UFC 113 Dragon vs Shogun ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mitä sä oot, 15vee? Siistiä että Shogun voitti, mutta ihme apinakäytöstä monelta, voi sitä häviäjääkin vähän kunnioittaa. Eikai se Machida nyt pakottanut teitä sitä kusta juomaan?

Ois Machidakin voinu voittajaa kunnioittaa ja antaa vyön Shogunille ekan matsin jälkeen eikä egoilla tuomareiden antamalla lahjalla. Mut eihän sen tarvii ku se juo kusta ja on niin erilainen ja hieno.

Ahaa, ok!

Mä kannatin Shogunia ja löin vetoakin miehen puolesta. IMO mies voitti ensimmäisenkin ottelun. Vähän vaan särähtää korvaan, kun joku internetsankari haukkuu entistä mestaria "kusta juovaksi down vammaseksi".

Se on sitten varmaan seuraava titteliottelu Shogunin ja Rashad vs. Rampage voittajan kanssa. Eiköhän Shogun ole vahva ennakkosuosikki molempia vastaan. Itse mieluusti näkisin Rampagen ottavan uusintaottelun.

Mä kannatin Shogunia ja löin vetoakin miehen puolesta. IMO mies voitti ensimmäisenkin ottelun. Vähän vaan särähtää korvaan, kun joku internetsankari haukkuu entistä mestaria "kusta juovaksi down vammaseksi".

Eiku mä sanoin et se on kusta juova pelle jol on downs vammasen naama, enkä et se on downs vammanen. Vai väitätkö et sen naama näyttää jotenki normaalilta? :D

Ois Machidakin voinu voittajaa kunnioittaa ja antaa vyön Shogunille ekan matsin jälkeen eikä egoilla tuomareiden antamalla lahjalla. Mut eihän sen tarvii ku se juo kusta ja on niin erilainen ja hieno.

Tääl on taas tää kommentoinnin taso ylimmillään...

Shogunin seuraavat vaihtoehdot ovat Evans vs Rampage winner, Anderson Silva ja Randy Couture (voittamalla Tooneyn). Todennäköisin noista kyllä taitaa olla Evans vs Rampage winner.

Kimbo ja Daley ulos UFC:stä. Enpä usko että Kimbo kauaa joutuu etsimään uutta organisaatiota, matsin alkun näytti hyvältä mutta siihen se sitten jäikin.

Kos ja GSP sitten ilmeisesti seuraavan TUF kauden valmentajat, sitä luonnollisesti seuraa tittelimatsi. Vaikea nähdä miten Kos tuon veisi. Onhan mies kehittynyt sitten viime matsin, mutta niin on GSP:kin. GSP on kuitenkin parempi joka osa-alueella, poikkeuksena ehkä Kosilla on enemmän voimaa siinä oikean käden heijarissa. Mutta jos sillä lyö ilmaa, niin ei paljoa hyödytä...

Jumalauta miten hienoaaaa!!!! Machida-error has been fixed!

Kuspäiden kolahdus eli Kos vs Daley matsi oli kyllä jotain todella pastaa taas. Ei tule Daleytä ikävä eikä mun puolesta tartte UFC myöskään kiirehtiä Kossin seuraavassa matsissa. :P

Kimbo näytti vanhalta. Jalat sillä taitaa olla aivan paskana jo. Saas nähdä miten Mitrione pärjää jatkossa. Veikkaan että voittaa ehkä viel seuraavan sitte tulee pataa ja kovaa.

Stout vs Stephens oli ihan ok sota. Cote vs Belcher lopetus oli vähän hassu. Tais Patrikki nukahtaa hetkeks siihen faceplanttiin ku Alan pääs nii helposti ratsaille ja kuristelemaan.

Eiku mä sanoin et se on kusta juova pelle jol on downs vammasen naama, enkä et se on downs vammanen. Vai väitätkö et sen naama näyttää jotenki normaalilta? :D

Vai väitätkö, että sun kommentista tuli tuon korjauksen jälkeen huomattavasti järkevämpi?

Ei hymiöitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tossa kun kattelee UFC:n LHW listaa, niin eipä hirveesti o ehdokkaita Shogunilta vyötä viemään vähään aikaan. Melkein vaatis jonku HW:n sarjan pudotusta..

Jon Jones, Pikku-Nog, Evans vs Rampagen voittaja...ja nyt kun Lyoto ei ole enää LHW-mestarin, niin Anderson Silvahan voisi ottaa myös matsin Rua:ta vastaan.

Rashad vs Rampagen voittaja varmaan seuraavaks. pikku nogi on 2-3 jo matsin päässä, varsinkin nyt kun forresti joutu perumaan.Jones kans 2-4matsin päässä. Spideri ois mielenkiintonen jos Shogun voittaa ekan titledefencen.

Ite pidä Jon Jonesia kyllä jo nyt contenderina, mutta kyl se varmaan joutuu viel yhden kaverin tuhoamaan tieltään ennenku vyöstä ottelee.

Jännä tosiaan miten itse ajatteli, että Machidahan on ihan pysäyttämätön voima (ainakin enne sitä ekaa shogun matsia) mutta niin se voittamattomuus vaan oli pelkkää illuusiota.

Hahahaha. Kusta juova downs vammasen naamalla varustettu karatepelle ei voittanukkaa??? Aijaijaiiiiii. Niin oikein.

antti65, se oli machidalle toinen tappio Shogunin käsissä. ;)

Ooo machida on niin pimee ja mysteerinen ku se on karate ja juo kusta ku se puhdistaa kehon ja se on nii erilainen ku muut ja paras.

machidashoop1.jpg

16-1 lista ei se ny ihan mitätön voi olla.

Jon Jones, Pikku-Nog, Evans vs Rampagen voittaja...ja nyt kun Lyoto ei ole enää LHW-mestarin, niin Anderson Silvahan voisi ottaa myös matsin Rua:ta vastaan.

Jep, noita nimiä itekki mietin. Mutta mun mielestä Jones ainoo, kellä vois olla saumaa Shogunin paketti laittaa koetukselle ja Jonesin tittelimatsi on vielä jokusen matkan päässä. Joku näistä (Pikku-Nog / Jones ainaki) joutuu varmaan Machidan testiin ennen tittelimatsia. Rampagella tai Evanssilla en näe mahdollisuuksia Shogunia vastaan.
En o katellu seuraavia matseja tässä painoluokassa eli voin puhua ihan mitä sattuu..

16-1 lista ei se ny ihan mitätön voi olla.

Mutta kun koko maailma näkee sen 16-2, se on ottanut nyt 2 kertaa dunkkuun Shogunilta, vaikka tilastot sanoo mitä niin DWkin on vahvasti sitä mieltä että matsit on 2-0 Shogunille. Ja se merkkaa kaikista eniten, rubbereita on turhaa ootella.

Jos machida voittaa pari seuraavaa, ja shogu säilyttää tittelinsä pariin otteeseen(tietenkin säilyttää) on rubberi hyvinkin todennäköinen, enne sitä not in a million years.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom