UFC 113 Dragon vs Shogun ***Spoilers***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Japi
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllä meitsi diggaa Machidasta tosi paljon. Tuollaiset jampat tekee lajista kiinnostavamman, erilaisia tyylejä, mixed martial arts. Vähän vaihtelua siihen kickboxaavaan wrestler stereotypiaan.

Shogun tietty samanlainen, sillä on omanlainen, villin agressiivinen thaikku-tyyli.

Kyllä täälläkin sai oikein huutaa riemusta ku Shogun voitti!! Mutta olihan jotenkin väsyneen oloinen tuo Machida? Ei tainnut olla ihan paras päivä.

Harmi ku Cote meni häviämään, muuten olis kaikki suosikin voittanut.

Daley ja Kossu on mun mielestä molemmat kusipäitä. Kossunkin voisi heittää pihalle tosta filmaamisesta. Oikeesti joku Kossu-GSP on ihan naurettava match-up. En tota Kimboa olisi ikinä päästänyt UFChen. En tajua, mitä joku ikäloppu youtube pelle tekee tuolla, missä pitäisi olla maailman parhaat. Danan lapset varmaan pyytänyt, että iskä antaa sille matsia, kun se on niin kliffa jannu. Paska oli kyllä vastustajakin.

Mun mielipide on se, että sekä Maukka että Soikkeli on hypetettyjä. Jos mä olisin Dana, niin tekisin näin:

Seuraavaksi Jones - Machida. Se matsi menee niin, että Jones vie Maukan tonttiin tokassa ja hakkaa sen naaman kyynärpäällä soseeksi. Sen jälkeen Jones - Shogun. Jones pieksee Shogunin. Taas joko mountista tai sitten RNC. Sori, Jones on oikeesti Shogunia parempi. Sitten Silva LHWhen ja se taas pudottaa Jonesin nyrkillä päästä. Mikä on kyllä sääli, koska minä en voi sietää sitä rasvanaamaa.

GSP ja Jones on musta ainoat ihan oikeasti hyperhyvät ottelijat maailmassa. Ja kuten kaikki tietää, Jones on vielä ihan kakara vapaaottelijaksi.

Näin kertoo Milesin kristallipallo.

GSP ja Jones on musta ainoat ihan oikeasti hyperhyvät ottelijat maailmassa. Ja kuten kaikki tietää, Jones on vielä ihan kakara vapaaottelijaksi.
.

No miksi Silva sitten pudottaa Jonesin, vaikka et laittanut sen nimeä tohon listaan?

Se on vaan pystyssä niin ylivoimainen, mutta en mä sitä suurena vapaaottelijana pidä. Mut sit Menee vuosi ja tulee rematch ja sit Jones pudottaa Silvan. Se tarvii sen pakollisen tappion tohon kohtaan uraa. Sit se rulettaa vuosikausia LHW champpina.

No miksi Silva sitten pudottaa Jonesin, vaikka et laittanut sen nimeä tohon listaan?

Se on vaan pystyssä niin ylivoimainen, mutta en mä sitä suurena vapaaottelijana pidä. Mut sit Menee vuosi ja tulee rematch ja sit Jones pudottaa Silvan. Se tarvii sen pakollisen tappion tohon kohtaan uraa. Sit se rulettaa vuosikausia LHW champpina.
Häh? Lainasit itseäsi ollen samalla eri mieltä itsesi kanssa?

Mitä vittua miles jones? Jakomielitauti?

Mitä vittua miles jones? Jakomielitauti?

Voi olla. Tai sitten esim. samaa konetta käyttää käyttää kaksi eri henkilöä ja ensimmäinen unohti logata itsensä ulos.. Who knows :)

Hyvä UFC kuitenki kaikenkaikkiaan! Osa matseista oli urheilullisesti kovatasoisia, osa muuten vaan ihan viihdyttäviä. Mun mielestä oli ihan hauska katsoa kun Kimbo sai pataan, vaikka se onkin ihan sympaattinen tyyppi, mutta kupla oli jo aikakin puhkaista (ties kuinka monetta kertaa).

Vanha suosikki Shogun voitti hienosti, kiinnostavaa nähdä miehen seuraava matsi. Kiinnostaa myös nähdä miten Machida tuosta nousee, pidän myös hänestä ottelijana. Sinänsä harmi, että Semtex lensi ulos. Ihan oikein, että lensi, ja mulkku äijä vaikuttais olevan, mutta siinä oli kuitenki potentiaalia.

Hienoa huomata huutavansa yksin koneella, kun Machidalta meni taju ja Shogun nousee voittajana! Mahtavaa RUA WAR WAGON ON THE WAY!

Sittenhän meitä on kaks :D Oli pitkästä aikaa todella hieno main event, ja tapahtuma oli muutenkin ihan ok. Veikkaukset kusi tosin ihan totaalisesti. Belcher yllätti meikäläisen positiivisesti, mutta kaikista eniten mä olin yllättynyt Mitrionesta. Siis herrajeesus sentään... vois nyt kuvitella, että ne Kimbon koutsit siellä ATT:llä olisi jo aikaa sitten mussuttaneet sille, että nyt mies lenkille siitä ja vitun äkkiä. Koschek ja Daley oli melkeinpä sitä, mitä mä arvelinkin eli väkisinmakaamista melkein alusta loppuun. Pitää kyllä myöntää, että pirun nättejä ne Kössin alasviennit oli. Nyt Shogun sitten todisti, että kyllä hän ois sen ekankin matsin ansainnut voittaa. Hittolainen soikoon kun oli kiva katsoa tuota matsia! Nyt varmaan seuraavaksi vastaan tuleekin Rampage/Evans -matsin voittaja.

Viteota tuosta Daleyn säädöstä. Eiköhän tuo kohta poisteta Tuubista.
http://www.youtube.com/watch?v=_0krE3RNH6s

"En kuullut kelloa" on aika huono selitys tuossa :D Strikeforcen porukka sai varmaan hyvät naurut. Gilbert Yvelin tuomaripahoinpitelyt eivät pahemmin estele Danaa palkkaamasta miestä, mutta annas kun tapahtuu UFC:ssa :) Mitenkään Daleyta puolustelematta.

Hyviä matsia tosiaan Kossin väkisinmakailua lukuunottamatta. Tuo McDonaldin jalka näytti aika ilkeältä. 205 lb divisioonan kärki muuttuu kyllä kokoajan, joka on aina plussaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osoitti melkoisen hyvää pelisilmää se, että tuon Daley-Kosh kärhämän jälkeen häkkiin ei päästetty kuin UFC:n oma henkilökunta. Kulmamiehet jätettiin kylmästi häkin ulkopuolelle ja näin vältyttiin suuremmalta vahingolta. Ja hyvä kuittaus Goldielta Strikeforcen suuntaan "That's not what this sport is all about".

Shogun :haart:
Peto on herätetty eikä sitä saa kukaan enää hengiltä.

Kosh aloitti aika vahvan kampanjan TUF12:sta ajatellen. Eiköhän siitäkin joku Canada vs. USA kehitellä.

En ymmärrä tuota Machida-vihaa mitä jotkut näyttäisi tuntevan. Mun käy oikeastaan vähän sääliksi kaveria. Miettikääpä sitä painetta minkä alla sälli joutui viimeyönä ottelemaan, tai ylipäätänsä elämään viimeiset seitsemän kuukautta. MMA-fanien mielestä hän oli "feikki-mestari" ja nyt uusintaottelussa ei kyennyt pitämään ajatuksia kasassa, koska oli pakko todistaa mma-fanit vääräksi. Liikayrittäminen (aggressiivinen ottelutyyli ei ole Lyoton hanskassa) johti sitten siihen, että Shogun counterasi ja pisti untenmaille.

No eikö tuo yllä mainitsemasi tosiasia jo kerro kaiken? Tuskin kukaan oikea MMA:n ystävä tuntee mitään vihaa ketään huippuottelijaa kohtaan, mutta sympatiat voikin sitten olla jo eri juttu.

Kannattaa kirjautua sillä kakkosnickillä ensin sisään, ennen kuin alkaa itseään trollaamaan. Pelle.

Veikkaisin että tuo "N-sana".

Nuo molemmat sanat liittyvät kiinteästi ameriikan "political correctness"-hevonpaskaan, enkä olisi kuvitellut niihin suomalaisella foorumilla törmääväni, rupesi vähän repeilyttämään kun niin kävi.

Miles Davis varmaan unohti alkuperäisessä viestissään jotain ja editointiaika meni umpeen. Ennakoi kysymyksen "miksi silva.." ja antoi vastauksen kysymykseen jonka oletti tulevan.

Viimeksi muokattu:
Tai sitten oletti että joku voisi kysyä tuota hältä ja pisti tavallaan valmiiksi vastauksen kysymyksineen :confused: or it's just beer talking :D

Joo, juuri noin sen ajattelin, kuten Peeveli kirjoitti. Krapulassa se tuntui täysin loogiselta. Mutta kyllähän toi kieltämättä näyttää todella vammaiselta. Pakko varmaan laittaa Machidan naama tohon avatariksi. Anteeksi hämmennys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom