UFC 120 Spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hahaha kaikki ketkä näki Maldonado vs Mcsweeney matsin ni kattokaa tää..

scaled.php

Aivan liian sairasta että kukaan tuomari maan päällä ois antanu sen toisen erän Mcsweeneylle joka oli munankarvaa vailla 10-8 erä Maldonadolle.. Mcsweeney sai korkeintaa muutaman legkickin sisää jonka jälkee Maldonado eka dominoi pystyottelua, sitte tiputti bodyshotilla kenttää jonka jälkeen dominoi matossa loppuerän..

http://www.sherdog.net/forums/f2/round-2-scored-mcsweeney-all-3-judges-update-1394159/ Tuossa viellä threadi sherdoggiin missä keskustelua kyseisestä toiminnasta..

Mutta ylivoimasesti sairain. Katoppa huvikses se toinen erä. Ja mietippä jos Maldonado ei ois saannu lopetettua Mcsweeneytä kolmannessa ja ne ois julkistanu tulokset. Mitä sitte ois tapahtunu? Eihä ne jumalauta voi sanoa ääneen että se erä oli Mcsweeneyn :D

Alkaa mennä usko MMA:n tuomarointiin. Ei mitenkään, ei mitenkään tuota erää voi pisteyttää Mcsweeneylle.

No voittihan se Bisping Hammillin joskus briteissä ottamalla 3erää nenään. Tuuletteli vielä matsin jälkeen miten on oikea tuf voittaja ja kuinka hän nyt sen todisti.. Tosin ei se ollut mitään verrattuna tuohon Maldonado-Mcsweeney toisen erän myllytykseen.

Mikäs mies tuo Maldonado on? Itselleni ihan tuntematon. Näytti aika hyvältä, kylmähermoinen kaveri.

Fabio Rogerio Maldonado (born March 17, 1980 in São Paulo) is an Brazilian boxer and mixed martial artist. Fabio Maldonado makes his training at the training center of Antônio Rodrigo Nogueira and Antônio Rogério Nogueira in Rio de Janeiro, Brazil.

Boxing recordi 22-0-0 Joista 21 voittoo by knockout. Ei varmaa mitää maailman terävintä kärkeä vastaan, mutta kuitenki!! Hyvältä näytti kaverin meno kyllä.

Boxing recordi 22-0-0 Joista 21 voittoo by knockout. Ei varmaa mitää maailman terävintä kärkeä vastaan, mutta kuitenki!! Hyvältä näytti kaverin meno kyllä.

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=171565&cat=boxer <--- aika säkkejä ilmeisesti tosiaan ja matsi oli kyllä viihdearvotaan loistavaa tykitystä!

Edit. Ilmeisesti nogin tallissa ottelee ja jos en ihan väärin kattonu niin JDS ja Belfortti oli taustajoukoissa?

En kyllä haluis päästää viellä tosta tuomaroinnista irti. Ois kiva saada lisää mielipiteitä asiasta. Koska tuo kyseinen erä oli selvästi rahalla väännetty Mcsweeneyn suuntaan, silti ykskään suuri MMA-media tai UFC ei oo sanonu/kirjottanu asiasta mitään. En tajua miten tuollanen on edes mahdollista tällä tasolla. Tästä lähin pidän jokaikistä tuomaria korruptoituneena.

@mw2: JDS ja Tavares oli sen kulmassa lauantaina. Belfortillahan ei ole näitten ihmisten kanssa mitää tekemistä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voittihan se Bisping Hammillin joskus briteissä ottamalla 3erää nenään. Tuuletteli vielä matsin jälkeen miten on oikea tuf voittaja ja kuinka hän nyt sen todisti..

Ja ilkkui siihen päälle Hamillin selän takana niin ettei Hamill nähnyt, että menes takaisin niille painimatoillesi. Hamillhan siis kuurona lukee suhteellisen taitavasti ihmisten huulilta, joten olisi kai nähdessään voinut jopa reagoida voimakkaammin loukkaukseen. Vähän sama niinku vilkuttaisi keskaria sokealle ja irvistelisi samalla. Senpä takia mulla menikin ikuisesti maku Bispingiä kohtaan, ja oon oikeastaan toivonut että joka ikinen vastustaja pieksisi sen sairaalakuntoon.

e: Jos nyt muutaman sanan sanoisi tapahtumasta... Condit teki kyllä miehen työn. Ei muuta kommentoitavaa.

Nyt ymmärrän matsi jotka omalla järjellä olisi mennyt juuri sille toiselle kun oli luullut ja näin 99% matseista onkin (toivottavasti).
Rahalla saa ja kotimatsi 205:ssa McSweeneyllä, mutta miksi noin koitetaan nostaa kun tuomarit varmaan hokasi ettei se matsi mee loppuun kun 2 erässä ottaa niin kovan damagen ettei siitä enää palaudu.

Ainoa järki selitys on, että on annettu erävoitto kun ei luovuttanut kun jotain taisi kylkiluita murtua.
Ei sillä kuitenkaan _saa & voi_ voittaa erää kun siinä on ottavana osapuolena 5 minsaa.
Lajin uskottavuus kärsii pahasti!!

Ainoa järki selitys on, että on annettu erävoitto kun ei luovuttanut kun jotain taisi kylkiluita murtua.
Ei sillä kuitenkaan _saa & voi_ voittaa erää kun siinä on ottavana osapuolena 5 minsaa.

Sori, mutta mun mielestä tuo on kaukana järkevästä. Selitys tuo voi olla, mutta ei järkevä sellainen.

Koska olen 100% varma että kukaan joka tietää MMAsta jotain (tai vaikka ei tietäisi mitään) ei voisi pisteyttää tuota erää Mcsweeneylle, en nää mitään syytä miten 3 "ammattilaista" vois sen tehä ilman että joku laittas niille seteliä povariin.

Sori, mutta mun mielestä tuo on kaukana järkevästä. Selitys tuo voi olla, mutta ei järkevä sellainen.

Koska olen 100% varma että kukaan joka tietää MMAsta jotain (tai vaikka ei tietäisi mitään) ei voisi pisteyttää tuota erää Mcsweeneylle, en nää mitään syytä miten 3 "ammattilaista" vois sen tehä ilman että joku laittas niille seteliä povariin.

Oon ihan samaa mieltä, ei tossa ole enää kyse mielipide erosta. Vahingossa tollanen ei tapahdu. Kukahan hommasta maksaa tai kuka käskee kirjottamaan korttiin ton tuloksen???

Ahh, mikä nautinto nähdä McSweeneyn kärsivät ilmeet. Hitto kun ei Maldonado saanut lyötyä älyä pois vikassa erässä. Olisi kruunannut nautinnon. McSweeney on niin vajakki apina kuin olla ja voi.

Sen verran itsekin olen seurannut MMA:ta, että tiedän kumpiko erän voitti ainakin yleensä.
Ei todella Jamesilla ollut mitään sanomista 2 erässä ja vielä putosi maahan vartaloiskusta jonka jälkeen matsi oli hänen osaltaan ohi.

Ei hyvä tee Zuffalle nämä sovitut päätökset joista vielä kärytään tuolla tavalla.

On kyllä mennyt paskaksi tuomarointi. Kattelin tuon bisping vs hamillin muistin virkistykseksi. Ei kyllä voi bispingille antaa kuin korkeintaan toisen erän, kolmannessa hamill vei tonttiin monta kertaa ja pitikin siellä. Ja yleensähän ufc:ssä maahanviennit painaa vaakakupissa. Ja nyt tuossa matsissa McSweeneylle toinen erä? Ei mitenkään päin. Hathawaykin ois voitu julistaa voittajaksi kun osoitti upeaa octagon controllia pakottamalla vastustajansa dominoimaan ottelua. Ja Conditille diskaus ku kehtas tyrmätä britin tämän kotikentällä. +Machida won all five rounds!

On muuten varmasti paskin tuomaroitu erä vapaaottelussa, mitä olen faniurani aikana nähnyt. McSweeney oli ottavana osapuolena alusta loppuun. Ihan käsittämätöntä, että tuon saa tuomittua britille. Maldonadolla oli kuitenkin kyseisen erän aikana pari kertaa lopetus lähellä, matossa oli subien yritystä ja dominoivia positioita... Milloinkohan saadaan UFC:ssä ensimmäinen kunnon sopupelihässäkkä?

Back
Ylös Bottom