Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alakoukku kun se oli yksi polvi maassa,no näet sitten myöhemmin.
Uskomatonta miten Shields ottaa 5 kovaa erää Hendon kanssa ilman ongelmia, mutta nyt kaasutti jo tokassa erässä. Olisiko toi painonpudotus sitten ollut syynä?Shield oli kyl illan pettymys mulle. Lieneekö tolla esityksellä päästä titteliotteluun?? Melko väsyneen näköstä menoa. Suurin yllättäjä oli Cainin ylivoimaisuus. Aika tasan tuntu menevän noi kundien painit, mut lyönneilllä se sitte ratkastiin. Diegolta kans positiivinen yllätys, en ois uskonu.
Piti taas paikkansa, että ku odotukset kortille oli suuret ni tapahtuma on pettymys.
Shield oli kyl illan pettymys mulle. Lieneekö tolla esityksellä päästä titteliotteluun?? Melko väsyneen näköstä menoa. Suurin yllättäjä oli Cainin ylivoimaisuus. Aika tasan tuntu menevän noi kundien painit, mut lyönneilllä se sitte ratkastiin. Diegolta kans positiivinen yllätys, en ois uskonu.
Piti taas paikkansa, että ku odotukset kortille oli suuret ni tapahtuma on pettymys.
Itse olen edelleen Lesnar fani, ei tämä mitään muuta. Cain on mun mielestä kovin tylsä persoona, eikä kiinnosta fanittaa vaikka parempi ottelija onkin.
Oikeesti, mitä vittua sä odotit lessulta carwin matsin jälkeen?Parempi voitti ei siinä mitään, jäi ihmetyttää tuo Lesnarin vaisu esitys, tuntui kuin olisi kaasu loppunut kahden minuutin jälkeen vaikka on monesti vetänyt pitempäänkin, oliko ylikuntoinen vai menikö latautuminen jotenkin yli kun sitä poliisiakin töni.. Propsit Cainille mut silti olis kiva tietää mitä tuossa Lesnarilla tapahtui, ei siellä tullut ennen sitä bambi esitystäkään mitään hirveitä pommeja ne tuli sen jälkeen mut silti jalat oli ihan makaroonia..
PS. Japi laitan myöhemmin tilinumeron johon voit maksaa sen kympin ;)
Brock joutuu kyllä pari voittoa ottaa allensa, ennenkuin on mitään mahdollisuuksia uuteen tittelimatsiin. Kiitos Cain!iha sama rematsis nähää
Hienoa oli ja ei tullu turhaa herättyä =D Tanskan pojan olis kyllä pitäny viedä Shieldsiä, mutta ei vaikka kuinka paikkoja tarvittiin. Olis voinu päästää niitä kuristuksia irti ja keskittyä omiin vahvuuksiinsa, tai pikemminkin Shieldin heikkouksiin..
Sama, mutta uskon että Shields tulee paljon parempana seuraavaan matsiin kun on enemmän sujut kehonsa kanssa. En silti usko, että tulee voittamaan... tietäen kuka tulee vastaan. Jos siis titteliotteluun pääsee
Kyllä, ei se instant rematchia saa tuolla suorituksella mitenkään.Brock joutuu kyllä pari voittoa ottaa allensa, ennenkuin on mitään mahdollisuuksia uuteen tittelimatsiin.
Big Nog?Kyllä, ei se instant rematchia saa tuolla suorituksella mitenkään.
Katsotaan kenet valitsevat Lessulle seuraavaksi, arvauksia?