Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipa todella hyvä eventti. Ottelutkin päätyi juuri niin kuin toivoin, paitsi pääottelu, joka oli kuitenkin hienoa katsottavaa. Hieman tuli ehkä Carwinin kokemattomuus esille, siis siinä mielessä että ei osannut yhtään säännöstellä voimiaan kun oli tähän asti vähempi määrä lyöntejä voittoon riittänyt. Toki tuossa oli niin hyvä paikka että eiköhän siinä moni muukin olisi paukuttanut täysillä menemään.
Ihmeen vähän Velasquezille annetaan mahkuja, onhan kaveri kuitenkin all-american div 1 painija niinkuin Lesnarkin. Ehkä ei matossa Lesnarille pärjää, mutta eipä tarvitsekaan jos saa pidettyä ottelun pystyssä, jossa luulisi hänen ilmanmuuta haluavan ottelun pysyvän, varsinkin tämän ottelun perusteella.
Mä uskon et Velasquez saattaa pärjätä Lesnarille painissa juuri sen takia ettei se ole samanlainen körmy. Cainilla on varmasti parempi liike ja yleinen ketteryys kuin Lesnarilla. Sillä ei ole hirveästi väliä onko Lesnarilla painijana sama tekninen taso pohjalla kuin Cainilla, jos ei se kykene matsissa tekemään niitä muuveja kaiken sen massan takia. Mä olen vielä hieman skeptinen sen suhteen, kuinka paljon hyötyä tosta massasta lopulta on. Asia on hieman kaksiteräinen miekka.
Kyllä sillä on syynsä miksi myös painissa on painoluokat. Lesnar oli yliopistopaini uransa aikana todella ylivoimanen 106-5 rekordilla. En usko, että Cainista on vastusta Lesnarille painissa.
Kyllä sillä on syynsä miksi myös painissa on painoluokat. Lesnar oli yliopistopaini uransa aikana todella ylivoimanen 106-5 rekordilla. En usko, että Cainista on vastusta Lesnarille painissa.
Cainin rekordi ei ole kovin pahasti kyllä paskempi (110-10). Mä uskon, että Cain voi olla (etenkin vaparikehissä) jopa kovempi painija kuin Lessu ja ainakin useemman erän myllyissä.Kyllä sillä on syynsä miksi myös painissa on painoluokat. Lesnar oli yliopistopaini uransa aikana todella ylivoimanen 106-5 rekordilla. En usko, että Cainista on vastusta Lesnarille painissa.
On kuitenkin monta kertaa nähty, että kun kaverit bulkkaa niin ne saattaa tulla jopa huonommiksi ottelijoiksi, vaikka olisivatkin vähän vahvempia. Kyse ei ole pelkästään cardiosta tai nopeudesta vaan ihan pelkällä liikkuvuudella on valtava merkitys. Kun puuhutaan painimisesta niin sillä sattuu olemaan ihan pirun iso merkitys, sillä painiminen vaatii muutakin kuin voimaa. Mä olen melko varma, että iso osa Fedorin menestyksetä on sen liikkuvuuden ja ketteryyden ansiota, jotka ovat raskaansarjan kaverille aika loistavalla tasolla.