Ufc 116 **spoilers**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Lesnar vs. Carwin ???

• Lesnar

Votes: 0 0,0%
  • Carwin

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    0
Kyllähän tämä matsi antoi vastauksen moneen kysymykseen.

Nyt Lesnarin leuka on todella testattu ja se kesti lyönnit mieheltä, joita kukaan muu ei ole kestänyt. Eihän kukaan ole oikeestaan edes ottanut Carwinilta lyöntejä ilman TKO/KO:ta. Ja mikä tärkeintä, Lesnar oli todella pahasti vaikeuksissa, mutta nousi voittoon, eli on henkisesti todella vahva.

Joo, pystyssä ei pärjännyt, mutta eipä vaparissa tarvitsekaan pelata siellä toisen vahvuusalueella.

e. Leben kyllä yllätti, olin ihan varma että Akiyama vie. Aika kovat voitot ottanut parin viikon sisään. Seuraavaksi matsiksi sopisi Cote/Belcher IMO. Olisi ainakin viihdyttävää. :D W.Silva ilmeisesti ei ihan heti pääse ottelemaan kun on loukkaantunut.

Leben on vaan niin vahva henkisesti ja pää on terästä. Akiyama olisi varmaan voittanut jos ei olisi lähtenyt siihen myllyttämiseen mitä Leben rakastaa, mutta toisin kävi.

Voipi olla että on vähän turhan mustavalkoista uskoa että löytyy yksi paras ukko, joka voittaa kaikki muut. Joku tossa jo aiemmin kirjoitti että homman lopputulos on paljon kiinni siitä minkälaiset kaverit kohtaavat. Matsit tuppaa menemään ristiin, eli samat ottelijat voittaa ja häviää eri tyypeille. Tässä vaiheessa olen itse vielä Fedorin kannalla äskeisestä tappiosta huolimatta, jos sellainen kovin kaveri pitää nimetä. Fedor on kuitenkin todistanut yli 30 ottelullaan että pystyy voittamaan kaikenlaisia kavereita pystyssä ja matossa. En usko että kukaan pystyy aina voittamaan muut sillä yhdellä vahvuusalueellaan. Vaparis on oltava monipuolinen jos haluaa tehdä pitkän ja voitokkaan uran. Rankkaan omalla listalla Alistair Overeeminkin vielä tässä vaiheessa Brockin yläpuolelle.

Hieno matsi kaikenkaikkiaan ja Carwin kaasutti itsensä kyllä aika pahasti ekassa erässä, kun haki tyrmäystä. Ei kyllä Brockin kunto ollut mitenkään ihmeellinen omasta mielestäni, vaikka sitä joku viesteissä hehkutti. Melkein yhtä pahasti kaasuissa, kuin Carwin. Fedor vs Lesnarin haluisin kyllä nähdä, koska Fedorilla oli ainakin Pride aikoihin aivan älytön kunto. Vähään aikaan ei ole Fedor päässyt kuntoaan esittämään, koska matsit on ollu niin lyhkäsiä. Carwinilla on kyllä raskaat kädet, kun Lesnarikin oli helisemässä, mutta hienosti voitti ottelun, vaikka ensimmäinen erä ei aivan nappiin mennytkään Lesnarin olalta :)

No, Lesnarin kuntoon varmaan vaikutti ne ~50 lyöntiä mitkä se otti kuuppaan Carwinilta. :)

Kyllä mä uskon, että Carwin oli tämän hetken haastajista pahin matchuppi Lesnarille. Kuka muu saa pidettyä matsin pystyssä?

Näyttää muuten siltä, että jengin kommenteissa on selkeä trendi:

Hallitseva mestari EI KOSKAAN ole se paras, vaikka olisi voittanut 30 ottelua putkeen. Millähän ihmeen logiikalla ykkönen ei ole ykkönen, vaan kakkonen tai kolmonen on ykkönen ja sitten jos esim kakkonen pääsee mestariksi, niin se ei enää olekaan enää ykkönen, vaan joku toinen on paras???? Kertokaa mulle mikä mättää?

Ainakin minusta Lesnar on tällä hetkellä UFC:n paras raskassarjalainen. Se ei vain ole kovin suuri meriitti, kun katsoo tuotakin ottelua. Carwin joka oli ykköshaastaja ei jaksa otella kuin pari minuuttia. Toisessa erässä sitten jaksaa vain tippua selälleen ja maata lahnana odottamassa raiskausta. Mutta Lesnar on sarjassansa paras, aivan kuten paraolympialaistenkin voittaja.

UFC:n HW divisioona on nyt kuitenkin parhaimmillaan, vaikka muutamia huippumatsaajia onkin muissa organisaatioissa.

Jos Lesnar vielä pari kertaa puolustaa vyötään, niin sitten ei kyllä voi kiistää miehen n.1 statusta HW sarjassa. Cain, JDS, jos noista selviää niin sitten on kyllä jokaisen tyylin huippumatsaaja kaatunut.

Lesnar menettää vyönsä Cainia tms. vastaan. Carwin olisi voittanut Lesnarin jos kunto kestäisi enemmän kuin sen ekat 3minsaa. Lesnarin pysty on heikoin UFC:n (ja Strikeforcen) raskassarjalaisista ja selällään mies oli kanssa todella avuton.

Cain on kyllä mielenkiintoinen matsi, uskon että se on vaarallisempi matchuppi kun JDS. JDS:n Lesnar varmaan saisi vietyä mattoon.

Cainin lyönneissä ei näyttänyt olevan ruutia ennen Nogi matsia, jossa sitten irtosikin hulluja pommeja pystyssä.

No, Lesnarin kuntoon varmaan vaikutti ne ~50 lyöntiä mitkä se otti kuuppaan Carwinilta. :)

Kyllä mä uskon, että Carwin oli tämän hetken haastajista pahin matchuppi Lesnarille. Kuka muu saa pidettyä matsin pystyssä?
Itse veikkaisin että Cain on aika paha vastus Lesnarille (JDS tullee suurella näköisyydellä hakatuksi naama turvoksiin selällään). Mir/Herring saivat Brockin alasviennit näyttämään marginaalisesti ylivoimaisemmalta kuin ne ehkä tosiasiassa ovat. Nog:ia vastaan Cainin pysty näytti aika hyvältä, sanoisinko että onhan se hiukan yksinkertaista mutta silti ihan tehokasta ja Lessun pysty näytti edelleen aika köyhältä. Cainilla on ihan kunnioitettava painirecord, todella kova kaasutankki ja IMO suorastaan terrierimäinen pace HW-sarjalaiseksi. Lessu vs. Cain matsin avain tullee olemaan riittääko Cainin TDD (eli Lessu by KO round 1 0:55 :hyper: )

Carwin taisi mennä vähän "pakko sammuttaa valot" moodiin tuossa saatuaan lyötyä Lessun noin helposti maihin. En kuunnellu mitä corner teki tuossa tilanteessa, mutta toisella katsomiskerralla tuli mieleen että olisivat kyllä saaneet rääkyä äänensä käheäksi "knee to body" kun Brockosaurus oli turtle-puolustuksessa.

Jeps, jos Cain saa pidettyä matsin pystyssä ja pysty on kehittynyt vielä entisestään, on se paha matsi Lesnarille. Cain ei varmasti väsähdä ensimmäisen erän jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä oli varsin viihdyttävä iltama kaiken kaikkiaan.

Vaikka tuo päämatsi oli viihdyttävyydeltään oikein mukava matsi, niin eipä siitä sen lisäksi juuri kehuttavaa löytynyt. Jos tuossa piti olla 2 maailman parasta raskaan sarjan MMA karjua, niin voi voi voi... Carwin osoitti olevansa kuten entinen Overeemi, eli ensimmäiset minuutit maailman paras ottelija, mutta alkurymistelyn jälkeen ei löydykkään mitään tarjottavaa enää. Mutta suurempi pettymys oli Lessukka. Vaikken miehestä pidäkään pätkääkään, niin kyllä hänessä potentiaalia on näkynyt, erityisesti kovan paininsa vuoksi, mutta mitäs helevettiä tuossa matsissa tapahtui. Mä olen ymmärtänyt että painijan saa selälleen takimmaisella suoralla koppaamalla tajun pois tai.... niin no, tuossahan se jo tulikin millä painijan selälleen saa ja siellä pidettyä. Eikai tuon tason painijaa pitäis pystyä selällään pitämään sitten millään jos se tajuissa on? Nyt Lessukka makas ja söi nyrkkiä, pitkään.

No, Lessukka nyt on suurimman organisaation ykkönen ja tän hetken kukkulan kuningas. Valitettavasti. Onneksi sieltä tulee uusia tuulia kohta takaa, jotka menee kerralla ohi näistä yhden tai kahden ihmeen sälleistä.

Ja prkl, on se Leben kova mies, vaikkei siitä tykkäiskään. Joka kerta tarjoo kunnon sodan ja onnistuu aina yllättään kaikki tempuillaan. En usko että kovinkaan suurta luottoa ois herättäny, jos ennen matsia ois huudellut Lebenin vievän subilla hirviötä. Iso ois kertoimen pitäny olla, että oisin moiseen lähteny.

IMO Lesnar-Carwin oli huippuottelu ja Lesnar ansaitsee kaiken kunnian voitostaan. Carwinin kunto loppui, koska Lesnar kesti sen rynkytyksen. Sillä ei ole edes merkitystä, loppuiko se kunto ekan erän loppuun vai vasta viidennessä erässä; Lesnar olisi hoitanut homman kotiin jossain vaiheessa samalla tavalla kuin nyt nähtiin. Jos Carwin ei saanut Lesnaria pihalle sillä ekan erän myllyllä, niin ei se olisi pystynyt lopettamaan matsia myöhemminkään. Ja todella harvassa ovat ne HW:t jotka tuon Carwinin rynnistyksen kestää; itse ainakin arvostan Carwinin edelleen ihan raskaan sarjan huipulle.

Heh, Brockilla selvä cage rust ja epävarma gameplanista ton hirviönyrkin edessä. Sairastelut näkyi, hidasta meininkiä. Ekaa kertaa oli mielestäni nähtävissä, että Lessu oli epävarma. Ja SILTI voitti. On se ihme sälli. Cainin ainoa sauma on yritää piestä Brock kovemmalla cardiolla, mihin on mielestäni ihan realistinen sauma. Pitäis vain sen oman juttunsa ja vetäisi samalla tavalla kuin Kongoa vastaan. Cainin cardio on jotain ihan epätodellista ja tässä hänen nuoruutensa mielestäni näkyy. Mutta eihän tuolla oikeesti kukaan Carwinia kovempaa lyö, joten ei Caini voi sitä mitenkään pystystä pudottaa. Kyllä se räjähtävä Lessu sieltä vielä tulee. Ton täytyy antaa ihan hullu itsevarmuus omaan leukaan ja henkiseen vahvuuteen. Huononakin päivänä voitti Carwinin, kertoo aika paljon. Caini matsista tulee kyllä todella mielenkiintoinen, koska siinä on kanssa henkisesti todella kova sälli.

Mun mielestä tuomari toimi oikein. Kyllä ne yleensä jotain poikkeuksia lukuunottamatta pistää näissä mestaruusmatseissa pelin poikki vasta sitten, kun tajunta alkaa laskea, eikä Brokilla ollut kuupan kanssa mitään ongelmia. Olihan se toki puhdasta kilpikonnapuolustusta, mutta ihan oikein se dumari päätteli, että Brock pystyy jatkamaan, jos vain kestää erän loppuun. Se on kyllä totta, että ei dumarit tässä systemaattisia ole. Oli se yksi Carwinin kyynärpää sellainen, että olisi luullut halkaisevan Brokin pään säpäleiksi. Mutta eipä mitään, herra vaan tulee tauolta silmät turvonneena ja virne naamalla.

Lesnar voitti Carwinin ja oli näin ollen parempi.
En nyt tiedä kuka voissi Lesnaria voittaa. Cain Velasquez:ia vastaan haluaisin nähdä matsin.
Vaikka Carvin hävisi Lesnarille niin en todellakaan usko että monellakaan on mahiksia Carwinista selvitä (onko kellään) kuten Lesnarilla.

Ei se ole ihan niin yksikoikoista miten kukaan noita koppeja ottaa vastaan vaikka tämän matsin perusteella se Lesnarin leuka ei sieltä heikoimmasta päästä taidakaan olla.

Toisena päivänä niitä napakoita lyöntejä voi tulla pari peräkkäin passelisti, oliko nyt pystyssä muita kuin se yksi kunnollinen upari? GnP on kuitenkin enemmän tai vähemmän roiskintaa vs. kunnon pommi pystyssä.

Ei se ole ihan niin yksikoikoista miten kukaan noita koppeja ottaa vastaan vaikka tämän matsin perusteella se Lesnarin leuka ei sieltä heikoimmasta päästä taidakaan olla.

Toisena päivänä niitä napakoita lyöntejä voi tulla pari peräkkäin passelisti, oliko nyt pystyssä muita kuin se yksi kunnollinen upari? GnP on kuitenkin enemmän tai vähemmän roiskintaa vs. kunnon pommi pystyssä.

Tämä on muakin hieman huvittanut. Täällä, ja miltei kaikilla foorumeilla, ylistetään Lessun leukaa. Noh, aika hyvin meinas uni tulla siitä upparista. Carwinin gnp oli pääasiassa huitomista käsiin tai ne ei osunut kunnolla, pari puhdasta osumaa meni läpi mutta nekään ei ihan osunut siihen kuuluisaan "sweet spottiin". Ite veikkaan että Carwin innostui hieman liikaa lopetuspaikasta ja yritti hieman väkisinkin lopettaa matsin siihen hetkeen. Toivottavasti saataisiin vielä vuoden sisään näiden kahden revanssi, silloin kyllä Lesnari katselee lamppuja...

Minun mielestä Lesnar voisi hyvin otella jo seuraavaksi Carwinia vastaan koska niin tasaväkinen tuo ottelu oli. Tosin hemmetin hienoa jos Lesnar tai carwin ottelisi seuraavaksi Cain Velasquezia vastaan.

Helvetin hieno tapahtuma. Foorumien näppäimistö-ninjojen kommenteista ei voi sanoa samaa.

Mä en tajua tätä suunnatonta suuttumusta, mitä jengi kokee näistä matseista tai siis niiden lopputuloksista. Mun mielestä on hienoa, että nää ottelut toteutuu ja lopputulos on sitten mitä se on ja siihen on tyydyttävä. On ihan selvää, että näissä on sattumaa, biorytmejä ynnä muuta aina mukana. Jos matsi olisi ollut sunnuntai-iltana lauantai-illan sijaan, niin lopputulos olisi voinut olla eri ja niin edespäin.

Eli jos tuo matsi olisi mahdollista toistaa laboratorio-oloissa 100 kertaa ja ainoastaan yksittäisiä muuttujia twiikattaisiin hieman, niin ei Lesnar sitä voittaisi sataa kertaa - eikä myöskään Carwin. Tällaiset testit eivät kuitenkaan ihmisten elämässä ole mahdollista, joten sanonta "he was the better man tonight" osuu niin oikeaan kuin vaan ikinä olla ja voi.

Kaippa tämä suuttumus mitä jotkut kokevat liittyy jotenkin tähän ihmisten tiimi- tai heimo-ajatteluun. Mä on Team Carwinissa! Team Carwin hävis... ää, Lesnar on sitä ja tätä. Ja annas olla, jos tulee kyse Team Fedorista... voiiiiii vittttuuuu...

Toi Miken postaama Carwinin tiedote mun mielestä summaa asian varsin hyvin, mutta eipä sitä näköjään kovin moni kommentoija ole jaksanut ajatuksella lukea.

Minun mielestä Lesnar voisi hyvin otella jo seuraavaksi Carwinia vastaan koska niin tasaväkinen tuo ottelu oli. Tosin hemmetin hienoa jos Lesnar tai carwin ottelisi seuraavaksi Cain Velasquezia vastaan.

Valot päälle, Lesnar vs Velasquez -matsi on jo kirjoitettu tähtiin. ;) Eli Dana White on vahvistanut sen olevan seuraava HW-titteliottelu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom