebookissa niin Fedorin sivun tilapäivityksessäkii luki samainen teksti. "Tykkäsin" Fedorin tilasta :)

Eikös nää twitterit ja facebookit oo monesti todistettu feikeiksi? Mulla siis ei ole varmaa tietoa, sellaista muistalin..

Coleman sentään voitti Bonnarin, kenet tito on voittanut? niin ei ketään vuosiin, Ken Shamrock gimme a break. Tämän viikon inside MMA:ssa oli hauska pätkä Kenin viimesimmästä matsista. Jeesus mitä komediaa, joku läski teki vielä hienompia kuperkeikkoja ja piruetteja kuin Lessukka Cainia vastaan. Kenny ja Bas repesivät totaalisesti ja Babalu ei saanut sanaa suustaan istuessaan paneelissa, kannattaa kattoa. Mut joo Tito vois kaupata jatkossa vaikka niitä punishment rytkyjä, joita harva ilkeää tosin päällään pitää. Miehestä ei oikein ottelijaksi enää ole, ja tunnepuolikin järkkyy jonkin verran, vai huomasiko kukaan muu Walkoutin aikana kun mies näytti purskahtavan itkuun fanien buuatessa.

Mur-Murin kanssa siis tito asiassa pitkälti olen samoilla linjoilla.

No sehän on M-1 johto joka noita sinne suttailee satavarmasti. En oo mikään M-1 fani vaikka Fedoria fanitanki, mutta mun mielestä tilit on nyt tasan sen jälkeen ku Dana laitto ":D" Fedor - Werdum matsin jälkeen.

Cain ja Fedor ovat muuten mielestäni hyvin saman tyyppisiä ottelijoita, jopa fyysiselta olemukseltaan. Nopeita ,kovia ja teknisiä lyöjiä, hyväkuntoisia, ja pysäyttämättömiä GroundNpoundaajia. Erotuksena Cainin huippupaini ja Fedorin ilmiömäiset lukotustaidot. En ihmettele jos Cain hallitsee todella pitkään UFC:n raskasta sarjaa.

Kenin viimesimmästä matsista. Jeesus mitä komediaa, joku läski teki vielä hienompia kuperkeikkoja ja piruetteja kuin Lessukka Cainia vastaan. Kenny ja Bas repesivät totaalisesti ja Babalu ei saanut sanaa suustaan istuessaan paneelissa, kannattaa kattoa.
Tuli katottua ja naurettua :D

@Japi, en ole huomannut vuoden aikana kertaakaan puhetta Fedorista, tietenki voi olla et olen missannu.

Ja kyl Poolin selostaja kehuu rooneyta siinä missä mansesterin Gerrardia.

Jollei ihan OT. Kyl olen samoilla linjoilla notchjohnosin kanssa, Fedor ja Cain ovat aika samantyyppisiä, hemmetin teknisiä ja nopeita.
Jollei JDS voita ni en näe vuoteen ketään UFC:ssa kuka Cainia veisi.

Fedorin häviö Werdumille oli vain kauneusvirhe, Fedorin moka, tämä oli teurastus jossa Lesnarin taso nähtiin. Iso ero. :)

Näinhän se oli, mutta turha sitä on koittaa selittää näille kaiken maailman Japeille. Tyypillisen lessu-fanin "voima jyllää" ajatusmaailmalla ei voi olettaakkaan mitään korkeamman tason pohdintaa MMAsta.

Lesnar on kuitenkin siinä hyvä, että porukka usein joko vihaa tai rakastaa sitä, eli ei ole mikään yhdentekevä äijä.

Ihan näin japin puolustukseksi, niin en kyllä ole meidän Moderaattorista saanut sellaista kuvaa, että Voima jyllää ja vie muita mentaliteetilla. Käsittääkseni hänen lempiottelijansa on Shogun ,joka myös meikäläisenkin. Ja kyllähän mies selvästi arvostaa teknisiä ottelijoita.

Jollei ihan OT. Kyl olen samoilla linjoilla notchjohnosin kanssa, Fedor ja Cain ovat aika samantyyppisiä, hemmetin teknisiä ja nopeita.
Jollei JDS voita ni en näe vuoteen ketään UFC:ssa kuka Cainia veisi.

Eikös Carwin kuitenkin olisi kova haastaja Cainia vastaan? Ei välttämättä niin tekninen, mutta kyllähän mies silti lyödä osaa ja painikin sujuu.

Ihan näin japin puolustukseksi, niin en kyllä ole meidän Moderaattorista saanut sellaista kuvaa, että Voima jyllää ja vie muita mentaliteetilla. Käsittääkseni hänen lempiottelijansa on Shogun ,joka myös meikäläisenkin. Ja kyllähän mies selvästi arvostaa teknisiä ottelijoita.

Taidat tarkoittaa A. Silvaa? Ja miksei myös shogunia, mistä mää tiiän iha merkityksetön tää mun posti, fanittaa saa ketä haluaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kanobag
Meen kyl panee patjaa nyt ja nään kauniita unia Cainista <333333333333333

Ootko miettiny oikeesti mitä sää jauhat täällä? Ja ei, en ole lesnar fani, vaan mir.
Mutta nyt jumalauta..

Kanobag
Meen kyl panee patjaa nyt ja nään kauniita unia Cainista <333333333333333

Ootko miettiny oikeesti mitä sää jauhat täällä? Ja ei, en ole lesnar fani, vaan mir.
Mutta nyt jumalauta..

Tekisin sen uudestaan. Toivottavasti et loukkaannu.

Ja miks mua pitäs kiinnostaa että ketä sä fanitat?

Cain ja Fedor ovat muuten mielestäni hyvin saman tyyppisiä ottelijoita, jopa fyysiselta olemukseltaan. Nopeita ,kovia ja teknisiä lyöjiä, hyväkuntoisia, ja pysäyttämättömiä GroundNpoundaajia. Erotuksena Cainin huippupaini ja Fedorin ilmiömäiset lukotustaidot. En ihmettele jos Cain hallitsee todella pitkään UFC:n raskasta sarjaa.

kumma kyllä, tämä sama asia kävi mielessäni lähes välittömästi kun lesnar vs velasquez ottelu lähti käyntiin. cainissa ja fedorissa tosiaan on todella paljon samaa, fyysisissä ja taidollisissa ominaisuuksissa.

oon kyllä ilonen lajin puolesta että velasquez on nyt hw 1. kyllähän tuo lesnarin hypetys on ollut käytännössä pilkkaamista koko lajia kohtaan..

Mahtisuoritus Cainilta. Brock tuli alussa päälle kuin höyryveturi, mutta Cain piti paketin kasassa ja niputti Lessun lopulta yllättävänkin ripeästi.

Cainissa vakuuttaa eniten olemus. Turhia ei puhkuta eikä puhista. Kehässäkin meno on laskelmoidun tehokasta. Mitä nyt voittotuuletuksen aikana saattoi hieman hymystä hammassuojat pilkahtaa, mutta pian oli taas nassu peruslukemilla. Vitun kylmä tyyppi. Tulee mieleen muuan Fedor.

Propsit Brockille hyvästä runista, mutta nyt tuli liian kova jätkä vastaan. Vaan eiköhän lihaniskakin vielä voittojen tielle palaa.

Käsittämätöntä paskaa, tälläisiä "HAhahahah" suomi24 kommentteja aihe täynnä.

Cain oli kyllä vakuuttava! Ja olivat tulleet maikkarilla järkiinsä kun oikea countdown tuli ennen tapahtumaa, kiitos heille siitä!

E: Jostain syystä linkkiin tulee jotain paskaa

Uploaded with ImageShack.us

Suositut

Back
Ylös Bottom