Ufc 111 ***spoilers***

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
GSP on ammattilainen. Ottelun jälkeen kyseli heti minkä virheen teki lukotuksissa. Analyyttinen ja tunnollinen kaveri. Propsit! Suosittelen kaikkien jotka dissaavat GSP:tä katsomaan tuon post fight -tilaisuuden.

Mattotyöskentely nyt on kuitenkin aika helvetin iso osa MMA:ta ja vituttaa ihmiset, jotka tulee itkemään heti kun ottelu käydään maassa ja ketään ei tyrmätä/hakata paskaksi.

matseja matossa on erilaisia, tämä oli sieltä tylsimmästä päästä (loistaviakin löytyy). Suurimmat syyt siihen gsp:n taktiikka ja yleensä koko tämän matsin sopiminen. Mun mielest tätä matsia ei olisi edes pitänyt käydä, kuten aikaisemmin jo mainitsin.

Väärin voitettu! Olis se helvetin Hardykin voinu vähä paremmin koittaa pysyä pystyssä.

Mä en voi ymmärtää, että GSP:n täydellinen ottelun dominointi käännetään nurinkurisesti miestä vastaan. Mä luulen, että olis se saanut sen Hardyn käden hajoamaan jos olis sitä todella halunnut. GSP on näitä katupoikia sivistyneempi ja ajattelee ennen kuin sikailee vrt. Palharesin ylilyönti. Tämä Palharesin otteleminen on tietysti sitten moukkien makuun ja antaa toisille säväreitä :( Se, että GSP hieman selitteli tota "tekniikkapuutosta" nyt kuuluu asiaan. Täytyyhän jenkkimedian edessä kuitenkin olla hyvää pataa ja fanien suosiossa. Osa tosta GSP:n kommentoinnista oli tota tyypillistä puhetta kun ottelu menee täyden ajan.

Mä en kyl oikeesti ymmärrä miten ketään voi dissata gsp:tä kerta oikeesti ei oo ufc:ssä ketään 170 paunasta ketä vois realistisesti tällä hetkellä sen piestä, eikä oo piessy moneen vuoteen o.o

Jos gsp on paska niin vissiin koko welterweight painoluokka ihan hirveetä paskaa?

Eikai GSP:n taitoja juuri kukaan vähättele. Se on vaan liian viisas ottelija, niin sen matsit on välillä aika tylsiä. Kaikki ei saa kiksejä siitä, että joku on hyvä pysymään matossa päällä. Hardyä vastaan oli kyllä useampikin hyvä lukotusyritys, joten jotain katsottavaa sentään. Onneksi ei siis kuunnellut kulmansa ohjeita ja pysynyt guardissa takomassa.

Joo nyt ois matsit katottu ja täytyypä sanoo et sinnikäs kaveri tuo hardy näyttäs olevan, jos ei olis GSP:llä ollut tekniikkavirhettä siinä armbarissa niin poikki se käsi olis menny.Hardylla kova harjoittelu edessä jos meinaa joskus mestaruuden voittaa. Carwin teki mitä pitikin löi sen mirin paksun kaalin umpeen, jospa se frankieboy oppis edes terveen määrän nöyryyttä ja lopeittais ittensä jumaloimisen. Ja saatiin lesnarillekin semmone mies vastaa joka sen vyön kykenee siltä viemään. Sitä päivää oon nimittäin oottanu et se brockki sais kunnolla pataan.

Katselin jotain GSP:n treenipätkää 2 viikkoa sitten ja muistan että Renzo neuvoi GSP:tä unohtamaan GnP ja keskittymään enemmän vaan kontrolliin ja subittamiseen. Voisiko tuo olla yksi syy myös ottelutyyliin.

Katselin jotain GSP:n treenipätkää 2 viikkoa sitten ja muistan että Renzo neuvoi GSP:tä unohtamaan GnP ja keskittymään enemmän vaan kontrolliin ja subittamiseen. Voisiko tuo olla yksi syy myös ottelutyyliin.

GSP taisi myös sanoa, että halusi viedä ottelun sinne jossa uskoi Hardyn olevan heikoimmillaan. Eiköhän Hardy heikoimmillaan lukkopainimatsissa ole GSP:tä vastaan, vaikkakin perkeleen hyvin se vastaan väänti.

Mä en kyl oikeesti ymmärrä miten ketään voi dissata gsp:tä kerta oikeesti ei oo ufc:ssä ketään 170 paunasta ketä vois realistisesti tällä hetkellä sen piestä, eikä oo piessy moneen vuoteen o.o

Jos gsp on paska niin vissiin koko welterweight painoluokka ihan hirveetä paskaa?

Ei kyse nyt ole siitä ettäkö GSP olisi paska vaan siitä että ei saa matseja lopetettua. Ja tämä Hardya vastaan oleva matsi oli kyllä melko tylsä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko kompata tuota tylsyyttä. Tämän lisäksi toivoisin ettei georgea enää laskettaisi sanomaan siihen mikkiin mitään, on se niin hirvittävän kuulosta.

Aika näppärästi GSP sen käsilukon otti mutta jos toinen ei taputa vaikka käsi on mutkalla , niin mitäs siinä sitten... Sen sijaan kummallisempi ettei rnc:tä saanut kiinni, se nyt pitäisi runnoa vaikka väkisin kun oli hookitkin sisässä muistaakseni...

Palhares teki temppunsa ihan satavarmaan tahallaan. Tuomari oli hiukan nukuksissa ja sitten kun heräsi, näytteli vaan käsimerkkiä että lopeta, kun olisi Big John McCarthyn tyyliin pitänyt repiä kaveri vittuun siitä.

Carwin vs. JDS voisi olla hauska matsi mutta ei taida lähiaikoina toteutua...

Palhares teki temppunsa ihan satavarmaan tahallaan.

2qd4sxz.jpg

Palhares tuli itseasiassa aikoinaan UFC:hen "liian pitkään lukkoja pitävän"-kaverin maineella ja lauantain jälkimainingeissa tuli tällaista vastaan.

Harmi ettei ne munkit siellä Shaolin-vuorilla tienneet mitä tarkoittaa takedown defense.

Palhares tuli itseasiassa aikoinaan UFC:hen "liian pitkään lukkoja pitävän"-kaverin maineella ja lauantain jälkimainingeissa tuli tällaista vastaan.

Jep jep, kunnon nilkki tuo Palhares. :jahas: Kenkää perseeseen, Babalu lensi kerrasta ulos kun oli liian rehti/tyhmä tunnustaakseen tahallisuuden.

löytyisköhän jostain jälkipyykkihaastattelu conferenseja.. En vaan onnistu kaivamaan videota mistään.

Not cool toi Palhereksen temppu.
Henk koht sitä mieltä ettei tarvis enään tuossa organisaatiossa otella kun tuolla asenteella mennään.
Hieman yllättynyt ettei sen enempää ole tuosta kuulunut..

No ei kyl mun mielestä millään nois kaikis videois tehny samaa, yhes piti chokin iha liian kauan mut mun mielest iha jees jos pitää lukon siihen asti et joku pysäyttää...

Ei kyse nyt ole siitä ettäkö GSP olisi paska vaan siitä että ei saa matseja lopetettua.

GSP:llä on 20 voittoa, joista 14 lopetuksella (yksi keskeytetty vastustajan haavan takia) ja 6 päätöksellä. Tässäkin matsissa lopetusta haettiin, mutta Hardy oli vaan sitkeä. Jonkun Alvesin ja Fitchin lopettaminenkaan ei ole ihan helpoin homma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom