UFC 120 Spoilerketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No olen pahoillani että vihaan kyseisen herran persoonallisuutta ja tapaa puhua otteluita edeltävissä tiedotustilaisuuksissa, varsinkin ku ei ole vastustajia paikalla. Myös eilisestä matsista huomasin että kun Bisping monotti ekaa kertaa Sexyä kasseille ja Sexy huito tuomarille et stoppia nyt ja ei tullu ni Bisping kävi heti raadon kimppuu, mutta sitteku kävi toisinpäin ni Sexy ootti ja sen jälkee kauheeta halailua. Uskon myös että Bispingillä ei ole mitään jakoa KENENKÄÄN MWn kärkijätkän kanssa. Eilen ansaittu voitto kyllä, ei siinä mitää. Ei mitää henkilökohtasta sua vastaa että en tykkää kyseisestä ihmisestä.

Joo ei tässä mitään henk.koht ole. Bisping on ihan kelpo ottelija, ja uskon että pystyy roikkumaan ufc:n mw top 10 ihan hyvin. Silvaa, Chaelia tai esim Belfortia vastaan en minäkään usko miehellä olevan paljon mahdollisuuksia. Suurin miinus miehen otteissa on minusta edelleen tyrmäysvoiman puuttuminen, vaikka mies ennen joka matsia vakuuttaa toisin.

Suurin miinus miehen otteissa on minusta edelleen tyrmäysvoiman puuttuminen, vaikka mies ennen joka matsia vakuuttaa toisin.

Näinhän se on, mutta pitää muistaa et Sexyn leuka on täyttä rautaa ja Bisping osu pari kertaa iha tiukkaa sarjaa suoraa nappiin, mutta eihän se edes liikahtanu.

Ei Cuntista ole mestariksi tällähetkellä eikä varmaan missään vaiheessa tohon painoluokkkaan, liian kovia ukkoja edessä kun mennään top 3-5.

Aika mitäänsanomaton eventti. Nousujohteisesti meni matsit, ME oli viihdyttävin. Yleisö oli hienosti mukana, siitä pisteet.

Kattelin just ton Mcsweeney vs Maldonado preleistä ja uskomatonta että Bisping vs Akiyama oli FOTN tän matsin tilalla.. Kui perseestä..

Tais olla vähän keskitasoa huonompi kortti taas :/ ? Nooh Pyle kyllä veti hienon voiton, ja Conditin tyrmäyslyönti oli melko jykevä :D Bisbingingiltä vain puuttuu se jokin, nopeutta, kuntoa ja hienoa pystyä kyllä riittää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei nyt mikään paras card ikuna, mutta ihan jees.

Condit kyllä yllätti, en tiennyt että miehellä on tuollaista tyrmäysvoimaa! Kauhea pommi.

Bispingillä oli kovempi kondis ja otteli fiksummin. Akiyama liikaa luotti siihen takakäteen ja vaikka osuikin monesti, enimmäkseen Bisping liikkui alta.

No olen pahoillani että vihaan kyseisen herran persoonallisuutta ja tapaa puhua otteluita edeltävissä tiedotustilaisuuksissa, varsinkin ku ei ole vastustajia paikalla. Myös eilisestä matsista huomasin että kun Bisping monotti ekaa kertaa Sexyä kasseille ja Sexy huito tuomarille et stoppia nyt ja ei tullu ni Bisping kävi heti raadon kimppuu, mutta sitteku kävi toisinpäin ni Sexy ootti ja sen jälkee kauheeta halailua.

Jos tuomari ei pistä peliä poikki niin, ei siinä paljoa jossitella.

Bisping kunnioitti paljonkin Akiyamaa, kuten toisen kasseille potkun jälkeen osoitti ja ylipäätään koko ottelun ajan.

No jos mä potkasisin sua kasseille matsissa ja ihan selvästi se sattuis sua ja tuomari ei nää mitää ja antaa ottelun jatkua ni mä en kävis sun kimppuun, mutta ei siinä mitään jos sää tekisit toisin. Eipä nouse pisteet ainakaan mun silmissä. No mitä sää luulit että se siinä sitte tekee ku se toisen kerran potkas sitä kasseille? Sexyhän tippu kivusta maahan ja tuomari tuli väliin. Kunnioitusta oli, molemmin puolin.

No jos mä potkasisin sua kasseille matsissa ja ihan selvästi se sattuis sua ja tuomari ei nää mitää ja antaa ottelun jatkua ni mä en kävis sun kimppuun, mutta ei siinä mitään jos sää tekisit toisin. Eipä nouse pisteet ainakaan mun silmissä. No mitä sää luulit että se siinä sitte tekee ku se toisen kerran potkas sitä kasseille? Sexyhän tippu kivusta maahan ja tuomari tuli väliin. Kunnioitusta oli, molemmin puolin.

Hyvin Akiyama pystyi ottelua jatkamaan iskun jälkeen. Toinen isku olikin jo toista sorttia.
Jotkut feikkaavat eyepokeja ja munille iskuja. En sillä, että Akiyama niin olisi tehnyt.

Totta, että Akiyama pysty jatkamaan, mutta hetken aikaa teki ihan selvästi kipeetä ja Bisping rummutti sitä jo ohtaa sillo ku dumari sano ettei nähny mitää. En näe mitään syytä minkätakia Akiyama ois feikannut sitä siinä.

Hardy vs Condit: Ei ollu kyllä kaukana että olisi kumpiki nukkunu. Sehän se olisi ollut jännää.

Kongo on kyllä aika lammas suden vaatteissa. Ja kyllähän nyt Bispingillä oli ns. paikkansa tyrmätä mutta ei ollut tarpeeksi voimaa sellaiseen.

Eniten ärsyttää nyky MMA:ssa että keskitytään voittamaan matsi pisteillä. Kadulla ei jaeta pisteitä ja jos halutaan olla ULTIMATE FIGHTING niin kyllähän se pitäisi homma vähän muuttua että saadaan noi pistenikkarit helvettiin.
Pitäis varmaan muuttaa nimi HIT 'n' RUN to get POINTS TO WIN FIGHTING CHAMPIONSHIP :P vai miten se oli. Nooh..seuraavaa tapahtumaa odotellessa.

Eniten ärsyttää nyky MMA:ssa että keskitytään voittamaan matsi pisteillä. Kadulla ei jaeta pisteitä ja jos halutaan olla ULTIMATE FIGHTING niin kyllähän se pitäisi homma vähän muuttua että saadaan noi pistenikkarit helvettiin.
Pitäis varmaan muuttaa nimi HIT 'n' RUN to get POINTS TO WIN FIGHTING CHAMPIONSHIP :P vai miten se oli. Nooh..seuraavaa tapahtumaa odotellessa.

Kyseessä on kuitenkin kamppailu-urheilu, ei mikään kujalla järjestettävä katutappeluturnaus... ymmärrän kyllä pointtisi, mutta silti.. ;)

jaycool: -Jaa, että oikein ärsyttää kun keskitytään voittamaan ja perään vertaus ettei kadullakaan jaeta pisteitä... Just. Jos haluaa katsoa rähinää ilman sääntöjä, eikös silloin kannata katsella niitä videoita katurähinöistä MMA:n sijaan?

"Eniten ärsyttää nyky MMA:ssa että keskitytään voittamaan matsi pisteillä. Kadulla ei jaeta pisteitä"

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että MMA:n luonteeseen kuuluu erityisesti tuo lopetushakuisuus. Mieluiten katson ottelijoita, jotka aktiivisesti yrittävät lopettaa vastustajan. Tämä ei tietenkään tarjoita pelkästään päätöntä huitomista, eli lopetushakuisuus ei sulje pois järkevää ottelemista. Mutta tähän en kyllä kuitenkaan vetäisi tuota "kadullakaan ei jaeta pisteitä- korttia". Sen voisi jo unohtaa MMA:sta puhuttaessa.
Mitä Bispingiin tulee niin mielestäni helvetillisen tylsä ottelija. Siksi en Bisping-Akiyama matsia katsonut ollenkaan.

No kyllähän se voi ärsyttää, vaikka ymmärtääkin miksi ottelijat niitä pisteitä hakevat. Sääntömuutoksillahan noita otteluita muutettaisiin lopetushakuisempaan suuntaan. Alasvienneistä ja kontrollistahan pisteytetään nykisin aivan liian voimakkaasti. Tähän tilaisuuteen monet ottelijat ovatkin tarttuneet ja pyrkivät voittamaan otteluita nimenomaan näitä "porsaanreikiä" hyväksikäyttämällä. Sehän siinä alkaa vähän pännimään, kun ottelijat eivät välttämättä ajattele miten todistaisivat paremmuutensa lajissa vaan miten saisivat enemmän pisteitä.

edit. Bisbing on tehnyt pystyottelulle mitä painijat ovat tehneet matossa :) Noh, onhan se ihan vauhdikas noitssa otteissaan, mutta lopetushakuisuus puuttuu täysin.

Back
Ylös Bottom