UFC 121 spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
5-2 Lesnarilla on kyllä aika heikko mma recordi. Sainpat vedonlyönnissä takasin ne rahat mitkä hävisin Carwinin vs Lesnar matsissa.:dance:

Itse olen edelleen Lesnar fani, ei tämä mitään muuta. Cain on mun mielestä kovin tylsä persoona, eikä kiinnosta fanittaa vaikka parempi ottelija onkin.

Shield oli kyl illan pettymys mulle. Lieneekö tolla esityksellä päästä titteliotteluun?? Melko väsyneen näköstä menoa. Suurin yllättäjä oli Cainin ylivoimaisuus. Aika tasan tuntu menevän noi kundien painit, mut lyönneilllä se sitte ratkastiin. Diegolta kans positiivinen yllätys, en ois uskonu.
Piti taas paikkansa, että ku odotukset kortille oli suuret ni tapahtuma on pettymys.

Aih, mä kuulen unissani kun Lessufanit itkee itsensä uneen! Hyvää yötä, ei mikään erikoinen ilta mutta pääottelu pelasti illlan.

Shield oli kyl illan pettymys mulle. Lieneekö tolla esityksellä päästä titteliotteluun?? Melko väsyneen näköstä menoa. Suurin yllättäjä oli Cainin ylivoimaisuus. Aika tasan tuntu menevän noi kundien painit, mut lyönneilllä se sitte ratkastiin. Diegolta kans positiivinen yllätys, en ois uskonu.
Piti taas paikkansa, että ku odotukset kortille oli suuret ni tapahtuma on pettymys.
Uskomatonta miten Shields ottaa 5 kovaa erää Hendon kanssa ilman ongelmia, mutta nyt kaasutti jo tokassa erässä. Olisiko toi painonpudotus sitten ollut syynä?

Parempi voitti ei siinä mitään, jäi ihmetyttää tuo Lesnarin vaisu esitys, tuntui kuin olisi kaasu loppunut kahden minuutin jälkeen vaikka on monesti vetänyt pitempäänkin, oliko ylikuntoinen vai menikö latautuminen jotenkin yli kun sitä poliisiakin töni.. Propsit Cainille mut silti olis kiva tietää mitä tuossa Lesnarilla tapahtui, ei siellä tullut ennen sitä bambi esitystäkään mitään hirveitä pommeja ne tuli sen jälkeen mut silti jalat oli ihan makaroonia..

Lesnarin pystyottelu oli ennakkoon ajateltuna se osa missä mies on heikoin. Alku näytti ihan lupaavalta Lesnarille ja saikin matsin mattoon,mutta kun Cain pomppasi melkeen heti pystyyn niin tiesin miten tässä käy. Lesnar sai jossain vaiheessa osuman joka sekoitti nupin ja alkoi sama maassa pyöriminen mitä Carwin ottelussa. Tällä kertaa vastassa oli kaveri joka otti rauhallisesti ja vilitsi paikat josta lyödä.Hyviä osumia ja tuomarin oli pakko keskeyttää ottelu.
Cainilta kyllä erittäin kova suoritus hoitaa homma kotiin noin nopeasti. Itse olisin veikannut 2. tai 3. erän voittoa.

PS. Japi laitan myöhemmin tilinumeron johon voit maksaa sen kympin ;)

Hienoa oli ja ei tullu turhaa herättyä =D Tanskan pojan olis kyllä pitäny viedä Shieldsiä, mutta ei vaikka kuinka paikkoja tarvittiin. Olis voinu päästää niitä kuristuksia irti ja keskittyä omiin vahvuuksiinsa, tai pikemminkin Shieldin heikkouksiin.. =D Cainin esitys oli ylivoimainen ja oli kyllä hienoa nähdä Brockin kaatuvan siinä kun niin olin toitottanu kuinka se häviää TKO:lla ekas eräs, ei tarvinnu syödä sanoja tällä kertaa =D

Sama, mutta uskon että Shields tulee paljon parempana seuraavaan matsiin kun on enemmän sujut kehonsa kanssa. En silti usko, että tulee voittamaan... tietäen kuka tulee vastaan. Jos siis titteliotteluun pääsee :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen edelleen Lesnar fani, ei tämä mitään muuta. Cain on mun mielestä kovin tylsä persoona, eikä kiinnosta fanittaa vaikka parempi ottelija onkin.

Kyllähän tuonut oli näin faninkin näkökulmasta täysin anteeksiantamaton suoritus.Oon kyllä todella pettynyt.Kyse ei ole siitä ,että mies hävis ,koska niitä nyt sattuu kaikille ,mutta se tapa millä hävis:(

Lesnarin flying knee herätti hetkellisen wtf-elämyksen.

Tuo Lesnarin defense mode pitäs kyllä saada kitkettyä pois. Mikään ei ole helpompi maalitaulu kuin vastustaja jolla silmät lähes kiinni eikä edes summassa yritä iskeä takaisin.

Parempi voitti ei siinä mitään, jäi ihmetyttää tuo Lesnarin vaisu esitys, tuntui kuin olisi kaasu loppunut kahden minuutin jälkeen vaikka on monesti vetänyt pitempäänkin, oliko ylikuntoinen vai menikö latautuminen jotenkin yli kun sitä poliisiakin töni.. Propsit Cainille mut silti olis kiva tietää mitä tuossa Lesnarilla tapahtui, ei siellä tullut ennen sitä bambi esitystäkään mitään hirveitä pommeja ne tuli sen jälkeen mut silti jalat oli ihan makaroonia..
Oikeesti, mitä vittua sä odotit lessulta carwin matsin jälkeen?

Hienoa oli ja ei tullu turhaa herättyä =D Tanskan pojan olis kyllä pitäny viedä Shieldsiä, mutta ei vaikka kuinka paikkoja tarvittiin. Olis voinu päästää niitä kuristuksia irti ja keskittyä omiin vahvuuksiinsa, tai pikemminkin Shieldin heikkouksiin..

Kampman ois jopa voinu viedä ton ottelun fiksummalla pelillä, mut näin meni tällä kertaa.

Brock joutuu kyllä pari voittoa ottaa allensa, ennenkuin on mitään mahdollisuuksia uuteen tittelimatsiin.
Kyllä, ei se instant rematchia saa tuolla suorituksella mitenkään.

Katsotaan kenet valitsevat Lessulle seuraavaksi, arvauksia?

Suositut

Back
Ylös Bottom