UFC 121 spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ryan O'Reily
"Ettekai te pojat nyt tosissaan luule että Cainilla olis jotai saumaa. Sehän näyttää joltain uhmakkaalta teinipojalta tuossa Lessun rauhallisen ja miehekkään olemuksen vieressä. Mehicaani saa isän kädestä niin että heiluu!!
Luulenpa vaan että osa porukasta toivoo Cainin voittavan, mutta tietää syvällä sisimmässään että Lesnair tulee ottamaan sen minkä hänelle kuulu. Lesnar is the baddest man on the planet.piste.
Sitäpaitsi sijoitin suurehkon summan Lessun voiton puolesta joten voitto tulee olemaan entistä nautinnollisempi."
TOP5 HW

1. Fedor

2. Cain

3. Junior

4. O'Reem

5. Carwin

Tässä 5 heppua jotka on aivan satavarmasti Lesnaria parempia.
Ehkä myös Nelson, Barnett, Rogers ja Werdum menee edelle.
Mutta joo, ehkä Lessukan vois sijoille 10-15 pistää, varmasti aika totuudenmukanen. Baddest man on the planet my ass :lol2:.

Jenkit kyllä tuntuu tykkäävän tuosta baddest man planet hehkutuksesta, aika vitun naurettavalta se kuulostaa kun Rogankin sitä joka välissä kähisee niin että sylki lentää.

Vuoden Glory hunter?

Tuota nyt en usko. Brock on sanonut monesti että lähti pellepainista ihan sen takia että ei pitänyt siitä, eikä se tarjonnut oikeastaan mitään haasteita.

Ei kuulosta asialta josta valehtelisi. Pätäkkäähän mies ei tarvitse sitten yhtään.

Tuoreimpien tietojen mukaan Brock repii 5miltzii per matsi UFCssä.

Ja katoin äsken ton undertaker haastettlun ja luulin että se mottaa b0rkkia naamaa ku se käveli siittä ohi haha. Kova jätkä näköjää :D

Tämä minusta nimenomaan on se lessun ongelma. Teknistä taitotasoa pitäisi kehittää huomattavasti, mutta ikä alkaa tulla valitettavasti vastaan sitä ennen. Lesnar olisi noissa karkeloissa kova tekijä tulevaisuudessa jos ikä olisi 25v. Nyt käy niin, että kun taitotaso kehittyy riittävän kovaksi niin ikää onkin jo 40v ja se on alamäkeä siitä eteenpäin. Liian myöhään aloitti.

Lesnar nyt 33v ja se tarvii sen 5-6v että pärjäis nyt standup:ssa? Eiköhän tuo 1v tehokasta treenausta riitä jo siihen, että osaa ainakin torjua iskut (siis nimen omaan Brocking pääheikkous on tämä), että ei ole pelkkänä säkkinä.

Mitä nyt tulee Lesnarin häviöön, niin eipä hirveän pettyneeltä näyttänyt (400k taskuun kumminkin lohduttaa varmasti jonkun verran).

Muista fightereista:
Gabriel Gonzaga,Tito Ortiz = kenkää, hidasta ja kankeaa työskentelyä jaksa kattoa pirukaan.
Matt Hamill = tulkki ois kiva saada kun puhuu, en saanu mitään selvää Roganin haastattelussa.
Diego Sanchez vs. Paulo Thiago = lyhyesti hyvä matsi, Diego tarjosi kunnon shown :)
Jake Shields vs Martin Kampmann = Vaikka imho inhoan tuota väkisinmakaamista eikä saada mitään aikaseksi, oli Jaken & Martin mattotaitoja mielenkiintoista katsoa miten taitava kaveri saadaa full mounttiin ja sitten sieltä 10s myöhemmin ylös :). Shields voisi kohdata seuraavaksi GSP&Fitch ja minä otan torkut sillä välin sitten.

http://www.youtube.com/watch?v=ddVDRJDJsT8&feature=player_embedded
You wanna do it??? Theyre fixing to murder Cain. damn!!!! hahahaa Love the Undertaker.

Tuota nyt en usko. Brock on sanonut monesti että lähti pellepainista ihan sen takia että ei pitänyt siitä, eikä se tarjonnut oikeastaan mitään haasteita.

Ei kuulosta asialta josta valehtelisi. Pätäkkäähän mies ei tarvitse sitten yhtään.

Lesnarilla tapahtui burnout WWE:ssä, mistä johtuen hän lähti sieltä ovet paukkuen. Hän tuskin palaa vakiduuniin sinne, koska ei pidä jatkuvasta matkustamisesta ja musertavasta työtahdista. Lyhytaikainen esiintyminen voisi kuitenkin olla vähän toinen juttu, joten ei ihan mahdotonta. En kyllä itse usko asiaa ihan vielä tältä istumalta.

Kyllä mielestäni aiemmissa haastatteluissa Brockin puheista on saanut käsityksen, että raha on tärkeintä koko hommassa. Tosin nyt sairauden jälkeen, kun on tullut takaisin niin on enempi ainakin puheissaan arvostanut lajia.

Undertaker videosta vielä. Kävihän siitä ilmi, että miehet ei oikein olisi väleissä. Mutta toisaalta Lesnar on ollut sellainen höyrypää, että olisi voinut kuvitella tuollaisen jälkeen heti hyökkäävän Undertakerin kimppuun. Käveli kuitenkin vaan rauhassa ohi. Kyllä tuosta saisi aika hyvän aloituksen juonelle/hehkutukselle kohti Brockin paluuta WWE:hen. Taitaa pyöriä siellä vielä isommat rahat kuin UFC:ssä, en tiedä? Onhan tämä kaukaa haettua, mutta katsotaan mitä tapahtuu :)

Lesnarilla tapahtui burnout WWE:ssä, mistä johtuen hän lähti sieltä ovet paukkuen. Hän tuskin palaa vakiduuniin sinne, koska ei pidä jatkuvasta matkustamisesta ja musertavasta työtahdista. Lyhytaikainen esiintyminen voisi kuitenkin olla vähän toinen juttu, joten ei ihan mahdotonta. En kyllä itse usko asiaa ihan vielä tältä istumalta.
Niin. Lyhytaikainen esiintyminen tosiaan on eri asia, enkä nyt näe onko sellaisella sitten mitään merkitystä. Eli jatkaisi MMAn parissa aivan normaalisti, kävisi vain sanomassa morjes pellepaini faneille ja pistäisi vähän pätäkkää taskuun.

Meinaa tulla mällit housuu kun näitä lukee:

Ryan O'Reily
"Ettekai te pojat nyt tosissaan luule että Cainilla olis jotai saumaa. Sehän näyttää joltain uhmakkaalta teinipojalta tuossa Lessun rauhallisen ja miehekkään olemuksen vieressä. Mehicaani saa isän kädestä niin että heiluu!!
Luulenpa vaan että osa porukasta toivoo Cainin voittavan, mutta tietää syvällä sisimmässään että Lesnair tulee ottamaan sen minkä hänelle kuulu. Lesnar is the baddest man on the planet.piste.
Sitäpaitsi sijoitin suurehkon summan Lessun voiton puolesta joten voitto tulee olemaan entistä nautinnollisempi."

Japi
"Joka johtui siitä että Lesnar ei saanut Carwinia heti alas, samaa ongelmaa tuskin esiintyy paljon pienemmän Cainin kanssa, Lesnarilla oli myös vähän ring rustia siinä matsissa, joten herääminen kesti hetken, toivottavasti et pety pahasti tänä yönä, ja voithan sä sit vaihtaa taas hehkutuksen kohdetta JDSsään niinku vaihdoit Carwinista Cainiin.. "

"Riska
"Joo Lesnar vie,helppo samalla lailla kun Mir'in, TKO 2nd round. "

Karpaasi85
"Oikeaa puhetta!
Uskon, että näistä kolmesta haastajaehdokkaasta Carwin on pahin vastustaja Brockille. On mielenkiintoista nähdä millä game planilla Cain lähtee ottelemaan ja miten hän pystyy pakenemaan pahoista tilanteista. Lähden kyllä pakkikselta kuukauden jäähylle jos Brock häviää.
Lesnar by BROCK SMASH round 3."

Kuukauden jäähy tekee ihan hyvää varmaan, kun suurimmasta shokista toipuu.

ITH
"Toi 20 paunan ero näytti weigh-ineis enemmänkin 50paunan erolta. Brock tulee jyräämään Cainin, enkä usko että Cain tulee uhkaamaan Lessua oikeastaan missään vaiheessa kunnolla. Tietenkin mitä vaan voi tapahtua, mutta onneksi odotus loppuu pian."

Kyrveli
"Itsekkin alun perin olin hieman Cainin kannalla mutta kyllä kun alkaa ihan järjellä näitä faktoja tutkimaan, niin en kieltämättä nää hänellä mitään hirveitä mahollisuuksia Lesnarin kukistamiseen. Jollakin jännällä tavalla kuitenkin toivon Cainin voittavan ja jos näin käy, niin asia on kyllä juuri niin kuin lainasin Kanobag:ltä"

Hienosti on UFC:n markkinointikoneisto saanut aivopestyä pari hieman yksinkertaisempaa kaveria mutta onneksi totuus valkeni toivottavasti nyt heillekin. Ei siinä, mielenkiinnolla odotan seuraavaa Lesnarin matsia, viihdyttäviä matseja Lessu tarjoo. Mutta kärkikahinat saa unohtaa kyllä.
Jos olisin yhtä pikkusieluinen kuin sinä hakisin sun kommentteja Fedorista ennen Werdum matsia, mutta en viitsi alentua sellaiseen, olisit kuitenkin itkemässä Mikelle taas, toiset vaan eivät kestä sitä, anna palaa vaan ei sun kommentit mua häiritse enkä usko että muitakaan, jos jatkat tuon nännännään huutelua teet vain itsesi hölmön näköiseksi, mutta hei ei sen väliä sulla on Kanobag sun tukena! :lol2:

Onko termi huono voittaja tuttu? Jos ei katso tuffin jakso jossa Kossin joukkue saa ainoan voiton kaudella, vaikutat tällä hetkellä juuri samalta. :jahas:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos olisin yhtä pikkusieluinen kuin sinä hakisin sun kommentteja Fedorista ennen Werdum matsia, mutta en viitsi alentua sellaiseen, olisit kuitenkin itkemässä Mikelle taas, toiset vaan eivät kestä sitä, anna palaa vaan ei sun kommentit mua häiritse enkä usko että muitakaan, jos jatkat tuon nännännään huutelua teet vain itsesi hölmön näköiseksi, mutta hei ei sen väliä sulla on Kanobag sun tukena! :lol2:

Onko termi huono voittaja tuttu? Jos ei katso tuffin jakso jossa Kossin joukkue saa ainoan voiton kaudella, vaikutat tällä hetkellä juuri samalta. :jahas:

Fedorin häviö Werdumille oli vain kauneusvirhe, Fedorin moka, tämä oli teurastus jossa Lesnarin taso nähtiin. Iso ero. Älä nyt leikistä suutu :)

Voi perkele mitä räkytystä. Onnea teille, jotka teette tästä ketjusta suomikaksnelosen.

Muistuttaisin vielä että Lesnar menetti UFC:n raskaan sarjan mestaruuden. Täällä ilmeisesti luullaan että kuka tahansa voisi mennä voittamaan mestaruuden itselleen ihan tuosta vain.

Fedorin häviö Werdumille oli vain kauneusvirhe, Fedorin moka, tämä oli teurastus jossa Lesnarin taso nähtiin. Iso ero. Älä nyt leikistä suutu :)

Kuten sanoin ei mua häiritse, mainitsin vain miltä vaikutat, sitä paitsi miksi haukut Ryan O'Reillyä pre matsin kommenteista, kyseinen trollihan vaihtoi puolta ennen kuin Rogan ehti julistaa matsin päättyneeksi, katso tämän päivän viestejä, Ryanhan on sun tiimin ykkösmiehiä tällä hetkellä. :lol2:

Vai teen määki ittestäni hölmön näkösen mun kommenteilla. Voitko laittaa esimerkkejä? Oon vaa innoissani että Cain voitti, parasta antia mulle tänä vuonna MMA maailmasta so far ja tulee oleenki. Ettei vaa oo niin että sä olet vähä sore loser.

Ja mainitsin jo tossa ylempänä, mutta et näyttäny vastaavaan mitään siihen että olet 10€uroa velkaa finnfighterille vai kenenkaa se veto nyt ikinä olikaan, ei jaksa ehtiä niitä posteja.

ps. Okei, voi ehkä olla että oon hölmön näkönen sun mielestä mun nännännää kommenteilla (en huomannu että minkätakia oon hölmön näkönen), mutta niinku sanoin; Odotin tätä matsia todella hartaasti ja en haukkunu pre-fight lesnaria ja muutenki olin suhtkoht hiljaa ja lueskelin lesnar praise kommentteja. Nytteku Cain tykitti sitä naamaan ni tunnen että voin juhlia hetken.

Vittu tätä nautinnon määrää <33333333333333333333333333333333

Lupasin aikasemmin että vedän käteen ku tää tapahtuu ja teen sen vittu samantein <jflksdf

Meen kyl panee patjaa nyt ja nään kauniita unia Cainista <333333333333333

<3 Ihana herätä tähän päivään ja lukee näitä ihania kommentteja. Vois viellä kerran laittaa matsin pyörii ja ehkä kosketella itteäni. Toivottavasti pojat uskoo nytte että vaikka sä et olet maailman pahin mies vaikka sä olet iha helvetin iso :D Niinku joku eile sano että; "worlds baddest man, like bambi on ice" hahaha.

Ja Japi on muuten 10€uroa velkaa finnfighterille vai kenelle se nyt olikaan. Harmi että ei munkaa ottanu viellä sitä vetoa.

Vai teen määki ittestäni hölmön näkösen mun kommenteilla. Voitko laittaa esimerkkejä? Oon vaa innoissani että Cain voitti, parasta antia mulle tänä vuonna MMA maailmasta so far ja tulee oleenki. Ettei vaa oo niin että sä olet vähä sore loser.

Ja mainitsin jo tossa ylempänä, mutta et näyttäny vastaavaan mitään siihen että olet 10€uroa velkaa finnfighterille vai kenenkaa se veto nyt ikinä olikaan, ei jaksa ehtiä niitä posteja.

ps. Okei, voi ehkä olla että oon hölmön näkönen sun mielestä mun nännännää kommenteilla (en huomannu että minkätakia oon hölmön näkönen), mutta niinku sanoin; Odotin tätä matsia todella hartaasti ja en haukkunu pre-fight lesnaria ja muutenki olin suhtkoht hiljaa ja lueskelin lesnar praise kommentteja. Nytteku Cain tykitti sitä naamaan ni tunnen että voin juhlia hetken.

Nämä?

Noh noh Japi, ihan rauha. Tämä oli vain suuri päivä MMA:lle. Vai että Ryan on nyt "mun" tiimissä, mikä siinä :)

Pakko sanoa että Lessu teki sen mitä pitikin, järjesti kohua MMA skenessä ja sai keskustelua aikaan. Ei ollenkaan hassummin. Kyllä vielä katselen mielenkiinnolla miten Lessun jatkossa käy. Viihdyttävä ottelija!

PS. perhana ku UFC sais Fedorin ja Overeemin tuonne.

Hyvin on onnistunut UFC:. Tässäkin ketjussa nyt jo 16 sivua juttua 5-2 recordin miehestä. Täytyy kyllä todeta että ompa Brock tempauksillaan tehnyt itsestään helposti vihattavan miehen. Mukaanlukien allekirjoittaneen, tosin olen viimeisen vuoden aikana hellittänyt asiassa, Brockin vastoinkäymisten ja parantuneen käytöksen myötä. Otti esim. tappion todella miehekkäästi vastaan, siitä hyväksyisi jo lapsiensakin ottavan esimerkkiä.

Back
Ylös Bottom