Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suurin miinus miehen otteissa on minusta edelleen tyrmäysvoiman puuttuminen, vaikka mies ennen joka matsia vakuuttaa toisin.
No olen pahoillani että vihaan kyseisen herran persoonallisuutta ja tapaa puhua otteluita edeltävissä tiedotustilaisuuksissa, varsinkin ku ei ole vastustajia paikalla. Myös eilisestä matsista huomasin että kun Bisping monotti ekaa kertaa Sexyä kasseille ja Sexy huito tuomarille et stoppia nyt ja ei tullu ni Bisping kävi heti raadon kimppuu, mutta sitteku kävi toisinpäin ni Sexy ootti ja sen jälkee kauheeta halailua.
No jos mä potkasisin sua kasseille matsissa ja ihan selvästi se sattuis sua ja tuomari ei nää mitää ja antaa ottelun jatkua ni mä en kävis sun kimppuun, mutta ei siinä mitään jos sää tekisit toisin. Eipä nouse pisteet ainakaan mun silmissä. No mitä sää luulit että se siinä sitte tekee ku se toisen kerran potkas sitä kasseille? Sexyhän tippu kivusta maahan ja tuomari tuli väliin. Kunnioitusta oli, molemmin puolin.
Eniten ärsyttää nyky MMA:ssa että keskitytään voittamaan matsi pisteillä. Kadulla ei jaeta pisteitä ja jos halutaan olla ULTIMATE FIGHTING niin kyllähän se pitäisi homma vähän muuttua että saadaan noi pistenikkarit helvettiin.
Pitäis varmaan muuttaa nimi HIT 'n' RUN to get POINTS TO WIN FIGHTING CHAMPIONSHIP :P vai miten se oli. Nooh..seuraavaa tapahtumaa odotellessa.