UFC 121 spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Fuck yeah Cain Velasqueeezzzz!!!!! Olihan tuo arvattavissa, mutta että ekassa erässä ja noin suvereenisti.. Sanchez vs. Paulo Thiago oli myös kyllä todella mukavaa kateltavaa tuon päärökityksen ohella. Nyt on mukava mennä nukkumaan työvuoron jälkeen.

Käsittämätöntä.Tässä kirjoittaa entinen Lesnar fani,todella surkea esitys monellakin osa alueella.Cain oli kyllä todella kova ,propsit uudelle mestarille!

Sama olis käynyt jos Carwinil olis ollu hieman isompi tankki. Ei ollu Lesnarilla MITÄÄN jakoa. JES!!!!!!!!

Niimpä ja nyt sen tajuaa viimeinkin kaikki kenties Japikin:D Overeemista tai Fedorista ei enään kannata Lesnarin kanssa edes puhua samassa lauseessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Silti, jäi vähän epäselväksi, että mikä sen Lessun sai niin hoippumaan siinä yhessä välissä, tai mikä sen paketin rikko ylipäätänsä? Olihan siellä Cainilla muutamat hyvät pistot mutta en (itse) nähny silti mitään kovin tuhoisaa, joka niin pahasti alkas miestä heiluttaan, niinku Lessun nyt kävi.

Nyt pitää lessun fanipoikien miettiä missä meni pieleen, oliko se parrassa joka aiheutti tank abbott syndrooman?Olen aina ollut sitä mieltä, että lesnar mestarina on häväistys koko lajille, onneksi saatiin siihenkin nyt loppu:hyvä:

iha sama rematsis nähää

Luulen että Strikeforceen heitetään tollaset ottelijat, sopimuksia purettu paremmiltakin ottelijoilta :)
Mitä helvettiä se hoippu ja pyöri, pelkäs taas niin vitusti ja yritti ettii kilppari asentoo.

Ai niin, täälähän mainostettiin kuinka kova lesnarin kouluaikojen paini oli,just mä luulen että roinas vaan ennemmän ku muut.
Ei lessu pärjänny painissa yhtään saati missään muussakaan. Kai sille syötetään jotain paskoja ottelijoita nyt pari että saadaan rahat pois ja sit joku top 5 ukko hakkaa sen kuralle taas.

Silti, jäi vähän epäselväksi, että mikä sen Lessun sai niin hoippumaan siinä yhessä välissä, tai mikä sen paketin rikko ylipäätänsä? Olihan siellä Cainilla muutamat hyvät pistot mutta en (itse) nähny silti mitään kovin tuhoisaa, joka niin pahasti alkas miestä heiluttaan, niinku Lessun nyt kävi.

Alakoukku kun se oli yksi polvi maassa,no näet sitten myöhemmin.

iha sama rematsis nähää

No eipä taida olla järkeä rematsata vähään aikaan ettei Brockilta mee kasvot kokonaan. Oli toi niin selvä homma.

Hehe "ihan sama" jne :) Karkeraa, niin katkeraa?

Suositut

Back
Ylös Bottom