Daley ja Kossu on mun mielestä molemmat kusipäitä. Kossunkin voisi heittää pihalle tosta filmaamisesta. Oikeesti joku Kossu-GSP on ihan naurettava match-up. En tota Kimboa olisi ikinä päästänyt UFChen. En tajua, mitä joku ikäloppu youtube pelle tekee tuolla, missä pitäisi olla maailman parhaat. Danan lapset varmaan pyytänyt, että iskä antaa sille matsia, kun se on niin kliffa jannu. Paska oli kyllä vastustajakin.
Mun mielipide on se, että sekä Maukka että Soikkeli on hypetettyjä. Jos mä olisin Dana, niin tekisin näin:
Seuraavaksi Jones - Machida. Se matsi menee niin, että Jones vie Maukan tonttiin tokassa ja hakkaa sen naaman kyynärpäällä soseeksi. Sen jälkeen Jones - Shogun. Jones pieksee Shogunin. Taas joko mountista tai sitten RNC. Sori, Jones on oikeesti Shogunia parempi. Sitten Silva LHWhen ja se taas pudottaa Jonesin nyrkillä päästä. Mikä on kyllä sääli, koska minä en voi sietää sitä rasvanaamaa.
GSP ja Jones on musta ainoat ihan oikeasti hyperhyvät ottelijat maailmassa. Ja kuten kaikki tietää, Jones on vielä ihan kakara vapaaottelijaksi.
Näin kertoo Milesin kristallipallo.